ادامه اتهام‌زنی سرمربی تایلند به ایران با یادآوری ۲۰۲۱!

سرمربی تیم ملی تایلند دوباره به فوتسال ایران اتهام زد؛ این بار با تهمت شکست عمدی در جام جهانی ۲۰۲۱.

به گزارش مشرق، حاشیه‌های دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۴ با وجود گذشت دو روز از این مسابقه همچنان ادامه دارد. این بار آرژانتینی‌ها حاشیه‌های فوق را دنبال کردند.

صفحه توئیتری «AFAestudio» که زیر نظر روابط عمومی تیم ملی فوتسال آرژانتین اداره می‌شود، گفت‌وگویی با دو بازیکن این تیم یعنی واپوراکی و سبا کورسو انجام داد. مجری این مصاحبه به جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اشاره کرد که تیم‌های ملی ایران و آرژانتین با یکدیگر همگروه بودند و ایران با نتیجه ۲ بر یک مقابل آرژانتین شکست خورد تا به‌عنوان تیم دوم به جمع ۱۶ تیم پایانی برسد.

تیم محمد ناظم‌الشریعه در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ از سد ازبکستان گذشت، اما در یک چهارم نهایی مقابل قزاقستان شکست خورد. مجری برنامه فوق به این اتفاق اشاره کرد و گفت ایران در آن سال هم مغلوب آرژانتین آرژانتین و در مسیر راحت‌تر دور حذفی قرار گرفت. بازیکنان آرژانتین نیز گفتند که ایران در این مسابقه باخت و در سمت آسان جدول حذفی جای گرفت، اما این شکست را عمدی ندانستند.

تیم ملی فوتسال ایران , فوتسال , جام جهانی فوتسال ,

دیدار ایران - آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱

میگل رودریگو سرمربی تایلند بعد از دیدار ایران - فرانسه در صفحه شخصی خود نوشته بود که اعضای تیم‌های ایران و فرانسه، فوتسال را بی‌آبرو کردند. فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از این مربی شکایت می‌کند، اما این مربی مجدداً به ایران اتهام زد.

این مربی اسپانیایی در صفحه شخصی خود، به مصاحبه بازیکنان آرژانتین اشاره کرد و نوشت: «تشکر می‌کنم که شجاعت داشتید و شاهد دیگری بر رسوایی ایران و فرانسه برای فوتسال بودید. ممنونم که تأیید کردید ایران در جام جهانی لیتوانی به‌صورت تعمدی شکست خورد. همه دیدیم که اگر فرانسه مقابل ایران قرار نداشت، این تیم دوباره چنین کاری را تکرار می‌کرد!».

ناگفته نماند در جام جهانی ۲۰۲۱ که سرمربی تایلند ادعای شکست عمدی ایران مقابل آلبی‌سلسته را مطرح کرده، آرژانتین با شکست تیم‌های پاراگوئه، روسیه و برزیل به فینال رقابت‌ها صعود کرد و در این مسابقه مغلوب پرتغال شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    تو ایران این چیزا عادیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس