پیشرفت نظامی کشور همچنان ادامه دارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما هر روز بر پیشرفت تجهیزات نظامی کشور و تنوع آن افزوده ایم و این کار همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون تجهیزات نظامی مانند شناورها، پهپادها و موشک‌های بر روی شناورها، همه با توان جوانان غیور ایرانی و در کشور ساخته شده است.

وی گفت: این افتخار ماست که در زمان تحریم کامل هر روز شاهد پیشرفت‌های نظامی در کشور هستیم و پیشرفت‌های بیشتری هم در سال‌های آینده شاهد خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: رهبر معظم انقلاب بصورت مستقیم پیشرفت‌های نظامی کشور را رصد می‌کنند لذا در مجموعه ارتش و نیروی دریایی سپاه کارهای بزرگی را در رژه امسال شاهد بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس، نماد وحدت نیروهای مسلح در همه‌ی حوزه‌ها است.

امیر دریادار شهرام ایرانی افزود: نیروهای مسلح امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

وی گفت: در صحنه رزم هم با واژه‌ی زیبای وحدت حضور خواهند یافت و با هرگونه دشمنی و ایده‌هایی که مخالف با اصول انقلابی مردم و نظام مقدس ما باشد مقابله خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین رزمایش مشترک خود را با نیروی دریایی سپاه به اجرا خواهد گذاشت.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: در کنار آن در حوزه‌های سطحی، زیر سطحی و پروازی هم با اولویت بدون سرنشین‌ها، تجهیزات بسیار ویژه و توانمندی را الحاق کردیم و در آینده نزدیک نیز شاهد الحاق یگان‌های جدیدی با توانمندی‌های ویژه در همه‌ی حوزه‌ها خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس