کد خبر 229612
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

رئیس رسانه ملی گفت: مقام معظم رهبری در ایام تبلیغات انتخابات اخیر یک تذکر هم به رسانه ملی ندادند و این مسئله از هوشمندی و صحت عمل رسانه ملی در این عرصه حکایت دارد.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی در گفت وگو با هفته نامه سروش با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری به ویژه انتخابات اخیر، افزود: اعتماد به تدابیر مدیران سازمان صدا و سیما در کنار هوشمندی و صحت عمل رسانه ملی، یکی دیگر از دلایل موفقیت صدا و سیما در انتخابات اخیر بود.

وی تصریح کرد: رسانه ملی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اخیر نشان داد برای ارائه یک برنامه حرف های بی طرفانه و مؤثر، به بلوغ بالایی دست یافته است و این انتخابات فرصتی فوق‌العاده برای نمایان شدن این بلوغ بود.

رئیس رسانه ملی با اشاره به پشت صحنه های متنوع،جذاب و آموزنده حضور نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه های رادیو و تلویزیون، از سروش هفتگی خواست با انتشار ویژه نامه ای به این موضوع بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس