اسرائیل در صورت تحقق اهدافش در لبنان و سوریه به سمت اردن حرکت خواهد کرد

یک کارشناس امور نظامی مصری به سران عرب درباره نقشه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی برای منطقه هشدار داد و گفت که این رژیم در صورت تحقق اهدافش در لبنان و سوریه به سمت اردن حرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «محمود محیی الدین» کارشناس امور نظامی مصری در گفت وگو با شبکه النهار مصر از طرح های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه پرده برداشت و گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در راستای اجرای طرح توراتی با حمایت صیونیزم بین المللی حرکت می‌کند.

این کارشناس امور نطامی مصری به طرح تل آویو برای ایجاد امپراتوری در خاورمیانه اشاره کرد که ارتباط شرق جهان عرب را با غرب آن قطع کند.

محیی الدین گفت: طرح اسرائیل گرفتن بخش هایی از جنوب لبنان و تسلط کامل بر بلندی های جولان سوریه است.

وی افزود: پس از اینکه اسرائیل اهداف مذکور را محقق کرد به سمت اردن حرکت خواهد کرد که کلید جایزه بزرگ برای اسرائیل به سمت جزیره العرب است.

رژیم توسعه طلب صهیونیستی رویای تشکیل به اصطلاح "اسرائیل بزرگ" را بین رودهای نیل در مصر و فرات در عراق در سرمی پروراند و این نقشه شوم خود را روی پرچم رژیم جعلی خود نشان داده است.

در همین ارتباط، «عمیحای الیاهو» وزیر تندروی به اصطلاح میراث فرهنگی رژیم اسرائیل که عضو حزب دینی (قدرت یهودی) به ریاست إیتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی تروریست این رژیم است، چندی پیش پستی را منتشر کرد که برای کالاهایی تبلیغ می کند که خواهان اشغال شبه جزیره سینا است. این پست الیاهو پس از بیش از ۴ دهه از اقدام رژیم اسرائیل در بازگرداندن شبه جزیره به مصر درقالب توافق سازش بین دو طرف در سال ۱۹۷۹ صورت گرفت.

او در این پست، صهیونیست ها را به خریدن پیراهنی دعوت کرد که روی آن نقشه رژیم جعلی «اسرائیل» چاپ شده است که شامل کرانه باختری، نوار غزه و صحرای سینا است. همچنین دربردارنده لینک یک پایگاه الکترونیکی است که کالاهایی را می فروشد که روی آن، شعار رژیم «اسرائیل اکنون» به چشم می خورد و خواهان گسترش سیطره این رژیم در صحرای سینا و جنوب لبنان و در نهایت اردن است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس