کد خبر 1655854
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
اسید پاشی

مرد موتورسوار که متهم است به خاطر اختلافات مالی روی دوستش اسید ریخته پس از یک ماه دستگیر شد.

به گزارش مشرق، اواخر شهریور امسال گزارش اسیدپاشی در شهرک ژاندارمری به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دنبال این خبر تحقیقات آغاز شد و بررسی‌ها نشان داد مرد جوانی در مسیر کارش مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.

مرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: فردی از پشت سر صدایم زد، وقتی برگشتم ناگهان موتورسواری نقاب‌دار محتویات بطری را که در دستش بود به رویم پاشید که سر و صورت و دستانم بشدت سوخت و با فریاد از مردم کمک خواستم.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل اسیدپاشی، تصاویر مرد اسید پاش و شماره پلاک موتورسیکلت به دست آمد. با استعلام شماره پلاک، مشخص شد موتور متعلق به مرد جوانی به نام بهنام است.

در تحقیقات مشخص شد بهنام یکی از دوستان شاکی است که از مدتی قبل به خاطر مسائل مالی با هم اختلاف پیدا کرده بودند. بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی بهنام بازداشت اما در تحقیقات منکر اسیدپاشی شد.

این در حالی است که مدارک و شواهد پلیسی حکایت از آن دارد که بهنام همان مرد اسیدپاش است. متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس