کد خبر 1640145
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
لاپید: باید به جنگ غزه پایان دهیم

«یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی برلزوم پایان دادن به جنگ ارتش این رژیم علیه نوار غزه و بازگرداندن اسرای صهیونیست تاکید کرد.

به گزارش مشرق، یائیر لاپید امروز شنبه بار دیگر با انتقاد از سیاست های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در پرونده دستیابی به آتش بس نوار غزه و مبادله اسیران فلسطینی با اسیران صهیونیست در نوار غزه گفت: باید به توافقی برای بازگرداندن اسرا از نوار غزه برسیم و به جنگ پایان دهیم.

وی همچنین با اشاره به بحران های داخلی در رژیم صهیونیستی گفت که باید اصلاحاتی در سرزمین‌های اشغالی انجام شود.

پیش از این، «یسرائیل زیو» ژنرال ذخیره و رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که این رژیم هیچ راهبردی در جنگ غزه ندارد.

زیو افزود: مشکل اینجاست که ما مثل یک کشتی‌ هستیم که موتور آن خراب شده و بدون هدف خاصی با جریان باد حرکت می‌کنیم.

یائیر لاپید رئیس احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی پیشتر نیز در پیامی اعتراف کرده بود که این رژیم توان ادامه جنگ را ندارد.

با گذشت ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در بخش های مختلف این منطقه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است و این رژیم با بحران جدی داخلی روبرو است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس