پزشکیان- نمایه

لایه‌های تصمیم ساز جریان اصلاحات تاکید کرده بودند که همه دولت وزار نیستند و باید در خصوص کسب پست های معاونت ها و سازمان ها و مدیریت میانی تلاش های خود را سامان داد.

سرویس سیاست مشرق- بررسی برخی اظهارات و مطالب مطرح شده از سوی برخی چهره ها و رسانه های جریان اصلاح طلب بیانگر آن است که آنان ضرورت فشار برای بدست گیری ۱۲ پست کلیدی دیگر در دولت چهاردهم را آغار و تاکید دارند که باید در این رابطه کاستی هایی که آنان در انتخاب وزرا می خوانند با بدست گیری این پست ها به نفع این جریان جبران شود.

در این رابطه روزنامه آرمان ملی در مطلبی نوشت: مسعود پزشکیان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و رئیس چهاردهمین هیئت دولت پس از انقلاب، در هفته‌های گذشته با انتصاب برخی از کلیدی‌ترین معاونانش، گام‌هایی اساسی برای تکمیل بخش انتصابی کابینه برداشت و در این روند تکلیف معاون اول و معاونان پارلمانی، حقوقی، علمی و امور زنان و خانواده را مشخص و همچنین با انتصاب رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه، محیط‌ زیست، انرژی اتمی و بنیاد شهید، بخش دیگری از احکام باقی‌مانده را صادر کرد.

به نوشته این روزنامه اصلاح طلب، با این‌حال همچنان وضعیت انتصاب سخنگوی دولت، ریاست دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شورای رقابت، صندوق توسعه ملی، و سازمان‌های استاندارد، اسناد و کتابخانه ملی و اداری و استخدامی مشخص نشده است. وضعیت ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و البته معاونت راهبردی (در صورت باقی‌ماندن این سمت) نیز پس از استعفای محمدجواد ظریف از این سمت‌ها، نامشخص باقی مانده است.

انتصاب معاون اقتصادی، مشاور امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر که هم‌اکنون اسکندر مؤمنی وزیر کشور، مسئولیت آن را بر عهده دارد نیز از دیگر مواردی است که نیازمند تعیین تکلیف رئیس‌جمهوری برای نهایی‌شدن روند تکمیل کابینه دولت چهاردهم است.

گفتنی است پس از آنکه انتقادات اصلاح طلبان به ترکیب کابینه افزایش یافت، لایه‌های تصمیم ساز جریان اصلاحات تاکید کرده بودند که همه دولت وزار نیستند و باید در خصوص کسب پست های معاونت ها و سازمان ها و مدیریت میانی تلاش های خود را سامان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    14 7
    پزشکیان با ترفند انتخاب یکی دو وزیر از دولت شهید خدمت آقای رئیسی راه را برای ورود بدترین چهره های فتنه جو مانند ظفرقندی و انصاری به دولتش آن هم بدون مخالفت جدی مجلس باز کرد و به این ترتیب باز هم مردم و مجلس را فریفت !!!
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
      3 6
      بله ننه مش غلامعلی هم نظرش این بود
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
      6 1
      مجلس چرا اینقدر باید واداده و فریفته شود؟
  • هادی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    4 3
    درود بر احمد جنتی. اصلاحطلب ها مدیون این مرد هستن.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    7 1
    چرا مردم باید به پزشکیان اعتماد کنند که میتواند با انتخاب مسئولان اصلاح طلب غربگدا فاقد صلاحیت از حقوق مردم کشورمان دفاع کنه؟
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    6 1
    هرگز دروغ نخواهم گفت! عدالت عدالت............! سپردن کار به ناهل خیانت است!........... نخبه ها را فراری ندهیم!................- با عرض پوزش ما دیگه از ساعت شنی استفاده می کنیم چون خیلی زود همه چی معلوم شد!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    3 7
    حذف منصوبین بی کفایت دولت قبل و بانیان وضع موجود در تمام لایه های دولتی خواسته ملی است
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    6 2
    وجود ظریف در کنار پزشکیان تداعی کننده شخصیتهای منفی کارتون پینوکیو هستش
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    8 1
    ظریف فریبکار و جاسوس نباید مسئولیتی داشته باشد
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    2 2
    آقای پزشکیان اگر صداقت دارد اصلاح طلبان را برای حفظ کشور و شخصیت وجودی خودش از خود دور کند وگر نه بلایی سرش می آورند که از رئیس جمهور شدنش پشیمان شود و به سرنوشت خاتمی و روحانی خواهد رسید
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 0
    از نظر اصلاحات پزشکیان نیاز نداره مجلس را قانع کنه که رای بده میگه فقط رهبری قبول کرده ولی نهاد امنیتی باید پزشکیان را متقاعد کنه برای استعلامهایی که می گیره ازش ادای جدیده ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس