کد خبر 1640940
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
مهری:‌ نتوانستم پیشنهاد تیم بزرگ پرسپولیس را رد کنم!

خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کردم به ایران برگردم اما باشگاه بزرگ پرسپولیس وقتی پیشنهاد داد، نتوانستم «نه» بگویم.

به گزارش مشرق، سعید مهری، هافبک اسبق استقلال بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: از این اتفاق خیلی خوشحال هستم و همه می‌دانیم پرسپولیس تیمی بزرگ و همه‌ تلاش من این است که با عملکردم خودم را ثابت کنم و در میدان هواداران را راضی کنم و صددرصد همه توان خود را می‌گذارم.

وی در مورد لژیونر شدنش و پیوستن به آپوئل قبرس در فصل گذشته گفت: تجربه خوبی بود و خدا کمکم کرد و به قهرمانی رسیدیم اما ریکاردو ساپینتو از تیم جدا شد و بعد در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و از آپوئل دور شدم. خودم فکر نمی‌کردم به ایران برگردم اما وقتی باشگاه بزرگ پرسپولیس پیشنهاد داد، آمدم و دوست داشتم این اتفاق رخ دهد و با توجه به هواداران بی نظیر این تیم هر کسی دوست دارد در آن بازی کند.

مهری درباره اینکه مسعود ریگی نیز استقلالی بوده و آیا اینکه از او کمک می‌گیرد، عنوان کرد: مسعود بازیکنی بدون حاشیه‌ بوده است و با او هم‌تیمی بودم و قطعا از او مشورت می‌گیرم. ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس از جمله سروش رفیعی دارم. واقعیت این است من با کسی در مورد این انتقال صحبت نکرده بودم و همه چیز یک‌باره صورت گرفت و وقتی پیشنهاد را گرفتم از قبرس راهی ایران شدم.

وی درباره احتمال بازگشت به تیم ملی نیز اضافه کرد: به طور حتم یکی از دلایل حضور من در پرسپولیس تیم ملی‌ است و آمدم تا بیشتر در دید باشم و پرسپولیس نیز همیشه در تیم‌ ملی نماینده داشته و باشگاه بزرگی‌ است. خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلال بزرگ IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    4 0
    چقدر پول عجیبه،،چقدر بازیکنها تابع پولن،،واسه پول حاضرن برقصن،،،تو ام برو خوش باش واسه خودت
  • درویش پرز IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 1
    ی دربی بود انقد مهری دوندگی کرد من از دستش عصبانی شدم!!خداروشکر اومد پرسپولیس
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    تیم پیروزی کابل افغانستان...اسم پرسپولیس جعلی و یونانی هست یادآور اسکندر مقدونی
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    پرسپولیس دریاچه معرفت وغیرت وانسانیت است و هربازیکنی دراین تیم بازی کند باارایه چند بازی درخشان جذب تیمهای بزرگ اروپایی میشود مانند طارمی علی دایی وکریم باقری و مهدوی کیا و.غیره
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    مگه پیشنهاد دیگه ای هم داشتی داغون؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    یاغی خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس