پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی که عصر روز یکشنبه پس از تحمل دو سال درد و رنج شدید به شهادت رسید ساعتی پیش از مقابل مسجد النبی نارمک پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله صدیقی به سمت قطعه شهدای بهشت زهرا(س) تشییع شد.

توکلی:در جامعه‌ای که قبح کارهای زشت ریخته شود ما شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود/ پیشنهاد شریعتمداری به قوه قضائیهبه گزارش مشرق، علی خلیلی طلبه ناهی از منکر عصر روز یکشنبه در بیمارستان بعثت پس از تحمل درد و بیماری به شهادت رسید.

25 تیر ماه سال 1390 حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد که در این حادثه جوان 19 ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلتید.

پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی امروز سه شنبه 5فروردین از مقابل مسجد النبی نارمک پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله صدیقی به سمت قطعه شهدای بهشت زهراتشییع شد.

در دستان عده‌ای از حاضران در مقابل مسجد پلاکاردهایی با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی ما است»، «قاتل شهید خلیلی اعدام باید گردد»، «علی‌ها زنده‌اند به فرمان ولی»، «از غفلت مسئولین قوه قضاییه است که چنین اتفاقاتی می‌افتد و مسئولین در خوابند» به چشم می‌خورد. همچنین تنی چند از مسئولین نیز در جمع مردم حضور یافته‌اند.

جمعی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع علی خلیلی از قوه قضائیه خواستار محاکمه مجدد عامل این حادثه شدند.

زاکانی: مجلس به صورت جدی پرونده شهید خلیلی را پیگیری می‌کند/ دستور تعقیب مجدد ضارب شهید صادر شد

در بیانیه‌ای که در این مراسم قرائت شد یکی از دوستان علی خلیلی خطاب به مسئولان قوه قضائیه گفت: برای یکی از ورزشکاران حادثه ای پیش آمد که ما شاهد بودیم دستگاه قضایی به سرعت به آن پرونده رسیدگی کرد و برای آن ضارب حکم قصاص صادر کرد اما درباره علی خلیلی آیا جزای ضارب تنها 32 میلیون تومان دیه و یکی دو سال زندان است؟


پس از تشییع بشکوه پیکر مطهر شهید ناهی منکر حجت‌الاسلام علی خلیلی در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدی‌ا‌‌ش آرام گرفت.

نامه شهید خلیلی به رهبر معظم انقلاب ۱۵ روز قبل از شهادت/ دستور تعقیب مجدد ضارب شهید صادر شد

نامه شهید خلیلی به رهبر معظم انقلاب ۱۵ روز قبل از شهادت/ دستور تعقیب مجدد ضارب شهید صادر شد
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شهید علی خلیلی در راستای زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر و وظیفه مسئولان در قبال این مسئله گفت: بسیاری از مشکلات اینچنینی دلایل فرهنگی دارد که باید به آن رسیدگی شود.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای قبح کارهای زشت ریخته شود و برخوردی با این مسئله صورت نگیرد ما شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در جامعه یکسری ارزش‌های مهم وجود دارد که باید همواره پاس داشته شود.

توکلی:در جامعه‌ای که قبح کارهای زشت ریخته شود ما شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود/ پیشنهاد شریعتمداری به قوه قضائیه

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در حاشیه مراسم تشییع شهید علی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق با اشاره به شهادت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: چنین رخدادهایی واقعا باعث تاسف است و همچنین و همچنین برای مسئولین بایستی نگران کننده باشد زیرا کسانی که در جامعه ما آمر به معروف و ناهی از منکر هستند باید از سوی نظام و مسئولین مورد تشویق قرار بگیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید در جامعه اسلامی تعدادی ارازل اوباش این جرات را پیدا کنند که یک روحانی را به علت نهی از منکر اینچنین وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار دهند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه در این موضوع باید به ابعاد مختلفی توجه شود، گفت: در بحث شهادت این عزیز بزرگوار چند نکته باید مدنظر قرار بگیرد نکته اول اینکه دستگاه قضایی کشور باید با قاطعیت بیشتری عمل می کرد به طوری که تنبیه اینگونه افراد مانع از تکرار این جرم بشود.

وی افزود: مجلس باید قوانین اصل هشتم قانون اساسی را که مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است را وضع کند و قانون دقیقی برای آن تنظیم کند و به تصویب برساند.

شریعتمداری با بیان اینکه عدم پذیرش این عزیز بزرگوار از سوی برخی مراکز درمانی باعث تاسف است، اظهار داشت: وقتی علی خلیلی مجروح می شود به تعداد زیادی از مراکز درمانی تماس گرفته می شود ولی این مراکز از پذیرش وی خودداری می کنند و آنطور که یکی از خبرگزاری ها خبر داده بود نهایتا مجبور می شوند در یکی از مراکز خصوصی با واریز کردن هزینه ای بالا وی را بستری کنند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: تمام مردم عزیز در مقابل شهادت چنین بزرگواری احساس مسئولیت می‌کنند نباید فضا به گونه‌ای باشد که یک مجری امر به معروف و نهی از منکر اینگونه از سوی اراذل مورد حمله قرار بگیرد و چنین اتفاقی روی دهد.

وی افزود: از سوی دیگر قوه قضائیه باید برای رسیدگی به اینگونه امور به خصوص موارد مرتبط به امر به معروف و نهی از منکر شعبه ویژه ای را تشکیل دهد.

مدیرمسئول کیهان ادامه داد: موضوع نباید به دست برخی قضات که به جوانب مختلف موضوع آگاه نیستند بیفتد و باید اینگونه مسائل در دست قضات ویژه‌ای که آشنا به اینگونه مسائل هستند تمرکز پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان این مرز و بوم از فتنه گران و مزدوران به عنوان مدافعان حقوق بشر یاد می کنند و از آنها تقدیر و تشکر می کنند، گفت: افرادی که در کشور ما موجب آشوب و فتنه شدند و سران آنها دست به وطن فروشی زدند و دست‌شان به خون ملت آلوده است از سوی بیگانگان و دشمنان مورد تعریف و تمجید قرار می گیرند، اما ما در داخل کشور خودمان از نیروهای حرب اللهی که مجاهدانه در راستای احقاق حقوق مردم فعالیت می کنند غافل هستیم، درحالی که باید از این نوع افراد به نحو احسن حمایت و تقدیر و تشکر کنیم.


توکلی:در جامعه‌ای که قبح کارهای زشت ریخته شود ما شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود/ پیشنهاد شریعتمداری به قوه قضائیه

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مطالبه عمومی مردم درباره پیگیری مجازات قاتل شهید خلیلی گفت: باید این مسئله را به صورت دقیق از طریق دستگاه قضایی دنبال کرد تا کار به نتیجه برسد.

وی افزود: مجلس نیز به صورت جدی پیگیر بحث پیگیری قضایی پرونده قاتل شهید خلیلی را دنبال خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: باید تمامی کارها از طریق مسیر قانونی و در چارچوب قوه قضائیه دنبال شود.

صادق محصولی، وزیر سابق کشور در حاشیه مراسم تشییع پیکر 'علی خلیلی' گفت: حمایت از آمران معروف وظیفه مسئولین است؛ امیدواریم امسال مسئولین بیش از پیش و منظم‌تر در جهت اعتلای فرهنگ و حمایت از طلاب و نیروهای انقلابی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام ابوترابی، نایب رئیس مجلس در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید خلیلی گفت: دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی باید از آمرین به معروف و ناهیان از منکر و جریان مردمی خواستار ارزش‌های اسلامی، حمایت جدی و قاطع داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدکاظم صدیقی با اشاره به مطالبه عمومی مردم برای تعقیب قضایی ضارب شهید علی خلیلی گفت: آنطور که به من گزارش داده‌اند دستور تعقیب مجدد ضارب علی خلیلی صادر شده است.


سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید علی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق با اشاره به شهادت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: اجتماع با شکوه مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار بیانگر حمایت مردم از انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و مسئولین نیز باید در این راستا احساس تعهد کنند.

وی با بیان اینکه من به همه نیروهای ارزشی و متدین حزب اللهی بخاطر وقوع چنین حادثه ای تسلیت می‌گویم، اظهار داشت: باید از چنین شهدایی که با مظلومیت و غربت و بخاطر احساس وظیفه و انجام تکلیف دینی دچار آسیب و خسران شده‌اند تجلیل و تکریم کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه موضوع در حد یک چاقو کشی ساده نبوده است، اظهار داشت: حالا که این حادثه منجر به قتل و شهادت این بزرگوار شده است همانطور که خانواده ایشان درخواست کرده اند، باید تجدیدنظری از سوی دادگاه صورت گیرد.


وی در ادامه گفت: دستگاه های مختلفی از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی همگی در این زمینه نقش آفرینی می کنند و می توانند در جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی موثر باشند.

حسینی تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در اینگونه قضایا فعال باشد و از دستگاه قضایی مطالبه جدی داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به تلاش غرب و دشمنان انقلاب برای تقدیر و تشکر از فتنه‌گران و آشوب‌گران به عنوان مدافعان حقوق بشر گفت: مجامع جهانی در راستای منافع قدرت های استکباری بزرگ گام برمی دارند و به بهانه های حقوق بشر به دنبال احیای این افراد هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه نباید بگذاریم این مسائل به فراموشی سپرده شود، گفت: یقینا غربی‌ها شهادت علی خلیلی و امثال او را بایکوت خبری می‌کنند و نمی گذارد صدای مظلومانه این شهید بزرگوار در مجامع جهانی منتشر شود.


مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم تشییع پیکر 'علی خلیلی' گفت: انشاءالله خون این شهید درخت امر به معروف را در این کشور بارور کند و مسئولین بیشتر به خودشان بیایند؛ با تأسی از شعار سال باید تنبلی، کم‌کاری و کم تدبیری از دستگاه‌های اجرایی و تقنینی رخت بربندد

وی با اعتقاد به اینکه نمی توان با فرض فعالیتهای ایجابی دست از اقدامات سلبی کشید و به اعتماد مردم نسبت به حاکمیت پاسخی نداد، گفت: نباید بازار فرهنگی کشور به عرصه جولان کالاهای فاجعه آمیزو نامناسب فرهنگی تبدیل شود چرا که این امر تناقضی با امور ایجابی ندارد، پس لازم است دست از کارهای کلیشه ای و بی خاصیت برداشت.

بذرپاش در پایان هشدار داد: باید از امور ارتجاعی در لباس روشنفکر معابانه در عرصه فرهنگ سازی کشور پرهیز کرد، چرا که قطعا این امور ما را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.


حدود یک سال پیش در مسجد جامع ازگل بعد از نماز ظهر و عصر؛ خبرنگار مشرق گپ و گفتی با شهید علی خلیلی انجام داد که در اینجا می توانید ملاحظه کنید.

توکلی:در جامعه‌ای که قبح کارهای زشت ریخته شود ما شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود/ پیشنهاد شریعتمداری به قوه قضائیه



نامه شهید علی خلیلی به رهبر معظم انقلاب ۱۵ روز قبل از شهادت

 نامه‌ای از شهید خلیلی خطاب به رهبر معظم انقلاب منتشر شده است و او در این نامه نسبت به برخی اظهارات در قبال عملی که انجام داده سخن گفته است. او در نامه خود به رهبر معظم انقلاب نوشته است که :«آقاجان!بخدا دردهایی که می‌کشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمی‌کند. مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و از منکر تشریح نفرمودید؟مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟ یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی‌گری دارند حرف شما را نمی فهمند؟»

شهید علی خلیلی بعد از اتفاق آن شب نیمه شعبان که بر اثر پاره شدن شاهرگ گردنش به دلیل اصابت چاقو و ساعت‌ها طول کشیدن بستری شدنش در یک بیمارستان به بستر بیماری افتاد؛ در طول این چند سال با هزینه‌های عجیب درمان مواجه شد به گونه‌ای که خانواده او بخش قابل توجهی از سرمایه، خانه و وسایل زندگی خود را برای درمان او هزینه کردند.

متن کامل نامه شهید علی خلیلی به شرح زیر است:

سلام آقا جان!
امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد. اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید،خوبم؛دوستانم خیلی شلوغش میکنند. یعنی در برابر جانبازی هایی که مدافعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و حنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند… هر چند که دکترها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند…من نگران مسائل خطرناک تر هستم… من میترسم از ایمان چیزی نماند.

آخر شنیده ام که پیامبر(ص) فرمودند: اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، خداوند دعاها را نمی شنود و بلا نازل میکند. من خواستم جلوی بلا را بگیرم.اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام. بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!مملکت قانون و نیروی انتظامی دارد!ولی آن شب اگر من جلو نمی رفتم، ناموس شیعه به تاراج میرفت ونیروی انتظامی خیلی دیر میرسید. شاید هم اصلا نمی رسید…یک آقای ریشوی تسبیح بدست وقتی فهمید من چکار کرده ام گفت : پسرم تو چرا دخالت کردی؟ قطعا رهبر مملکت هم راضی نبود خودت را به خطر بیندازی!

من از دوستانم خواهش کردم که از او برای خرج بیمارستان کمک نگیرند، ولی این سوال در ذهنم بوجود آمد که آقاجان واقعا شما راضی نیستید؟؟ آخر خودتان فرمودید امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز شب واجب است.آقاجان!بخدا دردهایی که میکشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمیکند. مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و از منکر تشریح نفرمودید؟مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی گری دارند حرف شمارا نمی فهمند؟؟یعنی شما اینقدر بین ما غریب هستید؟؟

رهبرم!جان من و هزاران چون من فدای غربتت. بخدا که دردهای خودم در برابر درد های شما فراموشم میشود که چگونه مرگ غیرت و جوانمردی را به سوگ مینشینید.آقا جان!من و هزاران من در برابر درد های شما ساکت نمی نشینیم و اگر بارها شاهرگمان را بزنند و هیچ ارگانی خرج مداوایمان را ندهد بازهم نمی گذاریم رگ غیرت و ایمان در کوچه های شهرمان بخشکد.

بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت
سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی

به گزارش مشرق، حامد حجتی از شاعران کشورمان به مناسبت شهادت علی خلیلی طلبه جوانی که در راه امر به معروف و نهی از منکر شهید شد، شعری سروده است:

 
مثل یک مرد پَر کشیدی تا...

آسمان را به بَر کشیدی تا...

 

تا که باران به شهر برگردد

باز هم چشم تر کشیدی تا...

 

روزها رنگ شب به خود دارند

روز را تا سحر کشیدی تا...

 

سینه‌ات داغدار فردا بود

«آه» را بیشتر کشیدی تا...

 

در همان کوچه‌های بی‌غیرت

سینه‌ات را سپر کشیدی تا...

 

حرف امروز نیست جان دادن

روی دیوار در کشیدی تا...

 

ارث مادر رسیده است به تو

مثل یک مرد پَر کشیدی تا...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 247
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 24
  • مانی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 7
    اگر عاملش دوباره محاکمه کنن بی عدالتیه چون ضربه اون منجر به فوت نشده
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
      6 0
      واقعا بی انصافی
  • روستازاده ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    3 0
    جای این طور افرادی در جامعه خیلی خالی هست و صد البته با وجود این اتفاقات جای خالی حمایت نهادها بیشتر احساس می شود.
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
      0 0
      دلم برا اون عکس مادرش آتش گرفت :((
  • وزیر امور خارجه امریکا ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    دقیقاً حق با شماست. اصلا عامل چه کاره هست همه کاره چاقو هست. و در این جا حقوق بشر چی میشه؟!!!
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 1
    اگه این ضربه به برادر خودت هم خورده بود همین حرفو میزدی قاتل قاتله
  • ناشناس ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 0
    پس ضربه ی کی منجر به فوت شده میشه توضیح بدی مانی جان؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • مالک اشتر ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 1
    امر به معروف نکنید، نهی از منکر نکنید راه انبیاء و اولیاء را ادامه ندهید به دستور دین عمل نکنید ********چرا که اینها همه نشانه افراطی بودن شماست (به قول بعضی از آقایون)****
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    پس منشا اصلی عامل شهادت (نه فوت) چی بوده؟ سرماخوردگی؟
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 0
    درسته باید ولش کنن تا کسای دیگه ای رو با چاقو بزنه...
  • علی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    خدا رحمتش بکنه و با شهدا محشور بشه ان شالله. ولی نمیدونم نهی از منکری که با چنین واکنشی مواجه بشه واقعا با تعریف شرایط نهی از منکر مطابقت داره یا نه؟
  • ناشناس ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    3 0
    علی عزیز شما همان کار را کردید که سرور همه ما حسین (ع) برای آن شهید شد. یعنی امر به معروف و نهی از منکر. با ایشان محشور شوید. ما را نیز شفاعت کن.
  • شيما ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 0
    به ماني: پس عامل مرگ ايشون چي بوده از نظر شما؟ نكنه معتقدي به مرگ طبيعي جان باخته؟ واقعا قباحت داره. چطور ميشه اسم شما رو انسان گذاشت؟! امثال ماني همون كساني هستن كه مرتكب ضرب و شتم اين جوان ناهي از منكر شدن.
  • روحی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بله افراد مثل اقا مانی درست میفرمایند احتمالا آقا مانی کارشناسی خلافکارهاست یا اینکه علاقه دارند به راحتی هر کاری در جامعه رو انجام بدند . واقعا خجالت داره با هر اندیشه ای با هر فکری با هر اعتقادی نگاه کنیم ضارب باید به اشد مجازات برسه
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    البته نباید آن بیمارستانها و اورژانسهایی که از پذیرش ایشان خودداری کردند را از لیست قاتلان این شهید حذف کرد. اگر در همان ساعت اول اقدامات ضروری انجام می شد این شخص شاید آسیب جدی نمی دید.
  • hdvhk ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    احسنت آقا مانی اگر ما شیعه ایم و فقه شیعه رو قبول داریم باید به اون پایند باشیم و الکی و احساسی حکم از طرف خودمون صادر نکنیم و این اصل که آقا مانی گفته دقیقا توی "لمعه شهیدین" ذکر شده
  • ملکی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    حالا که کار از کار گذشته همه سخنران شده و دستور پیگیری میدن . تا حالا کجا بودین اخوی
  • مانی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 1
    میدونم مشرق منتشر نمیکنه ولی میگم فکر نکنه ملت بوقن مگه میشه ضربه یه چاقو بعد دو سال باعث مرگ بشه بمب شیمایی یا ترکش در بدن که نیست
  • امير ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    اگر مجلس عرضه داره پرونده گروگانهاي جيش العدل رو پيگيري كنه
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    پس ضربه کی منجر به فوت شده؟ این یک دوم اینکه عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی و جریح دار کردن جامعه با استفاده از سلاح سرد حکمش چیه؟ چرا برای زورگیرهایی که فیلمشون دراومد حکم اعدام در ملاعام صادر شد ولی برای این اراذل نه تنها حکم اعدامی صادر نشد بلکه فقط یک نفرشون حکم حبس سه ساله گرفت که اون هم دائما مرخصیه
  • عبدالله ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مشکل اصلی بیمارستان های است که از پذیرش آقای خلیلی خود داری کردن مسولان بیمارستان ها هم باید مجازات شوند
  • ناشناس ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 0
    شما غلط کردید.ضارب باید دستگیر واعدام شود
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بعضی ها چه قدر پرتن
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مانی عزیز لطفاً از یک حقوق دان باسواد سوال کن.
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    همین دیگه اگه یه بسیجی شهید شه صدای کسی در نمیاد، کافی یکی از این لات والوات سرما بخوره چنان تو بوق می کنن.
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    ارگانی به بدی بیمارستان تا حالا ندیدم این بیمارستان ها باید اساسی درست بشه
  • رضا ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    متاسفم برای شما که همین طوری اظهار نظر میکنید علی آقا بعداز اون حادثه مشکل گوارشی پیداکردن و همون منجر به شهادتشون شد....
  • حجت ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    داداش، کسانی که نمی دونند چی می خواند بگند کامنت نمی گذارند
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    پرونده گروگانهای جیش العدل "را" هم پیگیری کنه ! نظر بهتریست...
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    نوش دارو بعد از مرگ شيخ علي دوست داشتني طبق معمول
  • محمد ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    وردد به این مسائل برای اقای زاکانی مناسبتر از ورود در مسائل سیاسی است.تقدیر میکنیم.
  • تا شهدا با شهدا ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام و درود؛ دوست عزيز اين مطلب شما در "تا شهدا با شهدا" منتشرگرديد. http://tashohada.ir/link/view/00241 منتظر مطالب بعدي شما براي انعکاس در بخش "به روايت لينک" هستيم: http://tashohada.ir/fa/page/e-link ما را با درج بنر و يا لوگو در وبگاه خود ياري نماييد . موفق باشيد . تاشهدا http://tashohada.ir/—- info@tashohada.ir يا علي
  • محمد ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    جناب نویسنده بیشتر درباره نحوه مجروح شدن و نحوه شهادت خبر بنویسید
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    باید ضاربین اعدام گردد.
  • اراک بچه نداره همشون مردن ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 0
    شیعه گی تنها نمازوروزه نیست اب تنهادرمیان کوزه نیست
  • مهدی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    آدمهای کم خردی و کم فهمی و بی غیرتی چون مانی باید این چنین اراجیفی بگویند
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    عاقبت در گران است به هرکس ندهند پر طاووس به کرکس ندهند. خدا رحمتش کنه. مرد شجاعی بود
  • وحید ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    فکر کنم در اثر خونریزی شدید دچار سکته خفیف شده بودند که همین عامل در طی این دو سال باعث از با دراومدن او شده...
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    فهمیدن بعضی چیزها بیشتر از حقوق و فقه به کمی شعور و انسانیت و به قول آمریکایی ها common sense احتیاج داره که که ظاهرا بعضی اینقدر درگیر مسائل تکنیکی شدند آن را فراموش کردند. مرد حسابی قصد تعرض به ناموس مردم را داشتند کسی به قصد دفاع ورود کرده، مضروب شده و بعد طی دو سال درمان فوت کرده بعد محاکمه آن عامل حرکت کثیف بی عدالتیه؟ اگر امروز کسی به شما ویروس ایدز را تزریق کند و بعد شما 10 سال بعد به رحمت خدا بروی و طی 2 سال هم ناقل خاموش باشی و هیچ علامتی از بیماری نداشته باشی باید آن فرد محترم تبرئه شود چون شما فی الحال سلامت هستی؟
  • حسین ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    طبق فرمایش جناب مانی محمدرضا پهلوی هم نباید محاکمه شود چون اون که ضربه نزده!!! صدام هم همینطور، رونالد ریگان هم باید بره بهشت چون اونکه عین حقوق بشر بوده و به کسی آسیب نرسونده. جرج بوش هم همینطور چون اونکه عراق و افغانستان رو بمباران نکرده!!! در ضمن آریل شارون باید الآن در جوار حوریان بهشتی باشه و نتانیاهو هم هیچ باکی نداشته از کشتن بیشتر فلسطینیان!!!
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مشرق آشغال بازم نظرمو منتشر نکردی خیلی پستید
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    اگر خوف از دست رفتن جان یا ناموس مسلمانی وجود داشته باشه ولو با به خطر انداختن جان البته مطابقت داره حضرت امیر فرمودند خلخال از پای زنی که در پناه حکومت اسلامی زندگی می کند آن هم در تهاجم دشمن درآوردند و مسلمانی این خبر را شنید و از غصه دق کرد و بعد مرد نمی شود او را ملامت کرد، آن وقت زن مسلمان در کشور اسلامی مورد تعرض قرار گرفته شما دنبال وجوب نهی از منکری؟ بابا بیدار شو اخوی تو رو خدا
  • پاپتی انقلابی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    نمی خوام خدای نکرده قاضی یا قوه محترم قضاییه را زیر سوال ببرم.چرا هروقت چیزی رسانه ای بشه و مردم مطالبه کنند بهتر و جدی تر پیگیری میشه مثل اینکه اینهمه زورگیری انجام شد اما وقتی فیلم دوتاشون از20و30پخش شد 48ساغت بعد دستگیر شدند.اگر قانون خلل دارند نمایندگان محترم درباره امربه معروف چاره ای بیاندیشند.اگر هم اجرا مورد داره یک نظارتی بشود بالاغیرتا نگذارید بی غیرتی در جامعه رواج پیدا کند.ما مثلا شیعه حسین علیه السلام هستیم.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    لطفا جواب رهبر به نامه شهید ناهی رو هم چاپ کنید.
  • بیتا1370 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مانی خان! شما که از اراذل و قاتلین حمایت میکنید در جرم آناه شریک هستی.
  • آرمان ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بنده خدا اعلام کرده که برای ناموس مردم مشکل ایجاد کرده بودند از نامه اش هم بر میاد که از شرایط امر به معروف ونهی از منکر آگاه بودند .انشا الله این فریضه احیا شود به برکت خون این شهید
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    روشنفكر مأبانه درست است نه معابانه
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    تف به این دنیا .. .
  • aras ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بعد از اعتیاد کم کم داریم به جایی میرسیم که شرارت بیماریه و باید به فرد کمک کرد نه اینکه با خشونت برخورد کرد!!!
  • الهام ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بعد از ضربه چاقو از روده به شاهرگ پیوند میزنن که این پیوند عفونت میکنه و کم کم تمام بدن رو از کار میندازه. در واقع شهید علی خلیلی در طول این دو سال ذره ذره جون داد.
  • آزاده و جانباز ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    آفرین به مادری که برایت شیر حلال داده آفرین به غیرتت و آفرین به روشنفکریت.بدان کارت کمتر از رزمندگان و ایثارگران نیست همینکه از ناموس دیگران دفاع کردی اجرت را خداوند متعال می دهد. انشاالله
  • دانشجو ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    این شعر رو حضرت آقا موقع جانبازی واسه امام خونده بودن : بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی ..................................... روحت شاد
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    ایشالله سر خودت بیاد یکی با چاقو بزنه تو گردنت
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    جنابی که گفتی این مساله در لمعه دمشقی ذکر شده ، میشه بگی کجای لمعه ذکر شده ؟ نکنه از همونهایی هسته ای که با پارتی لمعتین رو قبول شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    ایشون شهید شده خوش به حالش راحت شد از دست هر چی بی مروتیه ر احت شد
  • محسن ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مشرق تو رو به جان ناموست قسم می دم پیگیر حق و حقوق این شهید مظلوم باش!!! مبادا بی خیال بشی! تو هم اندازه خودت می تونی پیگیر باشی!
  • مهدی ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    روحش شاد! اما آیا به نظرتون فقط تاسف خورد و ناراحت شدن کافیه؟؟؟ پس کی باید ارزش کار این عزیزان رو بدونیم و زمینه های تکرار چنین ماجراهایی رو از بین ببریم؟؟؟ هرچی باشه این عزیز بخاطر یک فریضه ی الهی به شهادت رسیده. اگه پسر یکی از مدیران رده بالا این اتفاق براش می افتاد بازم باهاش اینطوری رفتار میشد؟؟؟ پس باید بیشتر از اینها قدر این عزیزان رو بدونیم!
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بچه ها فقط نظر دادن کافی نیست ها!!!کی حاضره راه این شهید رو ادامه بده؟؟؟؟ آب ها میرود آخر که به دریا برسد/شیعه بادرد بسازد که به مولا برسد.....
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    تو اصلا میودنی عدالت یعنی چی؟؟؟؟/
  • یک پزشک ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام 1. ظاهرا علت عدم پذیرش شهید خلیلی در زمان جراحت صرفا کم کاری بیمارستان ها نبوده و علتش نبود جراح عروق در ساعات مراجعه ایشون به بیمارستانهای مربوطه بوده. 2. از نظر طبی، بعلت خون زیادی که حین واقعه جراحت از شهید خارج شده میتونه آسیبهای جبران ناپذیری رو خصوصا در همان دقایق اول به مغز، کلیه ها و برخی احشاء داخلی بدن ایشون وارد کنه که حتی در صورت احیاء نیز مدتها بعد اثرات نامطلوب اون بروز پیدا کنه. سکته های ایسکمیک در راس این موارد قرار دارند. 3. اینکه، هزینه های درمان برای این دست از افراد بسیار بالاست و متاسفانه غالب مسئولین و ارگانها و بیمه ها از پذیرش مسئولیت این بیماران شانه خالی میکنند و تن به تقبّل هزینه ها نمی دهند.
  • محمد ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام لطفا به آقای مانی توهین نکنید ایشون فقط نظرشون رو گفتن مانی جون من یه پرستارم و میدونم اگه یه جراحت به رگ کاروتید(شاهرگ) شخصی برسه حداکثر تا 8دقیقه باید به دادش رسید در غیر اینصورت بعد از چند ماه باید منتظر نقص عضو یا مرگ شخص باشیم به امید روزی که تذکر لسانی عمل همه ی ما باشد
  • یک هموطن ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    روحش شاد.
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    خدا به مادرش صبر بده باسیدالشهدا محشور بشن
  • عرفان ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    با قاتل نسبتی داری؟
  • یکی ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مگه ایشون جواب دادن؟
  • مهندس طلبه ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 0
    علی جان شهادتت مبارک
  • مهدیار ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    احسنت...
  • مري ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    جامعه ما به اين امر به معروف ها و نهي از منکر ها زنده است خدا کند بتوانيم ادامه دهنده اين جوانان شيعه باشيم. روحش شاد !
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    یاد شهید هادی محبی افتادم؛ مشرق تونستی یه گزارش روندنگاری و یا کرونولوژیک از شهدای امر به معروف بذار! خوش به حالشون
  • omid ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    چند وقت دیگه یه جانباز بسیجی امر به معروف که یه گوشه افتاده و کسی سراغی ازش نمیگیره ،غریبانه شهید میشه ، درست مثل علی خلیلی ...... تا نمیره کسی به فکرش نیست ...... قوه قضائیه و مسئولین خوابند ..... هتاکان گستاختر ... بی دینی بیداد میکنه .... شماها یه کاری کنین ........ لینک خبرش http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920408001396
  • ناصح ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    خیلی بی ادبی
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    یه نگاه به کربلا بنداز پاسخ سوالت اونجاست
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مشرق چزا نظرات مزخرفی چون مانی رو باید منتشر کنی؟ اینا همان مزدبگیران نتانیاهو هستند که مدتی پیش اعلام کرد از کشورهای مختلف دانشجویانی رو اجیر کردند.
  • توحید ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    باورتون میشه دیشب چه کلیپی از شبکه اول پخش شد؟ / / کلیپی از یه خواننده داخلی که یه قسمت از متن شعرش این بود: "ما دوتا عاشق همیم...!!!" بعد یه دختره رو نشون میداد که سوار تاکسی میشه..!!! چشام چارتا شد یه لحظه فک کردم شبکه gem !!! لطفا دوستان به مسولسن صدا و سیما تذکر بدن به کجا دارن میرن؟ خیال میکنن اینجوری میتونن مخاطب رو از ماهواره به سمت شبکه های داخلی جذب کنن؟ حاشا و کلّا
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 0
    بعضی از مسئولان با رفتارشان می خواهند امر به معروف و نهی از منکر را خاموش کنند.
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    فکر کرده همه ملت منتظر نظرش بودن که مشرق کارشکنی کرده
  • محسن ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    به شهید دانایی هم بپردازین نگن تبعیض قائل میشین
  • مهدی ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    پس ضربه عمه من منجر به فوت شده. یارو می خواسته تجاوز کنه به ناموس مردم. همون واسه کشتنش کافیه.
  • بنده خدا ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام:به قول رئیس جمهور عزیزمان نباید یک چهره خشن از کشور ارئه بدیم. این موضوعات را بزرگ نکنید.ببینید حقوق بشر داره مارا محکوم میکنه. بس نشد پرونده ما رفت شورای امنیت.کلی جناب روحانی ودولتش به زحمت افتادن.
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    این اقای مانی هم با بی اطلاعی و بی احساسی یک حرفی را زد منتهی اگر یک لحظه تجسم می کرد که اگر همین کار را یک نفر با خود ایشان انجام می داد بازهم همینطوری نظر می داد ؟ ایکاش اگر بعضی ها دینی هم نداشتند قدری عدالت و ازادگی می داشتند
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    درجواب مانی ...
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    من نمیدونم اولین بار چه کسی گفت که عدم ترس از جان از شرایط امر به معروف و نهی از منکره اما میدونم اولین کسی که برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد همه هست و نیستش رو به کربلا آورد
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    من تو مراسم تشییعش شنیدم این شهید غیور تنها فرزند مادرشون بودن آفرین بر آن مادر مرحبا بر این شهید
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    ادامه میدیم ان شاء ا...!
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    پس وظیفه یک بیمارستان باآن همه امکانات درمواقع ضروری مثل این چیست ؟؟!!!
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    شهادت شهادت شهادت
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    فقط جراحت رگ گردن نبوده خوب مطلب رابخونید شکم وروده راهم زده بودند
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    جناب اقاي توحيد شما كه GEM تماشا ميكني معترض محتواي كليب هستي يا فرم ان؟
  • صدرا ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام شهید علی خلیلی ببخشید ............................
  • رزمنده ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    بسم رب الشهدا والصدیقین بی عدالتی آن دست تجاوزی بود که به ناموست دراز شد و با دستان غیرت مند یک ایرانی مسلمان از او دور شد بی عدالتی آن بود که حامل صلاح سرد به گفته خود آقاین حکم اعدام داشت با فید ضمانت و پول درنده بار دیگر به خیل درندگان بازگشت بی عدالتی آن بود که بعد از نزدیک دو سال سرباز وطن در بستر مرگ بود صدای هیچ کس در نیامد ...... حال یک سوال دارم از کی بپرسم.... از شما میپرسم: اگر این دست تجاوز تجاوز به ناموس خودت دراز میشد و خرخره مبارک توسط آن گرگ دریده میشد و در خون خود دست و پا زنان در پی امداد بودی آنگاه عدالت را چگونه می یافتی....؟ هاشا که در بی عقلی...........حتی گمراه تر درود بر روان پاک شهدای اسلام مهدی جان بیا که خون در رگانمان می جوشد ....
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    واقعا!!
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مثل همیشه!!
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    اخ دمت گرم به خدا گل گفتی
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    چرا منفی ها رو بستید نامردا..!!!!!؟؟؟؟؟
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    در حال حاضر بهترین امر به معرف و نهی از منکر=کمک به مجاهدان اسلام در یمن و بحرین است.
  • علی1080 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    دعوا نکنید بچه ها، نه چاقو مقصره نه ضارب، به نظر من چاقو ساز مقصره، چون دسته چاقو رو از درخت بلوط و تیغه رو از جنس فولاد اعلای آمریکایی ساخته.... چاقو ساز را بیاوریـــــــــــد...!!؟؟
  • منا ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    اقای مانی از امام زمان با دلشکسته خواستم اگر قلبت قابل هدایته برگردی واگرنه امیدوارام به حق قران خودت با ضربه ای کمتر از چاقو تو خونت بغلتی تا بفهمی بوق تویی...برو داستان نمرود رو بخون شاید بیدار بشی..مشرق شرف نداری اگر چاپ نکنی بخاطر خون این شهید.
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    آقا همگی بیایید این کامنت هارا در سایت های مثلا فرارو،انتخاب،نهاد ریاست جمهوری بگذاریم،حداقل بانی های این سایتها بفهمند علی خلیلی و به خصوص کار علی خلیلی چقدر طرفدار داره انتشارش هم چندان مهم نیست...بسم الله
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    ان شاء الله خیر نبینی مانی
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    هر چیزی جای خودش
  • متفکر روانی ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    شما خوبی؟!
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    حتما به علت کهولت سن در 21 سالگی فوت کرده؟؟؟!!!
  • حامی ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    این دوستایی که میگن چاقو باعث مرگ نشده:میخواین اصلا علی خلیلی رو محاکمه کنیم؟خوبه اینجوری؟عدالت رعایت میشه؟
  • سعید ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مانی پس انسانیتت کجا رفته؟؟این که جوون مردمو با چاقو تیکه پاره کنن و بعد هم آزاد باشن این عدالته؟؟ تعجبمه از این کامنت و کسانی که به این کامنت مثبت دادن،واقعا شما ها آدمید؟؟
  • مرتضی ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مانی جان وجدان یگانه محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد اگر برادر یا پدرت هم همینجور از این دنیا میرفتند باز هم اینطوری صحبت میکردی
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    21 سالگی مردن البته یه مرگ خیلی طبیعی است!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    باید این اراذل و اوباش رو اعدام کنند تا دیگه کسی جرات نکنه ناهی منکر و حافظ و مدافغ ناموس مردم رو بکشه باقی حرف باد هواست باید اعدامشون کنند
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    گزینه 3 صحیح است! بقیه اش بهانه است.
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    مهم اینه که یه ادم کشته شده توسط ضربه ی اون اقا و جزای قاتل اعدامه عدالتتو برمیادمون باشه کسی بهت خدای نکرده چاقو زد بسیییییییییار عادل باشیم
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سایر دوستانی که گفتین یه چاقو مگه میتونه باعث مرگ بشه لطفا بگین چرا شخص مورد نظر دو سال با درد تو بیمارستان بستری بوده
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    دوستان گلم بیخود حرص نخورید مانی خوب میدونه علت شهادت علی چی بوده به نظر من اون یه اادم خاص یا اجیر شده است که فقط می خواد واکنش شما ها رو ببینه
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    کاملا باهات موافقم واقعا چرا اوباش در جامعه اینقدر ازادن
  • زهرا ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    چرا جلوی بی بندو باری زنا و دخترا رو نمی گیرن تا بهشون تعرض نشه و کسی این وسط کشته نشه البته من نمی دونم ظاهر این دختر چطوری بوده ولی اگه دخترا خوب باشن شرایط خیلی با الان فرق میکنه
  • اهوازی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    شهادتت مبارک.
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    هم امرشو بکنین و هم نهی بکنین، ولی زور نگین، کسی به زور به بهشت نمیره، اگر دین شما انقدر سسته که با 4 تا تار مو از دین خارج میشن باید بگم اصلا دیندار نیستین، این گیر دادنها فقط عذابتون رو زیاد میکنه
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    وقتی حرف زدن بلد نیستی بهتره سکوت کنی
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    چه ربطی داشت آقای مالک اشتر؟
  • خوزستانی ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    برو بابا همین شماها که ادعای حسینی بودن دارید ازهمه ترسو ترید دوتا بمب بزنن تهران فرار میکنید
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    پزشک جان!! بیمارستان هایی رو که اتند(متخصص و یا فوق تخصص) و رزیدنت(دانشجوی تخصص) کشیک ندارن رو باید گل گرفت داداش
  • طاهري ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    به خدا بايد قاتلش رو درست به همون صورت كه زده جوان مردم رو كشته بكشنش.
  • علی ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خوش به حالش که شهید شد.
  • تینا ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    به عنوان یه دختر تو جامعه فقط اینو میتونم بگم که الان بودن امثال شهید خلیلی فقط شده حسرت تو کل جامــــــــــعه هیچکس حواسش نیست به اینکه این دختری که الان تو جامعه هست فکرکن ناموس خودته چشمتو دلتو رفتارتو پاک کن شـــهید خلیلی خدا رحمتت کنه ...
  • سجاد ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    بسم رب الشهدا و الصدیقین علی جان خوشا به سعادتت ومبارک شهادتت ما را بهره مند کن از شفاعتت واما مانی... بدا به جهالتت و عجبا از شقاوتت و چه نامبارک است قضاوتت و آخر این عدالت است...
  • ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    علی خلیلی خداحافظ.... در نامه ات از زخم زبانها گفتی، هنوز ادامه دارد حتی بعد از رفتنت.
  • behzad ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خدا روح این شهید رو شاد کنه..حسینی زندگی کرد..انشااله قوه قضاییه درست و قاطع با این موضوع برخورد کند و هرچه در اسلام و قانون تعیین شده انجام شود.. به امید روزی که این چاقو لعنتی از دست مرد نماها بیفته.. خدا به خانواده این شهید صبر بده و خیر بابت پرورش چنین شیر مردی.
  • امیر ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    اگه برای داداش خودت این اتفاق افتاده بود بازم اینطوری بی ادبانه صحبت می کردی یا اینکه طلبکار بودی و همه را مورد هجوم قرار می دادی؟!!!!
  • مانی ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    دوستان عزیز من مانی هستم که حدود دو سال است سایت های خبری مخالف نظام رو به چالش کشیدم مخصوصا عصر ایران رو البته اونها حتی یک بار هم نظرات من رو منتشر نکردند از ترش آبروشون.حالا با استفاده از شهادت این شهید بزرگوار به نام من دارن برعکس من نظر میدن .الله اعلم بما فی الصدور
  • ali ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    با سلام یکی از روشهای شناخته شده شیطان، انداختن شبهه و ادامه دادن شبهه های جدید و استفاده از ابزار دینی برای از تحریف و از بین بردن دین است.همانطور که برای قیام مقدس حضرت ابا عبدالله هم از این تکنیک دریغ نکردن.امثال مانی ها ابزار دنیایی شیطان برای ایجاد شبهه هستن تا در ادامه افراد درس نخوانده یا کم درس خوانده ویا حتی خائن از لمعه شهیدین برای ادامه شبهه استفاده ابزاری کنند.اما آفرین بر بصیرت دین داران ما که بخوبی جواب شبهه رو دادن
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    عصر ایران مخالف نظامه!!!!!چرا مزخرف میگی،هرکی مخالف شما بود میشه مخالف نظام
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا 2 سال پیش ضارب اعدام نشد ،مگه از مصادیق محاربه نیست
  • رها ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    برادر عزیزم شهادتت مبارک واقعا شهادت در این روزگار بد لیاقت میخواهد که شمالایق آن بودید حرفهای نباید رابگذارید پشت پنجره تا باد ببرد بی ارزش وبی اساس است بهترین کار را کردیدکه از یک شیعه واقعی آقا امیرالمومنین بر می آمد
  • بهار ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    میگرن محاکمه میکنن آخر بآ پادرمیانی سیاسیون ومطرح کردن مصالح وابروی کشور وسو استفاده بیگانگان اولیای دم رو راضی میکنن وازادش میکنن,ببین کی گفتم,
  • سهیل ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    سلام دوستان:از وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی! دولت راستگویان چی خبر احیانا کسی ایشونو تو تشیع پیکر شهید خلیلی ندیده؟!
  • ایرانی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    گل گفتی ... قلبم داره از این به درد می یاد
  • جون داداش ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خطاب به hdvhk: با سواد محترم شما که هنوز اسم نویسنده لمعه رو نمیدونی چطوری ازش حکم استنباط می کنی، راست بگو، ترم چندی؟!!! نکته: نویسنده لمعه شهید اول و نویسنده یکی از بهترین شرحهای آن شهید ثانی هستن.
  • جون داداش ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خطاب به ناشناس 00:10 : نگران نباش دوست عزیز با شما نبودن؛ در خانه اگر کس است یک حرف بس است؛ ولی اگر کس نیست احتمالا خونه شماست!!!!!
  • جون داداش ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    با احترام به همه خوزستانی ها، در جواب کسی که خود را "خوزستانی" معرفی کرده: یه نگاهی به آمار شهدا بنداز تا ببینی همه جای ایران مملو از فدائیان ولایته، ان شاا... تو نبرد آخر الزمان همدیگر رو ببینیم.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خداوند رحمتش کند وبا اولیای الهی مشهور گردد مردم بیدار شوید و اورا ادامه دهیدراه
  • عبدالله ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    دو نکته وجود دارد: اول؛ مجروحیت است که با گذشت زمان التیام نیافته است. دوم؛ پزشکان بی دین و لاقیدی که بدون علم و ذره ای وجدان همچون قصاب به جان مریض از همه جا بی خبر می افتند و تمام نظریات و ابتکارات ناپخته خود را روی مریض پیایده می کنند. خداوند از ضارب و همچنین از این دسته پزشکان (قاتلان خاموش) نگذرد. به امید روز ظهور حجت حق یا علی
  • سيد ساداتي ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    " وقتي كشوري ادعا مي كندكه جمهوري اسلامي است ومي خواهدجمهوري اسلامي رامحقق كند اين كشوربايدهمه افرادش امربه معروف و ناهي ازمنكر باشند.امام خميني ."
  • کیارش ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    شک کنید که کار علی خلیلی از کار شهدای هشت سال دفاع مقدس بیشتر نبوده باشه حتما کمتر نبوده آن ها هم برای دفاع از دین و ناموس و وطن رفتن علی جان هم همین کار رو کرد
  • داداش ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    ازمسئولین دولت تدبیروامید چندنفردرمراسم تشیع جنازه حضورداشتند.
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    جناب ناشناس 18:56 ! کسی که خودش تماشاگر باشه که منتقد نمیشه! پس احتمال دیگه ای بده!
  • رضا ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    حتی اگر این فرد شهید هم نمیشد ضارب رو باید اعدام میکردند واقعاً چه معنی داره که فرد خیلی راحت یه قداره ببنده کمرش و هر غلطی خواست بکنه
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    یادتون باشه که این مجلس بود که قانون حمل کردن سلاح سرد یه جرمه رو تصویب نکرد!!!
  • مهدی ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    اشتباه نکنید کارش فقط امر به معروف و نهی از منکر نبوده دفاع از ناموس بوده جهاد در راه خدا بوده مثل اینکه یک دزد وارد خونت بشه بخواد ناموستو اذیت کنه چکار میکنی؟این مملکنم خونه ماست
  • محسن ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خدا رحمتش کنه و خوش به سعادتش که در چه راهی به شهادت رسید به خانواده ایشون تسلیت عرض میکنم ولی باید حکم اعدام بدن به این شرورها نیروهای پاسخ گو پاسخ بدن
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خدا رحمتش کند فقط این دفعه هم قوه قضاییه کوتاه نیاد مثل همیشه و....
  • عرفان ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    نه منفی بسته است و نه راه تهمت امثال شما
  • ناشناس ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    اشتباها مثبت دادم کم کنید لطفا
  • مهدی ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    خداوندا جرأت امر به معروف و نهی از منکر را به تمام آن کسانی که می دانند این کار یک تکلیف دینی است عطا کن، به کسانی هم که نمی دانند بفهمان، مغرضان را خودت اصلاح کن و یاریمان کن تا جامعه ای سالم و اسلامی را در کشورمان تحقق ببخشیم. و خواب خوش را از مفسدین بی بند و بار بگیریم.
  • مهدی ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    نکنه ضربه را شما زدی؟
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    مانی جان لطفا ... شو و ادعای روشنفکری نداشته باش.
  • علی ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    حتما من باعث شدم؟
  • امیر ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    دمت گرم پدر من رو هم همینجوری کشتن
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    1 0
    Khuda rahmatesh kone
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    لطفأ قاتل رو به ما هم نشون بدیدببینیم چه بی ناموسی بود؟
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    نامه اش برای حضرت اقا قلب من رو شکست ...خدا ما را ببخشد ...شرمنده ایم شهدا....
  • م.م ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    حق بامانی عزیزه میدونید اصلا قسمت بوده ومرگ هم ازجانب حضرت حق بوده وقاتل هم که وسیله فیض عظیم شهادت بوده بااین حساب به قاتل باید هدیه هم داد مانی جان تونستم حرفتو تکمیل کنم داداش
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    چه ربطی داشت
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    واقعابرای این ملت مرده پرست متاسفم. کاش بجای این همه عزاداری و چاپ بنر و . . . به این بنده خدا کمک میشد . حالا برید هزار تا مراسم و کنگره و یادمان و مجلس براش بگیرید.بیخودی خودتون را تبرءه نکنید.بخدا این رفتار عذر بدتر از گناهه.
  • علی ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    اگر اراذل و اوباش برای خواهر یا زن شما آقا مانی ایجا مزاحمت می کردند بازم اینطور بی منطق وار حرف می زدی. حتما بفرمایش شما بر اثر سرما خوردگی اینطور شدن ؟؟؟ کا ش کمی غیرت داشتی مانی جان
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    لزومی نداره دولتمردان در تشییع جنازه حاضر باشن که.
  • نتانیاهو ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    من از طرف کل جامعه ی کفار و صهیونیستهای یهود و صهیونیستهای مسیحی و صهیونیستهای مسلمان ( تکفیری ها ) با نظر "مانی" موافقم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...
  • ناشناس ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل ا... امواتابل احیا عندا...یرزقون
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    خدا خیرت بده قاتل و ول کردن اونوقت مسول بیمارستان و بگیرن
  • مدافع حقوق قمه ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    ماني اين حرفت باعث تجديد نظر در حكم دادگاه شده و علي خليلي به جرم اينكه با گردن به قمه ضارب ضربه زده و خونيش كرده محكوم شناخته شده خدا خيرت بده نزاشتي حق قمه خورده بشه
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    امید وارم شفیع ما باشه شهید خلیلی
  • محمد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    آقا مانی مگه شما کارشناسی که ندانسته حکم دادی. دست کم می گفتی معلوم نیست. چرا با قطعیت نظر دادی بنظر میاد یا خیلی نادونی یا اینکه ریگی به کفشته
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    بنده خدا یعنی تو نمیری از مغازه چاقو بخری بیای؟ مهم اینه که حالا که سوء استفاده شده باید برخورد قاطع بشه اصلا این موضوع مربوط به همه ماست سیاسیش نکنید باید از ریشه حل بشه
  • محمد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    آخه تا به کی باید منتظر خوش اومدن اروپایی های به اصطلاح مدافع حقوق بشر باشیم بابا به درک که می خواهند محکوم کنند اگر جلوی این اراذل و اوباش وحشی را نگیریم بخدا قسم منتظر باشیم که به تک تک نوامیس مردم تجاوز کنند .
  • حسین ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    علی جان با مولایت محشور بشی و تا قیامت، سر سفره اباعبدالله باشی. بچه ها بیایید ما هم با احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، راه این شهید عزیز را ادامه بدهیم و نگذاریم که خون او پای مال بشه. حداقلش اینه که تذکر لسانی در جامعه حاکم بشه و گناهکار ترس داشته باشه.
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    چه حرفایی میزنی ببین اول حاضرن اسم قاتل روش باشه بعدا نشونت بدن
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    همین پزشکا پدر بزرگ منو کشتن
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    همین الانم اعدام شه باید کلامونو بندازیم اسمون
  • مریم ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    شهید خلیلی به خاط دفاغ از ناموس شهید شد و به خاطر دفاغ از ناموس ان ضربه را خورد
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    خاک تو سر بی غیرتت مانی
  • واله ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    0 0
    مانی جان ، داداش!!! غلط کردم مال همین وقتهاست
  • واله ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    به این میگن حرکت از پله دوم!!! خونریزی باعث سکته و سکته باعث "شهادت" شده است. خب الان این خونریزی که اشاره شد خودبخود بوچود آمده، وحید جان! پسرم! درست به تصمیم کبری رسیده!!!
  • واله ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    میترسیم نصیحتش کنیم بزنه قرمه قرمه مون کنه، عزیزم یه کم فهم و ادب خیلی خوبه ها
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    این جواب شما دلیل بزرگواری شماست، ولی مانی اگر لحنشان سوالی بود این جواب به جا بود ولی ایشان کلا ماجرا را زیر سوال بود
  • واله ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    مانی جان عصر ایران کلا نظرات رو منتشر نمیکنه، در ضمن ناشناس 9.20 سایت عصر ایران موافق نظامه؟!!! کدوم نظام رو میگین!!!
  • خميني ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    انقلاب ما يك انقلاب ديگرنيازدارد تا همه مفسدين را انقلابي محاكمه كند
  • بنشف ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    در باغ شهادت را نبستند... از امسال با این وضع وزارت فرهنگ باید یه کار اساسی کرد.
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    شما چکار کردین که شفیع شما باشه شهید؟!!!
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    این طور ادامه پیدا کنه به زودی امر به معروف و نهی از منکر مساوی میشه با کشته یا مجروح ویا ناقص شدن فرد!!!
  • نیلوفر ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    برای ضارب حکم اعدام کمه باید با همون قمه سرشو ببرن و به درک واصلش کنن همین ها هستند که باعث میشن من دختر با ترس و لرز تو خیابون راه برم که مبادا دو تا ازین اراذل سر راهم رو بگیرن.
  • ملیحه ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    چقدر حرف میزنید به جای حرف زذن عمل کنید چشماتونو باز کنید جامعه شیعه بچه مسلمون اینه!!! اگه راست میگید خودتونم تو این جامعه افتضاح یه حرکتی بکنید امر به معروف بکنید همه بلدن حرف بزنن شما به حرفاتون عمل کنید لطفا!!!!
  • امین ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    نباید این حرفا رو بزنم ولی جامعه ای که رو جووناش سرمایه گذاری نمیکنه همینه چندتا شون ارازل میشند که اعدامشون باید کرد چندتاشون معتاد میشند و میمیرند چندتاشونم درس میخونند واز ایران میرند وجریان فار مغز ها میشه .
  • ناشناس 2 ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    ماني من اگه جاي تو بودم ديگه سرم رو بلند نمي كردم يه انديشمند اوپايي ميگه بچه هاي ما اونچوري ميشن كه تربيتشون كرديم به لقمه اي كه خوردي نگاه كن هنوز هم دير نشده ميتوني بري و خودت رو پخ پخ كني
  • ملیحه ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    ببخشید شما نشستید تا بیان دنبالتون یا دعوت نامه براتون ارسال کنند !!!!خودتون یه حرکتی تو این جامعه افتضاح بردارید من امر به معروفو گفتم میشه بچه بسیجیای هر دانشگاه باهم برنامه بریزن و یه طرحی بدن و اگر رئیس جمهور محترم اجازه دادن و یکم انتقادپذیریشونو بالا ببرن میشه یه کاری کرد وزیرا کاری دستشون نیست خیلی. شما اگر یه سری به حومه های شهر تهران بزنید متوجه فاجعه می شید همین اراذلی که فرمودید اگر به جای وحشی گری یکم انسانیت تو وجودشون باشه به جای نگاه کردن به ناموس مردم می تونن یه قدمی برای فقدان مردم چه از نظر اقتصادی و فرهنگی بردارند اینا بیمارند و جز تیمارستان راهی برای درمان نیست شهید خلیلی قدمی در این راه برداشت ولی جوابشو با چاقو دادن امیدوارم شما به اونا نپیوندید
  • دریازاد ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنید تبهکاران بر شما مسلط میشوند و در ان صورت هر چقدر که دعا کنید مستجاب نخواهد شد.رفقا تازه از مناظق عملیاتی جنوب برگشتم دلم خونه حتی اونجا هم نمیشه امر به معروف و نهی از منکر کرد.جایی که شهدا برای این ارزشها به خاک افتادند.صحنه ی توهین و تمسخر چندتا از دخترهای بدحجاب به حاج خانمی که ازشون خواسته بود موهاشونو بذارن تو مدام جلوی چشامه.خدا بهمون رحم کنه.انقدر کوتاهی کردیم که ارزشهامون داره به ضد ارزش تبدیل میشه.
  • حسن رامندی ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    0 0
    خدایش با ارباب بی کفنمان حضرت حسین(علیه السلام)محشور کند.آمین یارب العالمین 9
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    جانم فدای شهید امربه معروف حاج آقا خلیلی مهم نیست دیگران چه می گویند مهم این است که به تکیلف عمل شده است با رارباب بی کفنمان امام حسین محشور بشوی
  • حسین ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    0 0
    لبیک یا رسول الله علی جان شهادتت مبارک،نمیگزارم آب خوش از گلوی این اوباش ها بره پائین انشاالله
  • دختر دلتنگ ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    خیلی بیادم علی خلیلی..انشاالله شفاعتمون کنی..وای که چقد عقبیم..
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    نکته دیگه اینه که افرادی که ممکنه نهی از منکر دامن آلودشونوبگیره افاضات مثلا استدلالی می فرمایند
  • آمربه معروف ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    شنیدم حسین رامنتظرانش کشتند شیعه اگر مردانگی کند امام زمان می اید شهید خلیلی راه رابازکرد مردانگی رابه عمل یاد داد.
  • مصطفي ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ايشاالله به گيرهمچنين افرادي بيفتي و بعدازدوسال اگه زنده موندي سلامت ميكنم.هاااااااااههههههههههه
  • مهدي ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    خدا روحش را شاد و به خانواده اش صبر عنايت فرمايد.
  • ناشناس ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    بازم جای شکرش باقیه که علی خلیلی اینقدر طرفدار داشت والله من که فکرمیکنم تواین جامعه خیلیهاخوابن .
  • گمنام ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    علی آقا شهادتت مبارک برا ماهم دعا کنید تا جرات امر به معروف و نهی از منکر را پیدا کنیم. خدا روحش را شاد و به خانواده اش صبر عنايت فرمايد.
  • مهتاب ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    سلام عاشق شهادتم به شهید خلیلی تبریک میگم وازش میخوام برای منم دعا کنند .
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    به نظر شما قصاص یک مجرم ضد حقوق بشره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علیرضا پورخاک از دیار میرزا کوچک ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    سلام بر دوستان گرامی....... اول باید مشخص شود که دفاع از ناموس مردم جرم هست یا نه!!!! دوم اینک بعضی افراد با حزب الله هیا مشکل دارند هر جا ببینند که یک جای ماجرا حزب الله هیا هستند حالا چه حق باشد یانه مخالفشان را بروز می دهند انها حتی نخواستند بفهمند که صورت مسئله چیست!!!!! فقت می خواهند مخلفتشان را نشان بدهند که بگویند ما روشنفکر هستیم هنوز یادم نمی رود که برای (ندا اقاسلطان ) چه شلوغ بازی دراوردید مشکل اصلی انها اینست که با ما مشکل دارنند فقت همین.......................
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام اي كساني كه مخالف امر و نهي هستيد اگه اون خانمي كه شهيد خليلي ازش دفاع كرد ناموس شما بودوبه تاراج رفته بود چه حسي داشتيد!!!
  • ناشناس ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    درودبرآن مظلوم
  • حزب الله از رشت ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    اصلاحیه متن قبل..... سلام بر دوستان گرامی....... اول باید مشخص شود که دفاع از ناموس مردم جرم هست یا نه!!!! دوم اینک بعضی افراد با حزب الله هیا مشکل دارند هر جا ببینند که یک جای ماجرا حزب الله هیا هستند حالا چه حق باشد یانه مخالفشان را بروز می دهند انها حتی نخواستند بفهمند که صورت مسئله چیست!!!!! فقت می خواهند مخلفتشان را نشان بدهند که بگویند ما روشنفکر هستیم هنوز یادم نمی رود که برای (ندا اقاسلطان ) چه شلوغ بازی دراوردید مشکل اصلی انها اینست که با ما مشکل دارنند فقت همین.......................
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    وظیفه ی ما!؟!؟!؟!؟!؟!؟
  • ناشناس ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    آقای خلیلی شهادتت مبارک با سیدالشهدا محشور بشی
  • فداییان رهبر ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    شهادتت مبارک انشالله با شهدای کربلا مهشور بشی برا ما هم دعا کنید تا در مسیر شما باشیم
  • امیر ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام علی جان شهادت نوش جونت دست ما رم بگیر
  • ابوالفضل ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    مرد واقعی شهید خلیلی هستش نه اون نامرد تیزی بدست عربده کش. همون هایی که با مرام بی صفتی و نامردی رشد کردن. از خدا میخام بحق این روزای عزیز شهید خلیلی رو شفیع ما قرار بده. یه حقیقتی بهتون بگم من که به اندازه ایشون جرات و شجاعت نداریم!!!
  • زهرا ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    من میگم کلا همه ی کسایی که تو این مسِئله باعث بودن خدا ازشون نگذره
  • انتی ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    اقا مانی اگه این اتفاق برای خانواده خودتهم می افتادباز همین نظروداشتی؟؟؟
  • لیلی ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    از همه اینا گذشته ما چند تا باید از دسته گلا بدیم که خانوم های جامعه مون به خودشون بیان ؟؟؟؟؟/ خدایا خودت به دادمون برس
  • یه دوست ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    علی اقا سلام ما هم به ارباب برسان ‍
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    0 0
    به نظر من اصلأ این بنده خدا شهید نشده بود باز هم باید مجازات جمهوری اسلامی به این موارد سنگین تر باشه تا کسی جرئت نکنه به ناموس مردم چپ نگاه کنه چه برسه به اینکه......حالا از این به بعد تو جامعمون یه رسمی بشه که کسی جرئت نهی از منکرو نداشته باشه خدایا اگه قراره بمیرمو به هیچ دردی نحو ده باشم پس چه بهتر که مثل علی آقا شهید از دنیا برم. خدا شهیدم کن
  • هصین ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا رحمتت کنه علی جان
  • شناس ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    خیلی باید حیوون باشی مانی ایشالا ب حق امام زمان ک گردنت بشکنه....تو یه ادم کثیف و پستی
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    0 0
    حرف تمام دوستان درست ولی باید راه ان شهید رو ادامه داد ادم ها به2دسته تقسیم میشن مردها ونامردها مردها مثل شهیدیع
  • فاطمه ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 0
    در امر به معروف و نهی از منکر اگر حتی احتمال ضرر جانی مالی یا آبرویی باشه، امر و نهی واجب نیست از رساله ی رهبر و امام هم گفتم!!!
  • زهرا ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    فاطمه خانم بحث یک گناه ساده نبوده تاراج آبرو و ناموس وسط بوده و اینجا واجبه به هر شکل نهی از منکر کرد
  • سعید ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    متاسفانه ما هرچه می کشیم از خودی های خود می کشیم نمی دانم جواب این حادثه ها را چه کسی خواهد داد
  • یک دانشجوی طلبه ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    این بنده خدا اولا دیده بوده که چند نفر قصد تعرض به دختری رو دارند، یعنی چند تا خال مو بیرون گذاشتن نبوده ثانیا نمی دونسته که این ها انقدر وحشی اند که همچین جوابی می دن، چاقو رو که توی جیب طرف ندیده بوده این طوری بخوای فکر بکنی هیچ وقت نباید نهی از منکر کنی چون یک احتمال ضعیفی همیشه وجود داره که ضرر برسه، این بنده خدا از کجا می دونسته که این ها همچین رفتار وحشیانه ای می کنن حتما شنیده ایم و حتما فراموش کرده ایم به حضرت علی علیه السلام خبر دادند که زن یهودی در بلاد اسلامی خلخال از پایش کشیده شد حضرت فرمودند اگر مسلمانی از شنیدن این خبر دق کند و بمیرد جا دارد شهید خلیلی از این جنس مسلمان ها بود، از جنس شیعیان امیرالمومنین علیه السلام بود. امیدوارم که با ایشان محشور باشد
  • حمید ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    روحت شاددد ای تنها مرددددد.
  • فدایی ولایت ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    اقا مانی همه نظر دادند یک جواب هم بنده میدم هم به مدافعان از شما و هم مخالفانتون: «المرء مع من أحب»
  • مسعود ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    مانی و هم عقیده های مانی: آیا اگر شما مانی خلیلی بودید؟ و علی خلیلی برادر شما باز هم این عقیده را داشتید؟؟؟؟ خوبه اول یه سوزن به خودمون بزنیم بعد یه ...
  • شهید امر به معروف و نهی از منکر ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    به اطلاع شما می رساند که اولین شهید شهرستان شازند – استان مرکزی – شهید امر به معروف و نهی از منکر می باشد شهید محمد رضا کریمی از پیروان امام خمینی در شب عاشورای سال 1356 در شهر شازند تنها مشروب فروشی شهر را منفجر می کند _ به علت انفجار به خیابان پرتاب می شود و پایش شکسته می شود و توسط ژاندارمری شازند دستگیر می شود – وی که مدتها به خاطر پخش اعلمیه های امام تحت تعقیب ساواک بود به وسیله ژاندارمری شازند به ساواک اراک تحویل می شود و در اثر خونریزی و شکنجه در ظهر عاشورای سال 1356شهید می شود خواهشمند است با هماهنگی بنیاد شهید و سپاه پاسداران شازند – مطلبی در این خصوص تهیه و منتشر کنید
  • زهرا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    خوشا به سعادتت ما پشتتیم جوانمرد التماس دعا
  • سلام آقاجان ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام .. شهید علی خلیلی همانطور که در نامه اش به رهبر گفته بود ..اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود خداوند دعاها را نمی شنود این وصیت آقا امیرالمونین در نامه 47 نهج البلاغه است ... علی جان عهد و پیمان رو با امیرالمونین پاس داشتی و فراموش نکردی .... ولی بیشترین گرفتاری ما آدمها از غفلت هامونه ... حواسامون رو جمع کنیم ...
  • دانشجوی حقوق ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    اگر شخص ضارب قصد کشتن شید خلیلی رو هم نداشت باید اعدام بشه چون کارش نوعا کشنده است وبا چاقو به شاهرگ هرکی بزنی میمیرد و ادعای عدم قصد از ایشان پذیرفته نیست ولی تگر از نقاط غیر حساس مانند پا و دست و... بزند وشخص بمیرد اعدام نمیشود.
  • متینه ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    فقط میتونم بگم خوش به حالشون که رفتن بین شهدا... خداوند گل چینه
  • زهرا ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    شهادت مبارکت باشه برادر باغیرت
  • زهرا ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    شهادت مبارکت باشه برادر باغیرت
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    چه شهید مظلومی تو رو خدا نذارید خونش پایمال بشه
  • فاطمه سادات ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    منم با نظر دانشجوی حقوق موافقم . و برای مانی متاسفم.این شهید زندگی منو عوض کرد.عمرمو بهش مدیونم.همین
  • دکتر محمدعلی قاسمی ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    سلام و عرض ادب دوستان این شهید بزرگوار پس از این ضربه ی چاقو مبتلا به قطع تاندون انکریت میشوند که در واقع شاهرگی است برای خون رسانی به کمر این تاندون توانست دوسال تحمل کنه اما بعدش دیگه نه بنده ایشون رو از نزیدک دیدم و میدونم مشکلشون دقیقا چی بوده؟
  • شمیسا ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    روحش شاد و یادش گرامی باد خواست خدا بود ک این اتفاق افتاده برای روحش صلوات
  • مونا ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    2 0
    معیار سنجش (مرد) غیرتشه. علی خلیلی مرد بود به معنیه کامل واژه...
  • حسین ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    مانی اگه اون دخترا خواهر خودت بودن اون وقط چی میگفتی بدبخت اگه یکی مثل اون شهید نباشه که خاکمون به سرمونه انقدر ادم نفهم انقدر واقعا که
  • شقایق ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    2 0
    روحش شاد و یادش گرامی باد . اگر کسانی مثل شهید خلیلی نباشن جامعه ای دیگر باقی نمی ماند میشود فساد خانه
  • علی ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام برادر من هم ,هم نام تو هستم اما من کم سعادت هستم که شهید نشدم امیدوارم هر جا که هستی خوش باشی به امید دیدار
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    اشکمون در اومد ... اخه چرا نظر این طفل معصوم رو منتشر نکردین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس