کد خبر 1654393
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
بارش برف و باران در ۲۰ استان از امروز | سرد شدن ناگهانی هوا در مناطقی از کشور

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روزآینده اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد از امروز (یکشنبه) تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در استان‌های قزوین، البرز، تهران، زنجان و سمنان، سه‌شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان و دامنه و ارتفاعات البرز و چهارشنبه در تهران، قزوین، البرز مرکزی، قم، همدان، شمال غرب و برخی نقاط در غرب کشور، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شمال و ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه به‌صورت پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی نقاط استان فارس، بوشهر و ارتفاعات کرمان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه تا چهارشنبه در نقاط مستعد شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

از امروز تا روز چهارشنبه روند محسوس کاهش دما به ویژه در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

یکشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. این شرایط از دوشنبه تا پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب، مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و شرق کشور انتظار می‌رود.

همچنین از امروز تا سه‌شنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و مناطق مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس