چمران: تا مشکل حمل و نقل عمومی حل نشود، ترافیک پابرجا است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا وسایل نقلیه عمومی را گسترش ندهیم، مشکل ترافیک معابر پایتخت بویژه در فصل بازگشایی مدارس پابرجا خواهد بود.

به گزارش مشرق، مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمل و نقل و ترافیک در روزهای اول مهر قطعا و یقینا سنگین‌تر از دیگر روزهای دیگر خواهد بود و چه بسا با افزایش ۲۰ درصدی مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: تا موضوع گسترش وسایل حمل و نقل عمومی را اجرایی نکنیم، مشکلات ترافیک پایتخت پابرجا خواهد بود چرا که تا وقتی بیش از ۶۰ درصد خودروی شخصی در خیابان‌ها تردد می‌کنند، انتظار مرتفع شدن این مشکل را نباید داشت.

چمران اضافه کرد: سالیانه شهرداری تهران و نهادهای مربوطه برنامه‌ای را از مدت‌ها قبل برای کنترل ترافیک اول مهرماه پیش بینی می‌کنند؛ هر چند به علت مشکلات موجود تاثیرگذاری چندانی ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد دعوت از شهردار تهران برای حضور در شورای شهر، افزود: از شهردار تهران برای حضور در صحن شورا و توضیح در مورد بریکس و وعده ساخت مسکن دعوت خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته قرار است شهردار تهران به سوال یکی از اعضا بطور کتبی پاسخ بدهند.

چمران یادآور شد: در خصوص هفت ساله شدن شورا نیز باید نهادهای بالادستی من جمله مجلس، شورای عالی استان‌ها و دیکر نهادها نظردهی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    1 0
    حرفای این فرد کوچکترین تغییری در وضعیت نابسامان شهر ایجاد نمیکنه همانطور که سالهای قبل هم نکرده
  • سبکسازی تهران IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    1 0
    سبکسازی تهران با خروج شرکتهای مزاحم .... ایمیدرو و معدنیها و زیرمجموعه .... پتروشیمی و نفتیها .... پالایشیها .... غذایی .... و .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس