تیمی پرسپولیس

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: حضور بازیکنان با تجربه و البته شجاع تیم پرسپولیس در ترکیب این تیم می‌تواند شرایطی ایجاد کند که حتی ستاره‌های میلیون دلاری تیم الاهلی هم نتوانند جلوی پرسپولیس مقاومت کنند.

سرویس ورزش مشرق - حسن خان محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار امشب تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در عربستان صحبت‌هایی انجام داد که آنها را در ادامه از نظر می‌گذرانید .

*درست است که بازی در زمین حریف برگزار می‌شود اما پرسپولیس ثابت کرده که همواره در خانه حریفان هم خوب به میدان می‌رود و می‌تواند از پس کار بر بیاید.

*یکی از ویژگی‌های حضور سرمربی اسپانیایی در راس کادر فنی تیم ما این است که او تجربه حضور در چنین مسابقاتی را زیاد داشته و قطعاً خود و تیمش را برای بازی امشب آماده کرده است.

*شاید حریف پرسپولیس به لحاظ مالی، امکانات فوتبالی و البته نفری از وضعیت خوبی بهره‌مند باشد اما قطعاً پرسپولیس یک سر و گردن از حریفش برتر است چون بچه ها با غیرت فوتبال بازی می کنند و شرایط خاص الاهلی هرگز دلیل نمی‌شود که پرسپولیس نتواند امشب نتیجه مورد نظرش را نگیرد.

الاهلی پولدار است اما پرسپولیس غیرت دارد/ برای تساوی وارد زمین شویم ضرر می‌کنیم/ اشتباه فردی نکنیم نتیجه می‌گیریم

*نکته حائز اهمیت درباره تیم پرسپولیس حضور بازیکنان با تجربه در جمع نفرات این تیم است. داشتن چند ملی پوش و البته انگیزه زیاد برای کسب امتیاز در خانه حریف می‌تواند یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس به شمار برود.

*از جمله مواردی که تیم پرسپولیس قطعاً به آن دقت دارد این است که ما باید در بازی‌های خانگی امتیاز را بگیریم و از بازی‌های بیرون از خانه حداقل یک امتیاز را به دست بیاوریم. البته اگر امشب الاهلی را شکست بدهیم خیلی بهتر است اما قطعاً کسب یک امتیاز در خاک عربستان می‌تواند پرسپولیس را در شرایط خوبی برای بازی بعدی قرار بدهد.

*پرسپولیس اگر بخواهد به قصد مساوی گرفتن به زمین برود کار دست خودش می دهد. بنابراین ما باید برای برد به زمین برویم و تلاش کنیم تا برنده از زمین خارج شویم والا به مشکل برمی خوریم.

*اورونوف برگ برنده ماست ولی همه تیم نیست بنابراین نباید همه توپ ها به او ختم شود بلکه باید از توانایی های این فوتبالیست خوب به شکل درست استفاده کنیم که مطمئنم حواس گاریدو به این موضوع خواهد بود. اگر همه از او توقع داشته باشیم فشار روی اورونوف زیاد می شود.

الاهلی پولدار است اما پرسپولیس غیرت دارد/ برای تساوی وارد زمین شویم ضرر می‌کنیم/ اشتباه فردی نکنیم نتیجه می‌گیریم

*روند رو به رشد تیم پرسپولیس در بازی‌های لیگ نشان داد این تیم رفته رفته در مسابقات لیگ برتر نتایج بهتری گرفته و قطعاً گاریدو اسپانیایی از تعطیلات اخیر لیگ به خاطر اردوی تیم ملی استفاده کرده و تیمش را هماهنگ‌تر هم به میدان می‌فرستد .

*مهمترین نکته در بازی امشب این است که ما اشتباه نداشته باشیم هر یک اشتباه فردی می‌تواند کل زحمات تیم را به هدر بدهد. اگر بازیکنان به وظیفه خودشان عمل کنند و اشتباهی نداشته باشیم قطعاً برنده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    حالم از این تیم و طرفداران بی فرهنگش به هم میخوره... البته شاید تعداد خیلی کمی از طرفدارانش وحشی نباشند ولی اکثرا وحشی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس