طائب: پیروزی جبهه مقاومت را به چشم خواهیم دید

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیروزی حق بر باطل را وعده الهی دانست و گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار جهانی را به فضل الهی به چشم خواهیم دید.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طائب، عصر چهارشنبه در همایش جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در حسینیه ثارالله اندیمشک با اشاره به مقاومت اسطوره‌ای مردم مقاوم غزه بیان کرد: حدود یک سال از جنگ غزه می‌گذرد و همچنان قتل‌عام و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه دارد.

وی با اشاره به خطاهای محاسباتی دشمنان بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی در اشتباه محاسباتی تصور می‌کردند که با وقوع انقلاب و شرایط ایران توان به زانو درآوردن ایران اسلامی را دارند و در این راستا عراق را برای حمله به ایران تشویق و تسلیح کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: پس از گذشت ۲ سال از پیروزی انقلاب، ابرقدرت‌ها مادی دنیا با تشویق عراق و دادن قول حمایت از رژیم بعث، عراق را برای حمله به ایران تشویق کرد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از صدور انقلاب به سایر کشورها و تبدیل ایران به کشوری فقیر و مفلوک از جمله اهداف دشمنان برای آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی بود که هیچ یک از این اهداف محقق نشد.

طائب: پیروزی جبهه مقاومت را به چشم خواهیم دید

واقعه چهارم آذر اندیمشک فراموش نشدنی است

حجت الاسلام طائب با اشاره به پشتیبانی اطلاعاتی، فنی و مهندسی، تجهیزاتی و تسلیحاتی دهها کشور از رژیم بعث عراق گفت: جنگ تحمیلی، جنگ میان ایران با عراق به تنهایی نبود.

وی واقعه چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ در اندیمشک را فراموش نشدنی دانست و بیان کرد: دشمن با ۵۴ فروند جنگنده، اندیمشک را در چهارم خرداد به مدت بیش از ۱۰۰ دقیقه بمباران کرد و حدود یک‌هزار شهید و مجروح داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی را به ما آموخت افزود: شکست دشمنان در جبهه‌های جنگ دلیل حمله آنها به اندیمشک و عقبه جبهه‌ها بود.

طائب: پیروزی جبهه مقاومت را به چشم خواهیم دید

آیت الله رییسی دعوا با کشورهای همسایه را پایان داد

حجت الاسلام طائب گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان می‌خواستند دانشگاه‌های ایران را در هم بریزند اما امروز موج بیداری در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی آغاز و شعارهای اصیل انقلاب علیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی توسط دانشجویان این دانشگاه‌ها سر داده شد.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با دیپلماسی قوی و ایستادن بر اصول، دعوا با کشورهای همسایه را پایان داد افزود: دشمن به دنبال این است که دوباره اختلافات و دعواهای دوگانه با کشورهای همسایه را راه بیاندازد که هوشیاری در این زمینه ضروری است.

طائب: پیروزی جبهه مقاومت را به چشم خواهیم دید

اندیمشک شهر ایثار و مقاومت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نیز در این نشست، اندیمشک را شهری قهرمان‌پرور، انقلابی و مملو از جوانان پای کار نظام دانست و گفت: اندیمشک شهر دلاورمردان گردان حمزه سیدالشهدا (ع) و شهر شیرزنانی است که بخشی از حماسه‌آفرینی آنها در کتاب حوض خون، به تأیید مقام معظم رهبری رسید.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی ادامه داد: مردم بابصیرت اندیمشک همواره ثابت کرده‌اند که جوانان و مردان و زنان این شهرستان برای دفاع از نظام اسلامی همواره پای کار هستند که تقدیم یک‌هزار شهید گرانقدر و هشت شهید مدافع حرم گواه این مهم است.

وی افزود: امروز جوانان گام دوم انقلاب در شهرستان اندیمشک آماده نقش‌آفرینی در تمدن‌سازی و زمینه‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما هستند.

شهر اندیمشک در شمال استان خوزستان چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ در اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمن متجاوز مورد هجوم ددمنشانه ۵۴ فروند هواپیمای دشمن بعثی قرار گرفت.

این حملیه وحشیانه و غیر انسانی ۳۰۰ شهید و ۵۰۰ مجروح بر جا گذاشت که در میان شهدا تعدادی کودک معصوم نیز به چشم می‌خورد.

این حمله هوایی گسترده یک ساعت و نیم ادامه داشت و نقاط مختلف این شهر مورد بمباران هوایی دشمن قرار گرفت.

نخستین حمله دشمن بعثی در چهارم آذر ماه سال ۱۳۶۵ حوالی ظهر به ایستگاه راه آهن اندیمشک صورت گرفت؛ راه آهن به دلیل اهمیت راهبردی در پشتیبانی از جبهه‌ها بغض و کینه دشمن بعثی را به خود معطوف کرد به طوریکه در این روز راه آهن اندیمشک چند بار مورد حمله هوایی دشمن قرار گرفت.

سد دز، پلاژ سد دز، بیمارستان شهید بهشتی، بازار، مناطق مسکونی و حتی مدارس نیز از حملات راکت، ‌های دشمن در امان نماند به طوریکه شهر اندیمشک به یکباره در دود و خون فرو رفت اما این حمله وحشیانه نه تنها روحیه مردم اندیمشک را تضعیف نکرد بلکه مقاومتر از قبل به پشتیبانی از رزمندگان ادامه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس