کد خبر 263198
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: مصوبات کمیته اضطراری آلودگی هوا مبنی بر افزایش محدوده طرح زوج و فرد و عدم فروش آرم‌های طرح ترافیک روزانه و هفتگی بعد از تعطیلات لغو نمی‌شود.

به گزارش مشرق، حسن کریمی در گفت‌وگو با فارس درباره تمهیدات استانداری تهران در کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله از سازمان هواشناسی و محیط زیست وضعیت آلودگی هوا در استان تهران رو به کاهش است.
 
وی ادامه داد: با توجه به مصوباتی که در کمیته اضطراری کاهش آلودگی هوا مبنی بر افزایش محدوده طرح زوج و فرد از در منازل، عدم فروش آرم طرح ترافیک، روزانه و هفتگی و تعطیلات مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها تصویب شد شاهد کاهش آلودگی هوا در استان سمنان بودیم.
 
کریمی با بیان اینکه آلودگی هوا از معضلات جدی استان تهران است گفت: مصوبات کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا تا اطلاع‌ثانوی لازم‌الاجراست و بعد از تعطیلات لغو نمی‌شود بنابراین شهروندان در جهت کاهش آلودگی هوا همکاری لازم را داشته باشند.
 
معاون عمرانی استانداری تهران تأکید کرد: در صورت تشدید وارونگی هوا و ذرات کمتر از 2.5 میکرون جلسه اضطرار در استان تهران تشکیل و نسبت به اتخاذ تصمیمات جدید اقدام می‌کند.
 
به گفته کریمی در صورت تشدید آلودگی هوا تعطیلی مجدد مدارس و ادارات دولتی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس