دو خارجی فولاد: پول می‌گیرند و تمرین هم نمی‌روند!

مدیران فولاد همچنان برای فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی خود به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش مشرق، گادوین منشا و کریستوفر کنت دو بازیکن خارجی فولاد هستند که تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارند اما در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته‌اند و در تمرینات و مسابقات تیم شرکت نمی‌کنند.

کنت و منشا که قراردادی با مبلغ نسبتا بالا در ابتدای فصل گذشته و با مدت دو سال امضا کردند، به هیچ نحوی حاضر به توافق با مدیران فولاد نیستند. در اوایل نقل و انتقالات تابستانی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد از راهکارهایی صحبت کرد که برای توافق مالی با کنت و منشا به کار خواهد گرفت، اما تا کنون نتوانسته آنها را راضی کند.

جالب اینکه کنت و منشا این روزها در اهواز حضور دارند و باشگاه فولاد خوزستان هم هزینه اسکان و حقوق آنها را طبق قرارداد پرداخت می‌کند اما نام این دو خارجی در لیست تیم وجود ندارد و قراردادشان هم در سازمان لیگ ثبت نشده است.

در نیم فصل گذشته نیز فولادی‌ها به خاطر قراردادی که مدیریت وقت از ابتدا امضا کرده بود، برای فسخ قرارداد منشا تلاش کردند اما به نتیجه نرسیدند و اجبارا یک پنجره نام او را از لیست خارج کردند. مدیران کنونی فولاد هم حالا با وجود اقدامات صورت گرفته در فسخ قرارداد منشا و البته کریستوفر کنت عاجز مانده‌اند و بعید هم هست اتفاق جدیدی در این باره رخ بدهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 1
    فولادیا لیاقت نکونام رو نداشتن و بعد از نکونام فولاد به این روز افتاد
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 0
    پول یا مفت بیت المال در حلقوم فوتبالیست های بی خواص. کلا فوتبال بی خواص
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 0
    خرج که از کیسه مهمان (بیت المال) بود حاتم طایی شدن آسان بود اینا فقط ۲ نفر از تعداد زیادی افراد مشابه هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس