افزایش نگرانی رای‌دهندگان آمریکایی در مورد سن بالای ترامپ

تعداد زیادی از مردم آمریکا سن ترامپ را برای ریاست‌جمهوری بسیار بالا دانسته و معتقدند او نمی‌تواند گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهوری در این کشور باشد.

به گزارش مشرق، شمار زیادی از رای‌دهندگان آمریکایی بر این باورند که سن ترامپ برای رئیس‌جمهور شدن بسیار بالاست با این حال نگرانی آنها در این مسئله به اندازه نگرانی که در مورد بایدن و موضوع سنش داشتند، نیست.

به گزارش ایندیپندنت، جدیدترین نظرسنجی انجام گرفته شده از سوی موسسه یوگاو در آمریکا نشان می‌دهد که ۴۴ درصد از رای‌دهندگان آمریکایی با سن ترامپ برای رئیس‌جمهور شدن مشکل دارند و عنوان کرده‌اند که فردی با سن ۷۸ سال برای ریاست بر قوه مجریه خیلی پیر به نظر می‌رسد.

نگرانی رای‌دهندگان آمریکایی از سن ترامپ به نسبت ماه فوریه که در نظرسنجی‌ها، حدود ۳۵ درصد عنوان شده بود افزایش پیدا کرده است. حتی تعداد افرادی که معتقد بودند ترامپ خیلی برای گزینه ریاست جمهوری پیر نیست نیز به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده است و از ۵۳ درصد به ۴۶ درصد رسیده است.

نگرانی‌ها در مورد سن ترامپ تحت تاثیر اقدام بایدن مطرح می‌شود که با ۸۱ سال سن از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد و کامالا هریس را به عنوان نامزد حزب دموکرات‌ها معرفی کرد.

پیشتر ۶۳ درصد از رای‌دهندگان آمریکایی در جریان یک نظرسنجی، سن بایدن را برای رئیس‌جمهور شدن، بالا دانسته و مخالف نامزدی‌اش بودند، این رقم یک ماه بعد حتی به ۷۰ درصد هم افزایش پیدا کرد.

مسئله‌ی سن ترامپ در روزهای پایانی منتهی به رقابت‌های ریاست‌جمهوری در آمریکا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، چرا که او اکنون به عنوان مسن‌ترین فردی است که در تاریخ آمریکا به عنوان گزینه نامزد ریاست‌جمهوری از سوی یک حزب معرفی و تایید شده است.

ترامپ تاکنون بارها و بارها ادعا کرده است که از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار دارد در حالی که منتقدانش او را به انجام برخی از اقدامات و بیان برخی از اظهاراتی متهم کرده‌اند که نشان از مشکلات شناختی وی هستند.

با این حال او حتی در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی خود هریس را دارای مشکلات شناختی متعدد معرفی کرده و ادعا کرده بود، مشکلات وی در این زمینه حتی از مشکلات بایدن هم بیشتر است.

در حال حاضر ۵۶ درصد از مردم آمریکا معتقدند سن بالای ترامپ می‌تواند، عملکرد وی را به عنوان رئیس‌جمهور احتمالی آمریکا تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آره سنش برای قبر و تابوت مناسبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس