چین کشته شدن دو تبعه خود در حمله تروریستی در پاکستان را تائید کرد

سفارت چین در پاکستان کشته شدن دو تبعه خود و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنان در انفجار تروریستی یکشنبه شب گذشته (۱۵ مهر) در نزدیکی فرودگاه کراچی را تائید کرد.

به گزارش مشرق، گروهی از مهندسان شرکت برق بندر قاسم شب گذشته در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی کراچی هدف انفجار تروریستی قرار گرفتند که طی آن دو تبعه چینی کشته، یک نفر دیگر از آنان زخمی و تعدادی از شهروندان پاکستانی کشته و زخمی شدند.

سفارت چین در پاکستان از تمامی شهروندانش در مناطق مختلف این کشور خواست تا نسبت به ایمنی خود حداکثر احتیاط را داشته باشند.

سفارت و سرکنسولگری چین در اسلام‌آباد و کراچی حمله تروریستی علیه اتباع خود را محکوم و خواستار اقدام فوری مسئولان پاکستانی برای شناسایی و مجازات عوامل این حمله شدند.

چین کشته شدن دو تبعه خود در حمله تروریستی در پاکستان را تائید کرد

منابع خبری در پاکستان گزارش دادند که گروه تروریستی و تجزیه طلب ارتش آزادیخواه بلوچ BLA مسئولیت حمله به کاروان مهندسان چینی در فرودگاه کراچی را برعهده گرفته است.

تهدیدهای امنیتی علیه اتباع چینی در پاکستان همواره یک چالش در روابط دو کشور به شمار می‌رود. آخرین حمله به مهندسان چینی در اوایل فروردین امسال در ایالت خیبرپختونخوا اتفاق افتاد که پنج نفر از آنان‌ کشته شدند. مسئولیت این حمله را گروه تروریستی‌ تحریک طالبان پاکستان برعهده گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    0 0
    آتشی که به پا می کنید دامن خودتان گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس