بالگردهای اسرائیلی فقط نظامی زخمی و کشته شده جابجا می کنند+فیلم

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت لبنان متحمل تلفات سنگین شده اند که تصاویر منتشر شده گویا این ماجراست.

به گزارش مشرق، در حالی نبرد سنگینی در جنوب لبنان میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر جریان دارد که آمار تلفات دشمن به شدت بالا رفته است.

رسانه‌ها تصاویری از انتقال مجروحان و کشته شدگان دشمن صهیونیست منتشر کردند.

این درحالی است که پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلفات سنگین وارده به نظامیان صهیونیست در جریان نبرد زمینی خبر داده و از کشته و زخمی شدن ۴۰ نظامی این رژیم خبر داده بودند.

محمد عفیف مسئول اطلاع رسانی حزب الله لبنان هم دقایقی قبل اعلام کرده بود: شمار نظامیان کشته شده دشمن در نبرد بسیار زیاد است و دشمن تلفات خود را سانسور می‌کند. نیروهای ما و مقاومت ما در اوج آمادگی برای رویارویی با دشمن است. به همه می گویم که مقاومت و ساختار رهبری آن در سلامت کامل است. آنچه در مسکاف عام، مارون الراس و العدیسه امروز رخ داد، تنها آغاز کار است. ما دوباره در زندگی زندگی می‌کنیم. پیام دشمن و اهداف آن روشن است. هدف دشمن ویرانگری با هدف تحریک پایگاه اجتماعی مقاومت علیه مقاومت است. خطاب به دشمن می‌گوییم که رابطه مقاومت با پایگاه اجتماعی اش به مثابه خون با رگهاست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس