کد خبر 1654579
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
حداد عادل

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دانشگاه امام صادق (ع) که به همت آیت الله مهدوی کنی تاسیس شده موفق‌ترین تجربه آموزش عالی پس از انقلاب  است.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل عصر امروز در آیین نکوداشت مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه امام صادق در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد گفت: مرحوم مهدوی کنی یک خلق‌وخو، عمق ایمان، خردمندی، صفا، اخلاص، پرکاری و خیرخواهی که برای نظام داشت و دوست ارزنده‌ای برای مقام معظم رهبری بودند.

وی با بیان اینکه مرحوم مهدوی کنی یک وجه اجتماعی و مردمی علاوه بر این جنبه مبارزاتی و روحانیت فقاهتی و سیاسی داشتند که خیلی مهم است، افزود: مرحوم مهدوی کنی یک آخوند مردمی و اهل منبر و محراب بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مومنین، بازاری‌ها و انقلابی‌ها همه مرحوم مهدوی کنی را قبول داشتند و ایشان در کار بزرگ مانند تاسیس دانشگاه موفق و مورد اعتماد بود.

حدادعادل با بیان اینکه یک کار مهم بزرگی که آیت‌الله مهدوی کنی انجام داد، تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) بود، اظهار کرد: به درستی تشخیص داده بود که کار انقلاب بدون نیروی انسانی مومن و دانشمند سامان نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: این دانشگاه یک خزانه نیرو برای انقلاب اسلامی شد. بنده که ۶۱ سال دانشجوی دانشگاه تهران هستم و هنوزم خودم را دانشجوی دانشگاه تهران میدانم با جرات عرض می‌کنم دانشگاه امام صادق (ع) که به همت آیت الله مهدوی کنی تاسیس شده موفق‌ترین تجربه آموزش عالی پس از انقلاب است؛ این یک واقعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس