گاف عجیب خبرنگار شبکه صهیونیستی اینترنشنال

شبکه صهیونیستی فعال در فتنه پاییز ۱۴۰۱ اذعان کرد که آشوب به بهانه «زن، زندگی، آزادی»، فقط به مخالفت با حجاب محدود نبود و دنبال برهنگی مطلق بود!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: وبسایت شبکه اینترنشنال که ماه‌هاست در اثر شکست‌های پیاپی پیمانکار صهیونیستش روزگار نکبت‌باری را تجربه می‌کند، در توجیه برهنه شدن گاه به گاه برخی مدعیان «جنبش زن، زندگی، آزادی» در کشورهای غربی و حتی مورد اعتراض واقع شدن از سوی برخی گروه‌های اپوزیسیون، نوشت: «انبوه بدن‌ها با انبوه مطالبات و نیازها در نظام سلطه‌ تبعیض و سرکوب زیر سایه حکومت، مجال «بودن» پیدا نکرده‌اند؛ پس چرا نباید از بدن‌ها حرف بزنیم؟ و چرا زنان نمی‌توانند پیشقراولان تظاهرات بدن‌های ستمدیده باشند؟

مالکیت و تصاحب تاریخی بدن زن به مرور شکل‌های مختلف به خود گرفته است؛ ممنوعیت سقط جنین، ازدواج و بارداری اجباری، خشونت‌های ناموسی، تجاوز و آزار جنسی، حجاب اجباری و حتی اجباری بودن برداشتن حجاب، و موارد دیگر که گویای این هستند: بدن زنان همواره محل تاخت و تاز و سلطه پدر/مردسالاری بوده است.

جنبش زن، زندگی، آزادی علیه نظام‌های درهم‌ تنیده‌ای از سلطه شکل گرفت و صحبت از بدن و بدن‌ها در آن یک اصل غیر قابل انکار بود. مسئله حجاب اجباری که جرقه‌ این جنبش بود، به روشنی با بدن زنان پیوند خورده، با بدنی که دهه‌هاست نادیده گرفته شده، سرکوب شده و امروز قیام کرده است. زن، زندگی، آزادی در مسئله حجاب اجباری خلاصه نمی‌شود، اما این بدان معنا نیست که مسئله بدن در این جنبش یک حاشیه است. در این مبارزه و مقاومت روزمره‌ زنان که از آغاز زن، زندگی، آزادی تا به امروز ادامه داشته است تقابلی بین ذهن و بدن وجود ندارد که بخواهیم با ارزش‌گذاری بر آن‌ها یکی را نشانه تفاخر و دیگری را مظهر ابتذال بدانیم. هیچ ابتذالی در مفهوم بدن‌ها و حتی در برهنگی وجود ندارد و زنان این را به روش‌های مختلف و با «کنش‌»های گوناگون در این یک سال و اندی نشان داده‌اند.

برهنگی شاید عریان‌ترین شکل تظاهر بدن‌هایی باشد که می‌خواهند نظام را به چالش بکشند؛ با این همه هنوز بدن‌های بسیاری نتوانسته‌اند به صراحت قیام کنند؛ هنوز بوسه‌ دو مرد همجنسگرا در خیابانی از خیابان‌های ایران در مقابل چشم عموم اتفاق نیفتاده، هنوز مردانی با وجود میل باطنی جرات نمی‌کنند در انظار عمومی لباس صورتی و قرمز بپوشند... یادمان نمی‌رود که نوار بهداشتی که تا همین چند وقت پیش نماد شرمساری زنان بود، و حتی فروشندگان آن را در کیسه‌های سیاه به دست مردم می‌دادند، چگونه در جنبش «زن، زندگی، آزادی» به یکی از ابزارهای مبارزه‌ زنان تبدیل شد.

در آغاز جنبش «زن، زندگی، آزادی»، شاعر و پناهجوی ساکن هلند در یکی از تجمع‌های اعتراضی، با بدن برهنه ظاهر شد و گفت: «امروز خواهران و برادران من در ایران به خاطر پس گرفتن بدن‌شان می‌جنگند.» با وجود همراهی‌ صورت گرفته با او، موجی از انتقادها و حتی سرکوب‌ها نیز او را در برگرفت. چرا که برای زیر سؤال بردن هویت اجتماعی و سیاسی زنان، بدن آن‌ها همواره دستمایه قرار می‌گیرد و سرکوبگران، چه سرکوبگران حکومتی و چه اپوزیسیون، زنان مبارز را که از بدن‌هایشان در مبارزه استفاده می‌کنند «خطاکار» و «منحرف» نامیده‌اند. زنانی که به انتشار تصاویر برهنه از خود دست زدند، از سوی برخی به عبارت‌هایی همچون «تن‌فروش»، «مبتذل»، «اوبژه جنسی»، «هرزه» و «پرستو» ملقب شدند. حال آن‌که در به کار بردن همه‌ این عبارت‌ها تحقیری جنسیت‌زده نهفته است».

تقلای رسانه وابسته به موساد برای توجیه برهنگی و جا زدن آن به عنوان موفقیت، در حالی است که برهنگی مربوط به دوره ماقبل تمدن است. از سوی دیگر سرویس‌های جاسوسی بیگانه ید طولایی در استفاده از اوباش و اجامر و فواحش خیابانی برای سرکوب نهضت ملت ایران به ویژه در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و براندازی نهضت ملی شدن نفت داشتند؛ اما بازسازی شبیه آن نقشه در پاییز ۱۴۰۱ با انزجار گسترده ملت ایران و شکست مطلق موساد و سیا و ‌ام‌آی‌سیکس مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مسلم IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    5 0
    کسی که به این مزخرفات اعتقاد داره خود شیطانه انسان وقتی از نظر روح و روان رشد پیدا می کنه و به طرف یکتا پرستی می ره و خودش را بهتر می شناسد تازه متوجه می شود هیچ موقع نباید بدن خود را در معرض دید چشمان پلید قرار داد چون روح روان آدم ها به مستور بودن بدنه و کسانیکه با علم و آگاهی بدن خود را می پوشانند اینقدر به آرامش ذاتی خود می رسد که این آرامش با هیچی به دست نمی یاد حتی با ثروت زیاد اگر این جوری بود همه ثروتمندان باید به آرامش می رسیدند
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    6 0
    رواج فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی دستور کار رسانه‌های معاند و مروج خشونت و بی بندوباری ست آنها قصد و غرض خودشون را واضح میگن اون وقت ما در برخورد با مروجان این فرهنگ هویت برانداز دچار اختلاف و تفرقه ایم. لعنت بر مسامحه گران منفعل
  • عباس IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    1 0
    یه سؤال، خواهشا پخش کنید،چرا زنها از جیب خودشان و شوهرشان خرج می‌کنند(آرایش) تا مردان دیگر لذت ببرند یا بی حجابی را آزادی خود می‌دانند در صورتیکه آزادی را به مردان نامحرم می‌دهند تا آنها را نگاه کنند و لذت ببرند
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    آهان
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    لعنت بر شما
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    کسی که به یکتا پرستی ایمان داشته باشه فریب این تفکرات را نمیخوره
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    دروغگوهای پست فطرت
  • رضا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    1 0
    آن هایی که دنبال برهنگی زنان هستند هدفشان سو استفاده جنسی از زنان بوده و برای تجارت فحشا تقلا می کنند ، نه برای آزادی زن.
  • ناشناس IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    2 0
    اوج زن زندگی آزادی ( برهنگی )در دنیای غربی وجوددارد. آمارطلاق ، سوء استفادهای جنسی ، ازهم گسیختگی بنیادخانواده و....و نهایتا اعتراض قریب به اتفاق زنان درجامعه غرب از این وضعیت.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    2 0
    یه بالستیک بزنین وسط شیکه "کثافت انترنشنال". یه مشت فاضلاب رو زغال کنین.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    1 0
    ادبیات پس گرفتن در خرید و فروش استفاده میشه . بدن زنان قابل احترام و محافظت و مال خودشونه . این حرف زدن یعنی معامله و توهین واضح به زنان هست .
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    غرب هم میخواست پس بگیره اما چنان پس گرفت که الان زنان غربی بیچاره ها نمیدونن زن هستن یا مرد . موقع ازدواج هم نمیدونن چه جوری ازدواج کنن ، دیگه کار به جایی رسیده با سگ و انواع حیوون و اشیاء و در و دبوار و جماد و ... ازدواج میکنن . حالا خود دانید .
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    6 0
    چقدر بی عقل و احمق هستند این زنها که گوش به حرف این حروم لقمه ها می دهند
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    بدن زن و جنسیتش مقدس است چون فرزندان از آن متولد میشوند
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    لعنت بر اسراییل و تفکراتش
  • s IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    درود و رضوان خدا بر شما که لفظ درست فواحش خیابانی را برای حرام لقمه های فاسق که لیدری می کردند به کار بردید. این زباله زن زندگی فلان، جنبش نبود، شورش بود، شورش فواحش.
  • DE ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    0 0
    این موشهای فارسی گویی که در رسانه های صهیونیستی ضد ایرانی استخوان لیس میزنند باید در مورد لقمه حرام خود تحقیق کنند.
  • حمید IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    3 0
    لعنت برشما وبر دینی که به دنبال برهنگی است .برهنگی در دایره قانون کدام یک از خداهای شماست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس