کد خبر 1653123
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
پنتاگون

وزارت دفاع آمریکا با اشاره به فرستادن سامانه‌های ضد موشکی تاد به اراضی اشغالی، تصریح کرد که استقرار این سامانه‌ها در اسرائیل به صورت موقت است.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، تلقی شدن پیام لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور به یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، مبنی بر اینکه هشداری برای قطع کمک‌های نظامی از رژیم صهیونیستی است، رد کرد.

پنتاگون اشاره کرد که سامانه پدافندی «تاد»، افزوده بسیار مهمی به پدافند هوایی رژیم صهیونیستی است.

وزارت دفاع آمریکا ابراز امیدواری کرد که شاهد اقدامات ملموسی از سوی رژیم صهیونیستی برای حل نگرانی‌ها نسبت به وضعیت انسانی در غزه باشد.

پنتاگون با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست، ادعا کرد که در راستای کاهش تنش در منطقه تلاش می‌کند.

پنتاگون تصریح کرد: آتشبارهای تاد به همراه تیمی از نیروهای آمریکایی روز دوشنبه وارد اسرائیل شدند، اما استقرار آتشبارهای تاد در اسرائیل یک اقدام موقت با هدف دفاع از آن در صورت حمله مجدد ایران است.

پنتاگون ضمن ابراز نگرانی عمیق نسبت به هدف قرار دادن نیروهای یونیفل در جنوب لبنان، اعلام کرد که نصب سامانه تاد در اراضی اشغالی با هدف تقویت پدافند هوایی و نه کشیده شدن به سوی نزاع منطقه‌ای گسترده‌تر انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    خب پس خودشون دارن لو می دن که نقشه ریختند برای ما باید هوشیار بود
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    کمپانی سر پنتاگون را شیره مالیده
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    موقت هست تا وقتی نیستش کنیم ! :-)
  • US ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    تاد رو ایران در صورت حمله بزند، سربازان آمریکایی کشته خواهد شد
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    با سلام وزارت دفاع آمریکا با اشاره به فرستادن سامانه‌های ضد موشکی تاد به اراضی اشغالی، تصریح کرد که استقرار این سامانه‌ها در اسرائیل به صورت موقت است. موقت یعنی چه؟ آیا این اظهارات فریبنده نشانه بزدلی ، ترس و حقارت نیست؟ جنگ غزه جنگ آمریکا اصالتا و مستقیما است و کلیت بازی اشغال فلسطین و اشاعه صهیونیسم یک سناریوی کاملا غربی و آمریکائی و به رهبری کاخ سیاه است. حالا، چرا آمریکا دچار لکنت زبان شده و با ترس و لرز خبر تاد را اطلاع رسانی می کند؟ آمریکا سرنوشت تحولات جنگ غزه را بهتر از هر کسی درک کرده و می داند. آنان می دانند زوال رژیم صهیونیستی غیر قابل بازگشت است و صهیونیست های جانی چون غربی نجات غریق خود را غرق می کنند و در صحنه جنگ نمایشی از برتری دست خدا قابل مشاهده است. محور مقاومت بفضل الهی د. همه ابعاد برتری بر دشمنان دارد و این برتری در زمینه های فن آورانه بخوبی قابل رویت است. ادله زیاد است و در روزهای آینده این منطق با وضوح بیشتری اثبات می شود. " یدالله فوق ایدیهم "
  • رضا IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    استقرار سامانه تاد فقط برای دفاع از جنایت‌های جانیان صهیونیست است فقط همین
  • ایرانی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    امریکا با ارسال سامانه تاد به اسرائیل جنایتکار به جنگ دامن می زند و عواقب بعدی این کار خود را دریافت خواهد کرد.
  • امیر مهدی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    نیروی هوافضای ایران ‏پیش از این مقابله با سامانه تاد را از جمله در رزمایش‌ پیامبر اعظم(ص) ۱۴ در سال ۱۳۹۹ تمرین کرده و آمادگی مقابله با ‏آن را دارد.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    اره زیاد نمیتونه چون پودرش میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس