کد خبر 277475
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱

رئیس فدراسیون بسکتبال به عنوان نماینده ایران همزمان با برگزاری قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا به این کشور سفر می‌کند. قرار است محمود مشحون طی این سفر ملاقاتی هم با همتای اسپانیایی جهت هماهنگی برنامه‌های تیم ملی داشته باشد.

به گزارش مشرق و به نقل از مهر، مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان 14 بهمن‌ماه در بارسلونا، یکی از شهرهای محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری این مراسم نمایندگان 24 تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان به اسپانیا سفر می‌کنند تا از نزدیک شاهد گروه‌بندی تیم‌های ملی کشور خود باشند.

در همین راستا قرار است محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز راهی اسپانیا شود تا در مرام قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشد. در واقع مشحون تنها نماینده ایران در مراسم قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان است. وی علاوه بر حضور در این مراسم قرار است ملاقاتی هم با همتای خود در اسپانیا داشته باشد. به گفته محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال این ملاقات به منظور انجام رایزنی‌های لازم برای تیم ملی بسکتبال و برنامه آماده‌سازی این تیم انجام می‌شود.

مسئولان فدراسیون بسکتبال و حتی مهمد بچیروویچ طی ماه‌های گذشته مذاکراتی با کشورهای اروپایی برای برنامه ریزی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان داشته‌اند. قرار است بعد از قرعه‌کشی 14 بهمن‌ماه نتیجه مذاکرات انجام شده مشخص و برنامه‌های تیم ملی نهایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس