ماجرای فیلم جنجالی «کاملا هریس» در جمع دانشجویان آمریکا چه بود؟

به‌تازگی فیلمی از دیدار معاون ریاست‌جمهوری آمریکا در جمع دانشجویان دانشگاه «ویسکانسین-میلواکی» منتشر شده که باعث جنجال در فضای مجازی شده است.

به گزارش مشرق، انتشار فیلمی جدید از حضور کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در جمع دانشجویان دانشگاه «ویسکانسین-میلواکی» محل بحث و جدال کاربران شبکه‌های اجتماعی هوادار دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری و دموکرات‌ها شده است.

کامالا هریس پنج‌شنبه گذشته در جمع دانشجویان در حال سخنرانی بود که یکی از دانشجویان به او می‌گوید که از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه حمایت می‌کند، اما هریس مدعی می‌شود که «من به حق شما برای صحبت احترام می‌گذارم. الان من در حال صحبت کردنم و می‌دانم که از چه صحبت می‌کنید. من آتش بس می‌خواهم. می‌خواهم جنگ پایان یابد.

بار دیگر دانشجوی خشمگین و هوادار فلسطین یادآوری می‌کند که رژیم صهیونیستی «بیش از ۴۲ هزار نفر در غزه از ۱۹ هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده، اما شما به آن نسل‌کشی نمی‌گویید.»

دانشجوی هوادار فلسطین همچنان با صدای بلند از جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌گوید و دقایقی بعد هریس در حالی که در حال خروج از اتاق است، به دانشجوی هوادار فلسطین اشاره و رو به جمعیت می‌گوید : «به چیزی که او در مورد آن صحبت می‌کند گوش دهید، واقعیت است. واقعیت است. امروز برای صحبت کردن درباره این موضوع نیامدم، اما واقعیت است و من به صدای او احترام می‌گذارم.»

اکنون هواداران دونالد ترامپ و رژیم صهیونیستی در شبکه‌های مجازی مدعی هستند که کامالا هریس اظهارات دانشجوی هوادار فلسطینی درباره اقدام رژیم صهیونیستی به نسل‌کشی مردم فلسطین را تأیید کرده، درحالی‌که برخی دیگر می‌گویند منظور هریس تأیید آمار شهدای فلسطینی بوده است.

دیوید فریدمن، سفیر سابق آمریکا در اسرائیل، به نیویورک پست گفت که هریس به تازگی «تهمت نادرستی که می‌گوید اسرائیل نسل کشی می‌کند را تایید کرده است».

او به این روزنامه آمریکایی گفت: «بسیاری، از جمله من، همیشه مشکوک بودیم که هریس این دیدگاه تحریف شده و یهودستیزانه را در مورد دفاع اسرائیل از خود در برابر بربریت حماس دارد. اما این موضوع اکنون لو رفته است.

تاکنون نه کامالا هریس در جایگاه معاون ریاست‌جمهوری آمریکا و نه دیگر مقامات آمریکایی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را نسل‌کشی توصیف نکردند و در عوض همچنان به حمایت‌های همه‌جانبه نظامی و سیاسی از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ممکنه هریس برنامه های صهیونیستها رو به هم بریزه .لذا انجام انتخابات می‌تواند سمی برای صهیونها باشه
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 0
    در این کارزار ساختگی بازی با کلمات برای تبرئه ظالم جنایتکار،این واقعیت فاجعه آمیز نسل کشی در غزه رو حتی رییس جمهور آینده آمریکا هم نمیتونه انکار و کتمان کنه، سردمداران یهودی آمریکا به کجا فرار میکنید!؟ از دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، نه دونالد ترامپ شمارو قبول داره و نه کاندیدای دیگرش کاملا هریس و نه هیچ انسانی که حتی ذره ای وجدان برایش باقی مونده باشه، دوران پشتیبانی از جنایات شما حتی برای آمریکاییها هم به سر اومده ،هیچکس در دنیا خواهان شما نیست
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    چه کسی باور میکرد کار به جایی برسه که کامالا هریس که اتفاقا همسرش هم یهودی هست و دلایل محکمی برای دفاع از یهودیت داره، روزی علنا در ملا عام چنین سخنانی بر ضد رژیم یهودیت بگه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    شاید هریس اسرائیل رو حمایت مکنه
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 2
    آمریکایی لعنتی
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    حقیقت اونقدر عریان شده که حتی نامزد ریاست جمهوری آمریکا هم نمی تواند منکرش شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس