خبرنگار آمریکایی در اراضی اشغالی دستگیر شد

رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال نفوذ رزمندگان مقاومت در چندین شهر در الجلیل علیا خبر داده و از شهرک‌نشینان خواسته شده است در خانه‌های خود بمانند.

سرویس جهان مشرق - «ابوعلی العسکری»، مسؤول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق، نسبت به هدف قرار دادن کشورش یا هرگونه استفاده از زمین یا حریم هوایی عراق برای حمله به ایران هشدار داد و تاکید کرد: پاسخ مقاومت در آن زمان به اسرائیل «محدود نخواهد بود» بلکه به پایگاه‌ها و منافع واشنگتن در عراق و منطقه کشیده خواهد شد و این وظیفه‌ای است که برعهده خواهیم گرفت.

طبق گزارش المیادین، این مقام امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با اشاره به احتمال وقوع «جنگ انرژی» گفت تشدید تنش در منطقه می‌تواند منجر به از دست رفتن ۱۲ میلیون بشکه نفت در روز شود.

ابوعلی العسکری با اشاره به هماهنگی موجود بین نیروهای محور در هر گامی از این دست، گفت: «این همان چیزی است که برادرانمان در یمن در باب المندب و برادران در ایران در تنگه هرمز انجام خواهند داد، خدا بهتر می‌داند.»

۰۶:۰۰ - حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با چندین پهپاد تهاجمی، یک «هدف حیاتی» در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

حملات پهپادی مقاومت عراق به سرزمین های اشغالی

۰۷:۰۰ - پهپادها به عسقلان اشغالی نفوذ کردند

بار دیگر از ترس نفوذ پهپادها و شلیک موشک، آژیر خطر در عسقلان و اطراف آن به صدا درآمد.

ارتش اسرائیل مدعی شد: پهپادی را که پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در اطراف عسقلان به این منطقه نفوذ کرده بود با موفقیت رهگیری کرده است. کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد پهپادی که به این منطقه نفوذ کرد از عراق پرتاب شده بود.

۸:۵۸ - فعال شدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی

صدای آژیر در «کریات شمونه» و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی فعال شد. منابع خبری از شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت کریات شمونه خبر می‌دهند.

آغاز صبح صهیونیست‌ها با حملات موشکی حزب الله

۰۹:۱۰ - شلیک موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی

منابع لبنانی از حمله موشکی از خاک لبنان به سمت اصبح الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. صدای آژیر همچنین در شهرهای عکا و الکریوت در شمال فلسطین اشغالی فعال شد.

منابع لبنانی گزارش دادند که موشک‌هایی به منطقه الکریوت در شمال حیفا اصابت کرده است. منابع خبری گزارش دادند که دست کم ۲۰ موشک از خاک لبنان به سمت کریوت و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

گزارش صهیونیست‌ها از عملیات نفوذ رزمندگان مقاومت به الجلیل/ پهپادهای مقاومت عراق به عسقلان نفوذ کردند/ اصابت موشک های حزب الله به حیفا و الکریوت سرزمین های اشغالی + عکس و فیلم
اصابت راکت های حزب الله به سرزمین های اشغالی

۰۹:۳۰ - گزارش‌ها از عملیات نفوذ به الجلیل

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی از نفوذ مشکوک در چندین شهر در الجلیل علیا خبر داده و از شهرک‌نشینان خواسته شده است در خانه‌های خود بمانند. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که راه های اصلی در شمال فلسطین اشغالی به دلیل ترس از عملیات نفوذ به چندین شهرک صهیونیست‌نشین بسته شده است.

۱۰:۱۰ - هلاکت دو صهیونیست در حملات موشکی حزب‌الله

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی شلیک موشک ضد زره از لبنان به یرؤون دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

۱۰:۳۰ - حمله موشکی گسترده به شمال فلسطین اشغالی

منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که حداقل ۲۰ موشک به سمت منطقه کریوت شلیک شده است.

شهر اشغالی حیفا هم هدف حمله موشکی قرار گرفته است. یکی از موشک‌ها مستقیماً به منطقه صنعتی کریات بیالیک در خلیج حیفا اصابت کرده و خسارات زیادی به بار آورده است.

۱۰:۵۰ - حزب‌لله: نظامیان اسرائیل را در پایگاه یفتاح زدیم

حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه یفتاح و مناطق اطراف آن هدف حمله موشکی قرار داده است. حزب‌الله لبنان همچنین امروز جمعه با صدور اولین بیانیه خود اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگاه یفتاح و اطراف آن هدف حملات راکتی سنگین قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی را بر روی جرثقیل در سایت نظامی «العباد» با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و موشک مستقیم به هدف اصابت کرد.‌

۱۱:۳۰ - حملات موشکی گسترده حزب الله لبنان ادامه دارد

کانال  ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از سمت لبنان ۳۰ موشک به الجلیل الاعلی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

حملات راکتی حزب الله به عکا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس سیاسی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    2 0
    در صورت حماقت صهیونیستها دیگر نه پالایشگاه و نه منابع تولید انرژی در سرزمینهای اشغالی سالم بگذارید چنان بزنید که حالاحالاها توان بازسازی را نداشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس