کد خبر 1648777
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
کشف ۶۹ کیلوگرم شیشه در بزرگراه آزادگان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۶۹ کیلوگرم شیشه و دستگیری قاچاقچی سابقه دار در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور درباره جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت چند شکایت مردمی از فعالیت‌های مجرمانه یک قاچاقچی سابقه دار، پرونده‌ای در این باره در پلیس مبارزه با مواد مخدر تشکیل و تعدادی از مأموران نیز تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: همکاران من به صورت شبانه روزی فعالیت‌های این فرد را تحت نظر گرفتند و متوجه شدند این متهم با سفر به یکی از استان‌های جنوبی کشور، قصد انتقال مقدار زیادی مواد روان گردان و مواد مخدر را به تهران دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات بیشتر مشخص شد که این قاچاقچی قصد دارد این مواد مخدر و روان گردان را به وسیله خودروی شخصی خود به تهران جهت توزیع برساند.

باباپور گفت: بر همین اساس پس از دریافت حکم قضائی، همکاران من در اتوبان‌های اطراف تهران مستقر شدند و پس از مدتی بالاخره خودروی مورد نظر در اتوبان آزادگان شناسایی و سپس با استفاده از روش گشت آشکار و در یک عملیات ضربتی، خودروی متهم متوقف و وی دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی متهم، ۶۹ کیلو گرم مخدر شیشه کشف شد و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع پلیس، از توزیع این مخدر در تهران و آلوده شدن تعدادی زیادی از جوانان ما جلوگیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس