کد خبر 1653789
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
ایران: اروپا مسیر خطرناکی را در پیش گرفته است

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد پنجشنبه شب گفت که اتحادیه اروپا مسیر اشتباهی را در قبال جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته است.

به گزارش مشرق، نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد پنجشنبه شب گفت که اتحادیه اروپا مسیر اشتباهی را در قبال جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته است.

نمایندگی ایران تأکید کرد: اروپا اکنون مسیر غلط و خطرناکی را در قبال ایران در پیش گرفته است. در خلال هفته سران مجمع عمومی در نیویورک، ۷ تن از رهبران اروپا در ملاقات‌های جداگانه با رئیس جمهور ایران و در یک رویکرد رو به جلو تصریح می‌کنند که نگرانی‌های طرفین از طریق گفتگو و دیپلماسی قابل حل است، اما در بروکسل بی‌پروا قوانین بین‌المللی و منشور ملل متحد را نادیده می‌گیرند و خود را ملعبه ادعاهای واهی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    13 0
    واقعیت اینه...در قبال غرب هرجا مثل خودشان رفتار کنی کوتاه میان..در غیر اینصورت همیشه با بی پروایی وحق به جانب هجوم میارن..این شیوه مکارانه آنها در دنیاست
  • حسین IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    6 0
    تا از آن پی تی خارج نشویم اروپایی ها سر عقل نمیان،کوتاه اومدن و مدارا کردن سیگنال ضعف به اروپایی ها میده.
  • US ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    5 0
    اشتباه بودنش که اشتباه هست. خطرناک بودنش بر می‌گرده به اینکه ایران توانایی پاسخگویی داشته باشه یا نه. یه سری نمی‌خوان بفهمن که تا زمانی که ایران تسلیحات پیشرفته هسته‌ای و بمب هیدروژنی مثل کره شمالی نداشته باشه غرب دست بردار نیست و ایران رو مدام تحریک و تحقیر می‌کنه و ما هم تا زمانی که نتونیم واکنش نشون بدیم، هیچ خطری اروپا رو برای این تحریکات تهدید نمی‌کنه
  • رضا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    4 2
    خدا بهمون رحم کنه ، اکثر کشورهای دنیا از دوست بگیر تا دشمن دارند برامون خط و نشون میکشندآقایون تا دیر نشده کاری کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس