کد خبر 1640549
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
ایهود باراک: به شکست نزدیک شده‌ایم

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به نزدیک بودن شکست در جنگ اذعان کرد و نخست‌وزیر فعلی رژیم اشغالگر را «قمارباز دیوانه» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل بدون استراتژی و هیچ برنامه عملی در غزه درجا می‌زند و ما بیشتر از پیروزی کامل به شکست نزدیک هستیم.

وی با انتقاد از پافشاری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر حفظ حضور نظامی در محور «فیلادلفیا» (صلاح الدین) در مرز نوار غزه و مصر، اضافه کرد: تصمیم ماندن در محور فیلادلفیا یک چرخش بیهوده است که هیچ ارتباطی با واقعیت موجود ندارد و من به نتانیاهو نسبت به ماندن طولانی مدت در غزه هشدار می‌دهم.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هیچ منفعتی در ماندن در غزه به مدت چند سال وجود ندارد.

باراک همچنین تاکید کرد: نتانیاهو یک قمارباز دیوانه است که جان اسرا را به خطر می‌اندازد.

در حالی‌ که جنگ مرگبار غزه دوازدهمین ماه خود را سپری می‌کند، رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس با میانجی‌گری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌وخیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر یکی از مهمترین نکات مورد اختلاف، اصرار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر اشغال محور فیلادلفیا در مرز غزه و مصر است و این درحالی است ‌که حماس بر عقب‌نشینی کامل نظامیان صهیونیست از این منطقه اصرار دارد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اشغالگر پیشتر اعلام کرده بود که «دیوید بارنیا» رئیس موساد، اخیرا بر اصرار این رژیم بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا طی مرحله اول از توافق، تاکید و ادعا کرده که عقب‌نشینی از این منطقه در مرحله دوم انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    الهی شکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس