به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نواصولگرا منتشر کرد:

در یک هفته گذشته، رژیم صهیونیستی انواع جنایت‌ها را به کار بسته تا شاید مقاومت فلسطینی را مجبور به پذیرش آتش‌بسی بی‌ارزش کند. آتش‌بسی که معنایی جز از دست رفتن شمال غزه و حضور همیشگی رژیم در نقاط حساس این قطاع را نخواهد داشت که در نهایت به هدررفتن خون هزاران شهید غزاوی منجر خواهد شد. از مواصی تا حمله به مدارس، آنهم در نقاطی که رژیم، امن اعلام کرده، هرکدام یکی از برگ‌های این دفتر خونین است.

در این میان، سکوت طرف‌های غربی که برای هر حمله روسیه به اوکراین، گوش فلک را کر می‌کرد، حالا درباره حمله به مدارس و چادرهای آورگان، هیچ نمی‌گویند. حتی دیگر درباره آن «ابراز نگرانی» هم نمی‌کنند. آنهم زمانیکه بمب‌های چند صدکیلویی روی بی‌خانمان‌های فلسطینی ریخته می‌شود.

در این میان، ایجاد متغیر جدید مبتنی بر پاسخ ایران برای شهادت هنیه می‌تواند کمکی مشروع و انجام وظیفه میزبانی باشد که صحنه را تغییر دهد. به ویژه آنکه نشانه‌های فرسودگی در پدافند دشمن چه آمریکایی و چه صهیونیستی واضح است.

البته رعایت برخی موضوعات و ملزومات نظامی باید سرجای خود مورد توجه قرار گیرد اما اصل موضوع باتوجه به دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب، نباید کمرنگ شود. لذا امیداوریم که با توکل بر خدا و توسل به حضرت صاحب‌الزمان (عج) که سالروز آغاز امامت‌شان است، از این برهه حساس با موفقیت عبور کنیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس