چندی پیش خبر اخراج «بن افلک» از پروژه برادران وارنر (خط هدف) روی خروجی رسانه های مختلف قرار گرفت. تبعات ساخت فیلم جعلی «آرگو» برای وی به همین جا ختم نشد؛ ساعاتی پیش در خبرها آمد که بن افلک از پروژه «فوکوس» که به کارگردانی «جان راکوآ» و «گلن نیکارا» قرار است جلوی دوربین برود کنار گذاشته شده است و ویل اسمیت بازیگر سیاه پوست ژانر اکشن جای بن افلک را در این فیلم خواهد گرفت.

به گزارش مجله سینمایی مشرق؛ بن افلک بازیگر و کارگردان آمریکایی که جایزه اسکار را به خاطر فیلم سینمایی آرگو در کارنامه خود دارد، مدتی است که به یک چهره جنجالی بدل شده و موافقان و مخالفان متعددی در داخل و خارج از کشور پیدا کرده است.

فیلم سفارشی «آرگو» به اتفاقات تسخیر سفارت آمریکا در ایران و بعد از آن می پردازد که با سیاه نمایی و نشان دادن چهره غیر واقعی از آن دوران قصد تخریب چهره ایران را داشت.

حواشی این کارگردان تازه کار تا به آنجا رسید که چندی پیش خبر اخراجش از پروژه برادران وارنر (خط هدف) روی خروجی رسانه های مختلف قرار گرفت.

قبل از این اعلام شده بود بن افلک تا یک ماه دیگر، این اکشن دلهره‌آور را برای کمپانی برادران وارنر جلوی دوربین خواهد برد. با اخراج بن‌افلک از این پروژه، مسئولان کمپانی برادران وارنر وظیفه کارگردانی «خط هدف» را به دست مایک مک کوی سپرده‌اند.

با انتشار این خبر موضوع اختلاف افلک و کمپانی برادران وارنر علنی شد و همین نکته باعث واکنش مسئولان کمپانی برادران وارنر شد و آن‌ها گفتند بی‌انضباطی بن‌افلک، باعث اخراج او شده است.

کمپانی برادران وارنر می‌گوید با آن که زمان شروع فیلم‌برداری فیلم نزدیک می‌شد، آن‌ها نمی‌دانستند افلک چه طرح‌ها و برنامه‌هایی دارد.

تبعات ساخت فیلم «آرگو» برای «بن افلک» به همین جا ختم نشد. ساعاتی پیش در خبرها آمد که بن افلک از پروژه «فوکوس» که به کارگردانی «جان راکوآ» و «گلن نیکارا» قرار است جلوی دوربین برود هم کنار گذاشته شده است و ویل اسمیت بازیگر سیاه پوست ژانر اکشن جای بن افلک را در این فیلم خواهد گرفت.

فیلم نامه «فوکوس» را تیم دو نفره «جان راکوآ» و «گلن نیکارا» نوشته و وظیفه کارگردانی فیلم هم به عهده آن‌هاست. آن‌ها به تهیه‌کنندگان فیلم گفته بودند، موافق حضور افلک در نقش اصلی فیلم خود نیستند.

پس از مسائلی که در ارتباط با فیلم «آرگو» اتفاق افتاد، کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم تصمیم گرفتند بازیگری را برای نقش اصلی آن انتخاب کنند، که با دردسرهای منفی رسانه‌ای روبرو نباشد.

خبرها حاکی از آن است که بن افلک در سینمای هالیوود چهره قابل اعتمادی ندارد. کارگردان «آرگو» این روزها هم در عرصه کارگردانی و بازیگری متحمل شکست هایی شده که این نشانه ظرفیت کم این کارگردان برای کار در هالیوود دارد.

شایان ذکر است که "جنیفر لوپز" که چند سال قبل در فیلم "گیگلی" با افلک همبازی بود طی یک مصاحبه اعلام کرد که به دلیل بی ادبی و خودخواهی این بازیگر هرگز حاضر نیست با او برای بار دوم همبازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس