کد خبر 1639335
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
زورگیران موتورسوار در ورامین دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری ۲ سارق زورگیر و یک نفر مالخر اموال مسروقه که از شهروندان ورامینی سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شرق استان تهران، سرهنگ کارآگاه حسین یار احمدی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری و سرقت به عنف با سلاح سرد توسط ۲ نفر راکب جوان با موتورسیکلت پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بازبینی دوربین های مداربسته محدوده سرقت و با اشراف اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

زورگیران موتورسوار در ورامین دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ نفر سارق زورگیر تعدادی اموال مسروقه را کشف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت به عنف اعتراف که با راهنمایی آنان مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شکات شناسایی و اموال سرقتی تحویل آنان شد.

سرهنگ یار احمدی با توجه به معرفی متهمان به دستگاه قضائی و اعزام به زندان تصریح کرد: مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث ناامنی و سلب آسایش عمومی می شوند بدانند تحرکات آنان به صورت شبانه روزی رصد می شود و مطمئن باشند دیر یا زود سایه سنگین ماموران پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد.

شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس