واکنش مادر اسیر اسرائیلی به حمله موشکی امروز یمن

مادر یکی از اسرای اسرائیلی نزد مقاومت فلسطین، به حمله موشکی امروز یمن به مرکز فلسطین اشغالی واکنش نشان داد و خطاب به سران صهیونیست گفت که آنها می‌توانستند جلوی این حمله را بگیرند.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری معاریو واکنش مادر یکی از اسرای اسرائیلی نزد حماس به اصابت موشک بالستیک یمن به مرکز فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

مادر یکی از اسرای اسرائیلی نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه گفت که می‌شد جلوی شلیک این موشک به سمت اسرائیل را گرفت، اگر به توافق رسیده بودیم.

وی افزود: «دخترم ۱۱ ماه است که در تونل‌های نوار غزه به سر می‌برد و ما ربوده‌شدگان را در آنجا تنها رها کرده‌ایم. دخترم زنده است و ما باید بازگشت او و سایر ربوده‌شدگان را تضمین کنیم» .

مادر اسیر اسرائیلی خطاب به سران صهیونیست گفت: «حماس ترجیح می‌دهد بمیرد تا این‌که بخواهد با پرچم سفید از سنگر بیرون بیاید و تسلیم شود.

صبح امروز رسانه‌های اسرائیلی از شکست پدافند هوایی اسرائیل در رهگیری موشک بالستیک شلیک شده از یمن خبر دادند و اعلام کردند که این موشک به نقطه‌ای در نزدیکی فرودگاه در مرکز فلسطین اشغالی اصابت کرده است و ۹ اسرائیلی هنگام فرار و رفتن به پناهگاه حین تلاش ارتش برای رهگیری این موشک زخمی شده‌اند.

اما خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که موشک بالستیک یمنی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را در عرض ۱۵ دقیقه پیموده و ارتش در حال تحقیق درباره علت ناکامی رهگیری این موشک است‌.

این موشک با عبور از همه موانع دفاعی از جمله سامانه‌های پدافندی حیتس و فلاخن داوود، به منطقه نظامی اللد در نزدیکی فرودگاه بن‌گوریون اصابت کرده است. گفته می‌شود که بیش از ۲۰ موشک از سامانه‌های پدافندی اسرائیل شلیک شده اما نتوانسته این موشک را رهگیری و منهدم کند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که این موشک، موجب آتش‌سوزی در مناطقی حساسی شده و به ایستگاه اصلی قطار شهرک مودیعین خسارت‌ وارد کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس