حسرتی که برای نکونام ماند؛ رضاوند بهتر است یا کاکوتا؟

بازی شب گذشته استقلال مقابل هوادار و درخشش یک ستاره می‌تواند حسرت سرمربی پیشین این تیم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در بازی‌ای که جواد نکونام را روی نیمکت خود نمی‌دید توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم هوادار را شکست دهد. با توجه به شرایط آبی‌پوشان در چند وقت اخیر که باعث استعفا و کناره‌گیری نکونام از هدایت این تیم شد پیروزی مقابل هوادار برای آنها اهمیت دوچندانی داشت؛ هر چند حریف استقلال، تیمی بود که در انتهای جدول حضور داشت و گلی که شب گذشته وارد دروازه حسینی کرد اولین گل زده این تیم در لیگ برتر بود.

مهمترین تغییری که در ترکیب استقلال نسبت به هفته‌های گذشته رخ داده بود حضور فیکس کاکوتا بود؛ بازیکنی که با نظر نکونام به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود؛ اما با وجود بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی، نکونام به او اعتقادی نداشت و رضاوند که کسی آخرین بازی قابل قبول او را برای استقلال به یاد ندارد در ترکیب اصلی قرار می‌داد.

شب گذشته کاکوتا بهترین بازیکن استقلال مقابل هوادار بود و قطعا نکونام پس از این بازی به این نتیجه رسیده که باید از کاکوتا استفاده بیشتری می‌کرد؛ اما دیگر کار از کار گذشته و این موضوع می‌تواند حسرت بزرگی برای سرمربی پیشین آبی‌پوشان باشد.

حسرتی که برای نکونام ماند؛ رضاوند بهتر است یا کاکوتا؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلال بزرگ IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    1 0
    خداشاهده بیطرف باشیم،اما رضاوند اصلا نصف نصف بازیکن معمولی هم فوتبال ارائه نمیکنه،،دقیقه ۶۰ از نفس افتاده،،نمیتونه تیم رو کمک کنه،،از لحاظ روانی هم به تیم داره ضربه میزنه،رمضانی هم همینطوره،،نتیجه نبودن جفتشون رو دیدین،،و بعد ورود رضاوند هم دیدین واسه تیم نتیجه گرا نیست
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام نکونام هر جا رفت رضاوند رو با خودش ببره حتما قهرمان میشه !
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    0 0
    حق با جواد است.در هر حالتی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس