حمله ارتش رژیم صهیونیستی به تعدادی از روستاهای جنوب لبنان 

خبرنگار شبکه خبری روسیاالیوم گزارش کرد ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تعدادی از روستاهای جنوب لبنان را بمباران کرد و برخی شهرک‌ها را با توپخانه هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، خبرنگار روسیا الیوم گزارش کرد رژیم صهیونیستی با توپخانه دو شهرک رامیه و عیتاالشعب را هدف قرار داد و ۳ مرتبه هم به شهرک حانین حمله هوایی کرد.

همزمان با حملات توپخانه‌ای، جنگنده‌های صهیونیستی شهرک‌های شبعا و کفرشوبا را هم هدف گرفتند.

در همین حال، ارتش اشغالگر دیروز یکشنبه دو مسحد را در شهرستان صور و منطقه النبطیه در جنوب لبنان در سایه تداوم تجاوزات همه‌جانبه به این کشور تخریب کرد.

از ۲۳ دسامبر رژیم صهیونیستی دامنه نسل‌کشی را که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ در غزه مرتکب می‌شود، گسترش داده و اکنون اکثر مناطق لبنان از جمله بیروت را هم شامل می‌شود.

براساس آمار رسمی لبنان، این حملات صهیونیستی تا شنبه شب هزار و ۴۳۷ شهید و ۴ هزار و ۱۲۳ زخمی برجای گذاشته و بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار لبنانی هم آواره شده‌اند.

حزب‌الله لبنان هم روزانه با موشک، پهپاد و توپخانه مواضع نظامی و شهرک‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد و به گفته کارشناسان رژیم صهیونیستی تنها بخشی از خسارات جانی و مالی ناشی از این حملات را اعلام می‌کند و سانسور نظامی حاکم کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس