رونمایی رسمی از شماره پیراهن مهری و ژوائو در پرسپولیس

ماجرا زمانی پیچیده تر شد که مدیران پرسپولیس برای باز شدن جا در لیست بازیکنان، سینا اسدبیگی بازیکن جوان و با اخلاق خود را بر خلاف نظر سرمربی تیم مجبور به فسخ و جدایی کردند.

سرویس ورزش مشرق _ باشگاه پرسپولیس ماه های پر فراز و نشیبی را در فصل نقل و انتقالات پشت سر گذاشت؛ جدایی سرمربی موفق فصل گذشته و جدایی چندین ستاره سرشناس نظیر ترابی، بیرانوند و عبدالکریم حسن نوید فصل دشواری را برای فعالیت کادر مدیریتی پرسپولیس می داد.

خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی جایگزین اوسمار ویرا شد و به تدریج جذب بازیکنان جدید نظیر علیپور، العملود و احمدزاده برای جایگزینی ستاره های جدا شده آغاز شد اما روند جذب بازیکن در چند پست بسیار طولانی شده و در مقاطعی موجب خشم هواداران این تیم نیز شد.

رضا درویش و مدیریت باشگاه تقریبا ۳ ماه زمان را برای جذب یک بازیکن در پست دفاع چپ و جایگزینی عبدالکریم حسن و علی نعمتی هدر دادند؛ اتفاقی که موجب شد تا در دو بازی نخست وحید امیری در پست غیر تخصصی دفاع چپ حاضر شود که موجب کاهش توانایی های او شده بود و دیدیم پس از انتقال او به خط حمله در دیدار سوم مقابل فولاد خوزستان تا چه اندازه عملکرد امیری متفاوت و درخشان بود.

چندین گزینه خارجی از جمله یحیی عطیه الله مغربی و سولت ناگی مجار مدت ها باشگاه پرسپولیس را سر کار گذاشته و در نهایت به این تیم نیامدند تا در نهایت یک گزینه ایرانی یعنی میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست.

اقدامات عجیب باشگاه پرسپولیس در پایان نقل و انتقالات/ چه کسی مسئول جذب مهری و ژوائو بود؟


درون چارچوب دروازه نیز بعد از جدایی بیرانوند و ماه ها مذاکره بی نتیجه با باشگاه گل گهر بر سر جذب محمدرضا اخباری، الکسیس گوئندوز الجزایری جذب شد که او نیز بسیار دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شد.

در حالی که کارشناسان معتقد بودند پرسپولیس به حضور یک مهاجم تمام کننده خارجی احتیاج مبرم دارد، مدیران تیم بیش از ۱ ماه نیز مشغول مذاکرات فرسایشی با لخ پوزنان لهستان و جذب علی قلی زاده بودند که این مورد نیز بدون نتیجه و با هدر رفت زمان با ارزش به پایان رسید تا دوباره درویش به فکر جذب مهاجم خارجی برای تیمش بیفتد.

اقدامات عجیب باشگاه پرسپولیس در پایان نقل و انتقالات/ چه کسی مسئول جذب مهری و ژوائو بود؟


مجددا چندین هفته هواداران پرسپولیس درگیر اخبار حوصله سر بر و تکراری از توافق با گزینه های مختلف خارجی بودند که قرار نبود هیچ کدام نهایی شود؛ آرون بوپندزا، امبایه نیانگ، اندی دیلور و ... که در نهایت همگی آنها مدیران پرسپولیس را اصطلاحا قال گذاشته و پس از بازارگرمی با نام این باشگاه به تیم های مصری و مراکشی پیوستند!

باشگاه پرسپولیس به شکل ناگهانی از یک بازیکن خارجی جدید رونمایی کرده و قرارداد رسمی منعقد شد؛ لوکاس ژوائو بازیکن فصل گذشته ام صلال که در دو فصل گذشته به ترتیب ۵ و ۳ گل به ثمر رسانده است؛ آیا این بازیکن انتخاب مستقیم گاریدو بوده یا تنها برای رفع مسئولیت از سوی مدیران باشگاه خریداری شده است؟ در صورتی که این بازیکن نیز نظیر پریرا، باهویی، تمیروف و ... عملکردی ضعیف از خود به جای بگذارد و سهمیه دیگری از بازیکنان خارجی پرسپولیس سوخته شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

اقدامات عجیب باشگاه پرسپولیس در پایان نقل و انتقالات/ چه کسی مسئول جذب مهری و ژوائو بود؟


اقدام عجیب تر اما در آخرین اقدام نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود؛ جذب بازیکنی که تقریبا هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاه داخلی یا خارجی نداشت؛ سعید مهری!

اقدامات عجیب باشگاه پرسپولیس در پایان نقل و انتقالات/ چه کسی مسئول جذب مهری و ژوائو بود؟


ماجرا زمانی پیچیده تر شد که مدیران پرسپولیس برای باز شدن جا در لیست بازیکنان، سینا اسدبیگی بازیکن جوان و با اخلاق خود را بر خلاف نظر سرمربی تیم مجبور به فسخ و جدایی کردند؛ بازیکنی که سومین فصل حضور در باشگاه را پشت سر می گذاشت و از نظر توانایی فنی نیز چیزی کمتر از جایگزین جدید خود نداشت اما به نظر می رسد اسیر دخالت های غیرفنی و مسائل پشت پرده در جذب بازیکنان شده و مجبور به جدایی از تیم محبوب خود شد.

اقدامات عجیب باشگاه پرسپولیس در پایان نقل و انتقالات/ چه کسی مسئول جذب مهری و ژوائو بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    4 4
    این یه رویه شده تو همه باشگاهها هم هست واسه اینکه سهمیه پر شده یا سقف اینکار رو میکنن
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      4 22
      لنگ که نه مشکل سهمیه داره نه مشکل سقف.خیلی راحت به تبصره به قانون اضافه میکنن تا مشکل لنگو حل کنن. فصل پیش تا وسطای فصل اعلام کرده بودن بازی رو در رو مهمه بعد که دیدن امکان داره لنگ به خاطر این قانون قهرمانی رو به استقلال بده قانونو درجا عوض کردن و اعلام کردن تفاضل گل مهمه رئیس سازمان لیگ صدای خودشم گردن نمیگرفت. یا وقتی به خاطر تخلف و دور زدن قانون سقف از لنگ یک امتیاز کم کردن و اخر فصل که دیدن لنگ به یک امتیاز برای قهرمانی نیاز داره یهویی قانون سقف رو برداشتن و لنگو قهرمان کردن!! اگه سقف قرارداد مهم نبود اعلام میکردید تا استقلال هم بتونه بازیکن بگیره
  • US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    27 1
    درویش باید پاسخگو باشه ، واقعا خریدن این سعید مهری کیسه کش دیگه چی کوفتی بود ؟!!!!!!!!
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      4 17
      با پیوست به لنگ کیسه کش شد.
  • علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    حیف اسدبیگی که فسخ کردند کاراین بادامکی است اینم باید پول داره بشه اخرش این مهری راازکحا آوردی جای اسدبیکی که خیلی بازیکن خوبی بود خداازت نگذره بادامگی
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    4 0
    درویش پرز هستن ایشون اعلام کرده بودن اگه بیرانوند محروم نشه من از فوتبال میرم خخخخخخخخخ
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 1
    بنظرم. کار دلال بوده. بازیکن خارجی همراه با مهری
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    3 0
    دوروزه دارم میخندم فقط 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس