کد خبر 1639058
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی اطهره نژادی را به عنوان مشاور عالی منصوب کرد.

به گزارش مشرق، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در حکمی اطهره نژادی را به سمت مشاور عالی خود منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «نظر به مراتب تخصص تعهد و تجربیات ارزشمند سرکار عالی در سطوح مختلف علمی و مدیریتی به موجب این حکم به عنوان مشاور عالی وزیر منصوب می‌شوید. اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی حرکت در جهت تحقق سند چشم‌انداز سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران و تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی مورد انتظار است. توفیق روز افزون سرکار عالی را از خداوند منان مسالت دارم.

گفتنی است وی دارای دکتری برنامه‌ریزی محیط زیست (دانشگاه تهران) و کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی محیط زیست (دانشگاه تهران) است.

نژادی همچنین کارشناسی خود را در رشته مهندسی علوم محیط زیست از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به کارشناس مرکز امور مشارکت زنان، کارشناس پژوهشی دانشگاه تهران، کارشناس و رئیس گروه برنامه ریزی معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری، مدرس دانشگاه، مسئول کمیته محیط زیست خانه فرهنگ و توسعه پایدار، مسئول کمیته آموزش انجمن ارزیابی محیط زیست، عضو هبات تحریریه خبرنامه فرهنگی – اجتماعی زنان، همکاری با هیأت تحریریه نشریه مرکز توانمندسازی سازمان‌های جامعه مدنی و همکاری با هیأت تحریریه نشریه سبای شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان ایران اشاره کرد.

نژادی همچنین تدریس درس‌های مقطع کارشناسی ارشد در حوزه‌های اکولوژی انسانی، برنامه ریزی اکولوژیک در شهر، آشنایی با سامانه اطلاعات جغرافیایی و زبان انگلیسی تخصصی برنامه‌ریزی محیط زیست در دانشکده محیط زیست و پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران و تدریس درس‌های مقطع دکتری در حوزه‌های تئوری‌های پیشرفته برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل روش‌های برنامه‌ریزی محیط زیست و برنامه ریزی اتوماتیک محیط زیست در پردیس البرز دانشگاه تهران را در رزومه خود دارد.

وی آثار متعددی در رشته تحصیلی خود تألیف و ترجمه کرده و مقالات مختلف پژوهشی را به ثبت رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    0 2
    جاده ها ، آزادراه ها و بزرگراه های کشور با سوئ مدیریت و خیانت کلا ازبین رفته و غیر قابل استفاده شده است و نتیجه این خرابی واز بین رفتن‌ها افزایش تصادفات ، تحمیل هزینه های بسیار و بسیار و سنگین جانی و مالی به مردم مظلوم ایران شده است ! کجای دنیا از بزرگراهی که امکان تردد با سرعت بیش از ۲۰ کیلومتر در ساعت نمی توان رانندگی کرد ( آزادراه تبریز زنجان ) عوارض هم گرفته شود ؟ پلیس راه هم به خاطر تردد لحظه ای ماشینهای سنگین در لاین ۳ انواع توهین ها ، جرائم سنگین ، ضبط ورسیدکردن دفترچه کار رانندگان اتوبوس و بریدن روزی و نان راننده و خانواده آنها انجام می دهد و ۰۰۰
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
      4 0
      چرت نگو فقط سیاه نمایی بلدید خودم هفته پیش یه مسیر هشتصدکیلومتری رو طی کردم اینجورکه شماها میگید نیست
    • FR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
      3 0
      ای بابا کمی کوتاه بیا در سیاه نمایی ...اکثر تصادفات مربوط به تخلفات رانندگی خصوصا ماشین های سنگین است مردم بی دقت و سهل انگار همه چیز را از دولت ها می‌خواهند
  • مهدی US ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    2 0
    همه آقازاده و برانداز در این دولن نفتی ملی ماشاالله پست می گیرند. فتنه گرای زمان زن زندگی همه دارند بر می گردنتد سر شغل های بهتر
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
      0 0
      خب با اطلاعات و شواهد صحبت بکن ما هم بفهمیم.ایشان فرزند کدام آقاست و چه نقشی در شلوغی های 1401 داشته؟
  • FR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
    4 0
    خب ایشان باید مشاور رئیس محیط زیست میشد
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    آقای سفید نما یه سفر از تهران به تبریز تشریف ببرید آنوقت از نزدیک سیاه نمایی را لمس می کنی البته اگر سالم بری و برگردی !
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    آقای پزشکیان رئیس جمهور کشورمان فرمودند قبل از انقلاب کشور ترکیه جاده آسفالته نداشته و آنها حسرت جاده های ایران را داشتند حال جاده های ترکیه مانند آینه و بدون دست انداز و جاده های ما مانند زمین‌های شخم خورده کشاورزی شده است !
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    آقای سفید نما اطلاع دارید دلیل ایجاد این برش‌های عرضی در طول جاده های کشور برای چیست ؟
  • زیبا IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    بهتر نبود ایشان مشاور محیط زیست میشد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس