فرار رئال مادرید از شکست مقابل لاس‌پالماس؛ کامبک شاگردان آنچلوتی کامل نشد

تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لالیگا اسپانیا با تساوی یک بر یک مقابل لاس‌پالماس متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های لاس‌پالماس و رئال مادرید در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳ در ورزشگاه گران کاناریا با قضاوت متئو بوسکتس فرر برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم میزبان بازی را طوفانی آغاز کرد و موفق ش در دقیقه ۵ گل اول ر ابه ثمر برساند، مک برونی به خوبی بدن خودش را ستون کرد تا توپ را در لبه محوطه جریمه به مولیرو برساند. او با یک حرکت بدن عالی هم از شوامنی و هم از میلیتائو رد شد تا مقابل کورتوا قرار بگیرد و موفق شد با یک ضربه تماشایی دروازه رئال را باز کند.

فرار رئال مادرید از شکست مقابل لاس‌پالماس؛ کامبک شاگردان آنچلوتی کامل نشد

سرانجام کهکشانی‌ها در دقیقه ۶۹ به بازی برگشتند، پاس پشت دفاع برای وازکز و کنترل عالی این بازیکن. وینیسیوس نتوانست ضربه بزند و توپ زیر پای آردا گولر افتاد. هافبک ترک که تازه به زمین آمده بود، خواست توپ را حرکت دهد که مدافع لاس پالماس با دست جلوی آن را گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک ضربه عالی، سیلسن را مغلوب کرد.

با این نتیجه رئال مادرید ۵ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت تا فاصله این تیم با بارسلونا صدرنشین به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند، در مقابل لاس‌پالماس با ۲ امتیاز در رتبه شانزدهم ایستاد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس