کد خبر 1651822
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
1

اولین انفجار پیجرها در روز ۲۷ شهریور ماه گزارش شده و یگان موشکی حزب‌الله در روز اول مهر ماه این کارخانه را زیر ضرب عملیات با موشک‌های فادی ۲ برد،

به گزارش مشرق، مرتضی سیمیاری کارشناس محور مقاومت درباره منشاء آلودگی پیجرها در بیروت به خبر فوری گفت:

مجوز تولید پیجرهای آلوده مربوط به شرکت تایوانی گولد آپولو بوده است اما توسط رژیم صهیونیستی در کارخانه رافائل آلوده شده است.

شرکت نظامی رافائل در شمال شهر کریات یام (حدفاصل شهرهای عکا و حیفا) قرار داشته و پس از آلوده کردن پیجرها و برخی دستگاه‌های الکترونیکی دیگر آن‌ها در اختیار شرکتی در یکی از کشورهای اروپای شرقی قرار داده و از آن کانال به دست حزب‌الله رسیده است.

مقاومت لبنان نیز مدتی پیش از انفجار این پیجرها نسبت به آلودگی آن‌ها مشکوک شده و حتی به مبدا اصلی تولید آن‌ها نیز رسیده بود اما متاسفانه قبل از هر اقدامی موساد شبکه خود را سوزانده و آن‌ها را منفجر کرده است.

اولین انفجار پیجرها در روز ۲۷ شهریور ماه گزارش شده و یگان موشکی حزب‌الله در روز اول مهر ماه این کارخانه را زیر ضرب عملیات با موشک‌های فادی ۲ برد، ضربه دقیق مقاومت به مقر آلودگی نشان می‌دهد که موقعیت اقدام دشمن شناسایی دقیق شده است.

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گمان می‌کردند که با افزایش بار ترورها می‌توانند سرعت عمل مقاومت در جبهه شمالی را کم کنند، اما این محاسبات به هم خورده و در مقطع فعلی مناطقی چون عکا، طبریه و حیفا با هدف تخلیه اراضی اشغالی تحت فشار سنگین حزب الله قرار دارد.

نوسازی مقاومت لبنان در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفته از این رو دستگاه تبلیغاتی صهیونیستی/ آمریکایی چاره‌ای جز مانور تبلیغاتی و بمباران ادراکی و کشاندن جنگ به نقطه اجتماعی را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    1 0
    پیجر تمام شد مراقب سایر تکنولوژی های مورد استفاده باشید موبایل ایمیل پیامک کارت مترو کارت اتوبوس کارت بانکی
  • عباس IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    دکتر مسعود اسد اللهی را هر کسی بشناسد می فهمد که چه می گوید تذکر دکتر اسداللهی را جدی بگیرید مسئله نفوذ مسئله کوچکی نیست تقریبا اکثرا فرماندهان رده بالای حزب اله ترور شدند نمخواهید بیدار بشوید !!!!
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    پیجرها به احتمال زیاد تست نشده بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس