دیدار مسئولان نظام و سفرای کشوهای اسلامی با رهبر انقلاب

رئیس جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب گفت: ما اگر با هم وحدت داشته و در مقابل دشمنان ید واحد شویم اجازه نمی‌دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهد.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در دیدار مسئولان نظام، سفرا و مهمانان کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب که امروز شنبه ۳۱ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: ما اگر با هم وحدت داشته و در مقابل دشمنان ید واحد شویم اجازه نمی‌دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

وی افزود: اگر گذشته از هر اختلافی که داریم در مقابل دشمنان ید واحد شویم، هم جامعه و کشور خودمان را می‌توانیم آباد کنیم و هم کشورهای مسلمان می‌توانند با عزت در سرزمینی که زندگی می‌کنند با همدیگر رابطه داشته باشند.

رئیس جمهور ادامه داد: در این صورت است که کشورهای اسلامی می‌توانند با همدیگر اقتصاد و فرهنگشان و دادوستد و امنیت‌شان را حفظ کنند و اجازه ندهند بیگانگان هر کاری دلشان خواست بکنند.

رئیس جمهور دوران دفاع مقدس را نمونه‌ای بارز از تأثیرگذاری وحدت و انسجام دانست و خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس، ملت ایران با وحدت درونی خود در مقابل دشمن متجاوز بعثی که همه قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند، ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور تصرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس