متلاشی شدن شبکه ارتشاء و مدعی اعمال نفوذ در مراجع قضایی

طی رصدهای اطلاعاتی سرکرده بزرگ باند ارتشاء و کارچاق‌کنی پرونده‌ه‎ای قضایی و ۲۹ نفر از مرتبطین آن شناسایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

به گزارش مشرق، مرکز حفاظت واطلاعات قوه قضاییه در راستای عمل به تأکیدات مکرر رئیس دستگاه قضا در برخورد قاطع و قانونی با پدیده کارچاق‎کنی، غصب عنوان مقامات و همچنین ادعاهای واهی نفوذ در دستگاه قضایی که موجب بی‌اعتمادی اقشار مختلف و مخدوش سازی امنیت روانی جامعه می‌‎شود، باند بزرگ ارتشاء را شناسایی و متلاشی کردند.

طی رصدهای اطلاعاتی، سرکرده این باند بزرگ کارچاق‌کنی پرونده‌ه‎ای قضایی و ۲۹ نفر از مرتبطین آن شناسایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

سرکرده این شبکه سازمان یافته با حضور در مراسمات مذهبی و سوءاستفاده از تصاویر مسئولان نظام، اقدام به غصب عنوان مسئولان امنیتی و قضایی کرده و با القای ارتباط با نهادهای حکومتی و قضایی، پس از اغفال اصحاب پرونده، با معرفی و حضور وکلای دادگستری در پرونده‌های قضایی ضمن قانونی جلوه دادن اقدامات خود، کارچاق‎کنی می‌نمود. معرفی تعدادی از وکلای دادگستری به عنوان رُخ در پرونده و سعی در تطمیع و پرداخت رشوه، از جمله شگردهای متهم بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس