برگزاری دیدار استقلال - النصر در تختی در صورت تأیید AFC

دیدار تیم‌های پرسپولیس با چادرملو و همچنین مسابقه استقلال ایران - النصر عربستان در صورت تأیید شرایط ورزشگاه تختی، در این استادیوم برگزار خواهند شد.

به گزارش مشرق، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی تختی از زمین فوتبال در حال بازسازی این ورزشگاه و دیگر بخش‌های مجموعه تختی بازدید کرد.

در جریان این بازدید که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، علی جوادی مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران و شکیبا مهر مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان، بازسازی این مجموعه براساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد تأکید قرار داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور جزو اولویت‌هاست و این کار به منظور بهره‌مندی از حضور تماشاگران به‌عنوان سرمایه اصلی ورزش انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت این مجموعه برای ورزش کشور در میزبانی از رویدادهای مختلف اظهار داشت: باید نور، چمن، سازه‌های سقف تماشاگران و سایر بخش‌های مورداستفاده به طور دوره‌ای مورد بررسی قرار بگیرد.

در ادامه این بازدید، مشاور و مسئولان مجموعه راجع به سازه سقف سکوی تماشاگران و کابل‌های کششی و سبک‌سازی آن توضیحاتی ارائه کردند.

دنیامالی همچنین پس از بازدید از جایگاه VIP, از نزدیک زمین چمن را هم مورد بررسی قرار داد و سؤالاتی را درباره وضعیت این زمین از پیمانکار مطرح کرد.

بازدید از اتاق VAR، رختکن تیم‌ها و اتاق نشست خبری از دیگر بخش‌های بازدید شده وزیر ورزش در این حضور دو ساعته بود.

بر اساس این گزارش، قرار است پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و چادرملوی یزد و همچنین دیدار استقلال ایران - النصر عربستان ناظران سازمان لیگ و AFC این ورزشگاه را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تأیید شرایط، ورزشگاه تختی میزبانی این دو بازی را برعهده خواهد گرفت.

همچنین دنیامالی از بخشی از بزرگراه شهید شوشتری که قسمتی از آن از کنار مجموعه ورزشی تختی عبور می‌کند، بازدید کرد. این پروژه عمرانی یکی از مهمترین پروژه‌های شرق تهران است که تأثیر زیادی در سبک‌سازی ترافیک شرق تهران خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس