کد خبر 1646735
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
زمان اعلام رأی شکایت پرسپولیس از بیرانوند مشخص شد/ ادعای یک خبرگزاری

در حالی که شواهد و مدارک می گوید رای پرونده علیرضا بیرانوند ماه گذشته صادر شده ولی ابلاغ نشده است، یک خبرگزاری به شکل عجیبی مدعی شد این رای هفته آینده صادر می‌شود.

به گزارش مشرق، خبر صدور رای علیرضا بیرانوند و مسکوت ماندن آن حتی به یک برنامه تلویزیونی هم راه یافت اما امروز یک خبرگزاری به نقل از یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی شد رای هفته آینده صادر می‌شود.

علیرضا بیرانوند در نقل و انتقلات تابستانی با فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس راهی تراکتور تبریز شد تا یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات این فصل شکل گیرد. در همین حال مدیران باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل غیرقانونی بودن فسخ قرارداد بیرانوند، از این دروازه‌بان به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردند اما تا به امروز شنبه ۷ مهر هنوز رای پرونده شکایت پرسپولیس اعلام نشده است.

قرار است هفته آینده به احتمال زیاد رای این پرونده اعلام شود و آنچه که محرز است محرومیت و جریمه بیرانوند در این پرونده قطعی شده و دروازه‌بان تراکتور باید مدتی دور از ترکیب این تیم قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    0 0
    وقت گل نی
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    2 0
    عالیه نمک نشناس
  • موس الرضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    2 0
    رای صادر میشه بعد ایشان معترض میشوند بعد میره یه مدت دیگه تو برسی بعد دوباره حکم میاد و بعد ایشان به دادگاه بین المللی رجوع میکنه بعد صبر و سپس .......... خلاصه بازنشسته میشه و تمام --------- لطفا پرونده بعدی رو بیارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس