کد خبر 1638227
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

چه ماشینی برای کار در تاکسی اینترنتی مناسب است؟

رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند از ماشین خود کسب درآمد کنند. تاکسی‌های اینترنتی بیش از یک دهه است که توانسته‌اند بازار کار شغل رانندگی در ایران را متحول کنند و شرایط را به نفع مسافران و سفیران تغییر دهند. اما برای کار در تاکسی اینترنتی چه ماشینی مناسب است؟ عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین ماشین برای فعالیت در تاکسی اینترنتی چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین ماشین برای تاکسی اینترنتی

اگر می‌خواهید درآمد پایدار و مناسبی در تاکسی اینترنتی داشته باشید، باید ماشین مناسبی انتخاب کنید. اما معیارهای انتخاب وسیله نقلیه مناسب چیست؟ در ادامه به برخی اشاره می‌کنیم.

  1. مصرف سوخت پایین

سفیران تاکسی اینترنتی برای کسب درآمد پایدار، باید ساعت‌کاری قابل قبولی داشته باشند. پس بهتر است ماشینی را انتخاب کنند که مصرف سوخت پایینی داشته باشد.

  1. استهلاک کم

یکی دیگر از معیارهای مهم انتخاب ماشین مناسب، استهلاک پایین وسیله نقلیه است. سفیران باید ماشینی را انتخاب کنند که به نسبت کارکرد روزانه، استهلاک کمی داشته باشد و دیرتر خراب شود.

  1. لوازم یدکی ارزان و در دسترس

هرچه قدر هم استهلاک ماشین پایین باشد، گذر راننده به تعمیرگاه خواهد افتاد. به همین خاطر بهتر است ماشینی را انتخاب کنید که لوازم یدکی در دسترس و ارزانی داشته باشد.

سفیران با مراجعه به صفحه ثبت نام رانندگان تپسی و پس از فعال شدن حساب کاربری خود می‌توانند از امکانات مجموعه «تپسی گاراژ» برای دریافت اقلام مصرفی ماشین با تخفیف بالا استفاده کنند.

  1. ایمنی و راحتی

کاربران پس از هر بار استفاده از تاکسی اینترنتی به سفیران امتیاز می‌دهند. هرچه امتیاز سفیران بالاتر باشد، طرح‌های تشویقی بیشتری از طرف شرکت برای آن‌ها فعال می‌شود. پس ایمنی و همچنین سواری راحت از دیگر معیارهای مهم انتخاب ماشین مناسب برای تاکسی اینترنتی است.

ماشین‌های مناسب تاکسی اینترنتی

با توجه به معیارهای گفته شده، کدام ماشین را می‌توانیم برای کار در تاکسی اینترنتی انتخاب کنیم؟

  • پراید، تیبا، کوییک

سه خودرو پراید، تیبا و کوییک مشخصات موتوری و ظاهری تقریبا یکسانی دارند. ماشین‌های تولید داخل که با موتورهای کوچک و مصرف نسبتا پایین بنزین، انتخاب مناسبی برای کار در تاکسی اینترنتی است. از طرف دیگر این ماشین‌ها لوازم یدکی در دسترسی نیز دارند.

  • پژو 405، سمند و پرشیا

از دیگر خودروهای داخلی که می‌توان برای کار در تاکسی اینترنتی از آن‌ها استفاده کرد، پژو 405، سمند و پژو پارس است. ماشین‌هایی با ویژگی‌های ظاهری تقریبا یکسان، سواری راحت و ایمنی مقبول برای رانندگی شهری. این سه خودرو نیز لوازم یدکی در دسترسی دارند.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس