کد خبر 1645647
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
بورس نمایه

شاخص بورس امروز ۳ مهر ۱۴۰۳ با رشد بیش از ۳۶ هزار و ۱۱۲ واحدی به پله ۲ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۵۰ واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار امروز «۳ مهر۱۴۰۳» با رشد بیش از ۳۶ هزار و ۱۱۲ واحدی به پله ۲ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۵۰ واحدی رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد شاخص هم‌وزن، با روند مثبت همراه بود و با ۱۰ هزار و ۳۲ واحد رشد در سطح ۷۰۵ هزار و ۹۹۲ واحدی قرار گرفته است.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با روند مثبت همراه بود و با رشد ۲۱۹ واحدی به رقم ۲۲ هزار و ۲۹۷ واحدی رسید.

بورس بیش از ۳۶ هزار واحد رشد کرد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    چه فایده دارد . شاحص بالا رفته برای اقای صیدی مبارک باشد اما ما سهام داران سودی نبردیم هنوز که هنوز است در ضرریم . اقای صیدی شما بایستی دست از لجاجت بردارید در این روز های بهاری بورس اگر دامنه نوسان به شش در صد نرسانی پس کی بایستی صورت گیرد . سهامداران به امید این روز های حوش انتظار دارند هر چه سریعتر و بدون فوت وقت دامنه نوسان به شش در صد برسد تالااقل یک مقدار ناچیزی ضرر هائی که از این بورس خون اشام و لعنتی دیده اند جبران خسارت گردد .
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اقای صیدی دور از وجدان است در این روزهای خوش بورس شما به سهامداران ضرر دیده ظلم نمائید چرا در این هوای خوب بورس که همه سهامداران انتظار گشایش دامنه نوسان به شش در صدی را دارند بی اعتنائی . شما نبایستی فقط به افزایش شاحص بورس تکیه کنید متاسفانه در این مدت بهاری بودن بورس اگر دامنه نوسان به شش در صد بود بخشی از ضرر های مان جبران می شد . و در این باره تنها مقصر اصلی شمائید .
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    اقای صیدی برای سهامداران هیچ توجیهی قابل قبول نیست که در این ایام پر رونق بورس شما سهامداران را به خاطر عدم گشایش دامنه نوسان بورس زمینگیر و ناامید کنید . لازم است برای رونق بخشیدن بازار و جذب سرمایه و امید افرینی و اثبات جمایت از سهامداران در اسرع وقت نسبت به شش در صد کردن دامنه بورس التفات نمائید چرا که الان بهترین اوقات و اعتماد سازی بورس است .
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    شاخص بورس در این روزها به دو میلیون دویست نزدیک می شود اما ضرر سهامداران همان است به خاطر سه درصدی دامنه نوسان بورس لعنتی و ضرر دهنده . ای کاش وارد بورس جهنمی ایران وارد نمی شدیم . اقای صیدی واقعا می فهمید که ما چه می گوئیم . همش ضرر ضرر ضرر الان هم که بورس خوش احوال است گیر شما افتاده ایم و مانع اقزایش دامنه نوسان هستید پس کی بایستی این دامنه نوسان لعنتی گشایش شود نکنه هنگام قرمز شدن . واقعا متاسفم هزاران بار
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    سال ۱۴۰۰ که دلار بوده ۲۵ هزار تومان، سکه‌ بوده ۸ میلیون تومان، پراید حدود ۷۰ میلیون تومان ، شاخص کل بورس بوده دقیقا" ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد بعد از گذشت ۳ سال و چندین ماه و در حال حاضر دلار رسیده به ۶۰ هزار تومان، سکه‌ زسیده به حدود ۴۵ میلیون تومان ، پراید رسیده به ۴۰۰ میلیون تومان و قیمت زمین و مسکن هم نسبت به سال ۱۴۰۰ حداقل ۱۰ برابر شده ، شاخص کل بورس متأسفانه هنوز زیر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد سال ۱۴۰۰ هست!!!!! قیمت سهم های بورسی و فرابورسی به سال ۹۵ که دلار حدود ۴ هزار تومان بوده تنزل پیدا کردند . با توجه به قیمت فعلی دلار ، سکه‌، خودرو، زمین و مسکن و .....شاخص کل بورس باید بالای ۶ میلیون واحد باشه و بازار سرمایه برای جبران این عقب ماندگی خودش نسبت به بازارهای های دیگه مجبور به پرواز هست . جناب صیدی برای بازگرداندن اعتماد به بورس و رونق آن باید حقوقی ها را موظف کنند که تا بازگرداندن کامل اعتماد به بورس ، فقط خریدار باشند و به هیچ وجهی فروشنده نباشند . خاندوزی، فرزین و عشقی بورس را نابود کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس