جزئیات قتل پسر جوان در پارک، گیر كردن دست كودك در کابین آسانسور، قتل معلم انگلیسی به‌دست شاگردش، 50 درصد راننده؛ 50درصد شرکت اسکانیا و ... از مهمترین عناوین اخبار امروز می‌باشند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین عناوین حوادث امروز به شرح زیر می‌باشد:



هشدار پلیس فتا به فروشندگان گوشی‏

ویترینپلیس فتا سیستان و بلوچستان هشدارهایی را برای کسانی که قصد فروش گوشی تلفن همراه خود دارند بیان کرد.

همانطور که می‎دانیم گوشی همراه در خود دارای اطلاعات زیادی از جنبه‎های مختلف زندگی ماست که این اطلاعات می‎تواند به شدت حیاتی باشد و افشای این اطلاعات ضربات غیر قابل جبرانی به زندگی خصوصی و شخصی وارد کند.

در اینجا به موارد امنیتی که قبل از فروش گوشی خود باید به آنها دقت کنیم می پردازیم:

1. حافظه جانبی گوشی را از گوشی خارج کنید.

2. سیم کارت خود را از گوشی خارج نمایید.

3. در قسمت تنظیمات گوشی گزینه master reset را انتخاب نمایید( البته این گزینه در گوشی‌های مختلف متفاوت است)

4. حافظه و سیم کارت خود را در جای امن نگهداری کنید و در صورت عدم نیاز به حافظه و سیم کارت این دو را معدوم کنید.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا گلیگ کنید


گیر كردن دست كودك در کابین آسانسور

دست کودکی 3 ساله که بین کابین و دیوار چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی گیر کرده بود با تلاش آتش نشانان و پیش از اینکه حادثه ی تلخی رخ دهد، آزاد شد.

گیر كردن دست كودك در کابین آسانسور

این کودک که از ناحیه دست به طر جزئی آسیب دیده بود بلافاصله تحویل عوامل اور‍‍‍ژانس شد تا اقدامات درمانی انجام شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات قتل پسر جوان در پارک

ویترینیک هفته بعد از قتل پسری جوان به‌دست دوست ۱۷ساله‌اش در شرق تهران، پدر مقتول روایت تازه‌تری از این ماجرا را بازگو کرد.

این مرد درباره شب حادثه گفت: آن شب حدود ساعت 21:30مادر سهیل با او تماس گرفت تا ببیند کجاست. پسرم گفت نزدیک خانه است و تا 10دقیقه دیگر برمی‌گردد. چند دقیقه گذشت و خبری از پسرم نشد. همسرم دوباره با سهیل تماس گرفت اما گوشی تلفن همراهش خاموش بود.

تا آخر شب هرچه تماس گرفتیم نتوانستیم با سهیل صحبت کنیم و چون نگرانش شده بودیم آواره کلانتری‌ها و بیمارستان‌ها شدیم تا او را پیدا کنیم اما اسم سهیل در هیچ جا ثبت نشده بود.

شرایط خیلی سختی بود. هرکجا می‌رفتیم خبری از پسرمان نبود. با وجود این باز هم دنبال پیدا کردن او بودیم تا اینکه صبح پنجشنبه از پلیس آگاهی تماس گرفتند و وقتی به آنجا رفتم تصویر جنازه سهیل را نشانم دادند و گفتند او به قتل رسیده است. بعد هم گفتند قاتل مهرداد است و پسرم را در یک لحظه غافلگیر کرده و کشته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ سارق در کانال کولر بانک

ویترینسردار کریم کشوری افزود: شواهد نشان می‌دهد که این جسد بیش از یک شب در کانال کولر مانده و بوی تعفن، باعث کشف آن شده است.

وی گفت: هنوز علت قطعی ورود این فرد به کانال کولر و مرگ وی مشخص نشده اما به احتمال زیاد، فرد متوفی قصد سرقت از بانک را داشته که در کانال کولر گیر و فوت کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل معلم انگلیسی به‌دست شاگردش

ویترینپلیس انگلیس از دستگیری یک نوجوان 15 ساله‌ به اتهام قتل معلمش با ضربات چاقو خبر داد.

به گفته شاهدان، این نوجوان با کارد آشپزخانه ضربات متعددی به گردن و پشت معلمش وارد کرد و به رغم آنکه مضروب به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل جراحت عمیق از این حادثه جان سالم به در نبرد.

این نوجوان مدت کوتاهی پس از وقوع قتل به پلیس انگلیس تحویل داده شد و بررسی پرونده او و انگیزه‌اش از ارتکاب به این جنایت آغاز شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


علت اصلی حادثه بزرگراه آزادگان مشخص شد
50 درصد راننده؛ 50درصد شرکت اسکانیا

معاون آموزشی و فرهنگی و ترافیک راهور تهران بزرگ از بر ملا شدن علت اصلی واژگونی اسکانیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.

ویترین

 شدسرهنگ عین اله جهانی معاون آموزشی و فرهنگی و ترافیک راهور تهران بزرگ، در تشریح خبر فوق گفت:با بررسی های کارشناسان پلیس علت واژگونی مرگبار اتوبوس اسکانیا که صبح روز دوشنبه هشت اردیبهشت به وقوع پیوسته است اعلام.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


روایت شاهدان از اتوبوس مرگ
از دیدن اجساد بی‌سر تا پرت شدن به بیرون از اتوبوس

دختر 28‌ساله‌اي که 9صبح ديروز سوار اتوبوس بين‌شهري چيتگر - همت شده بود، شايد به مقصد دانشگاه، يا سر کار هيچ‌گاه فکر نمي‌کرد کمتر از چهارساعت بعد تبديل به يک جسد مجهول‌الهويه در سردخانه بيمارستان فياض‌بخش شده باشد، آن‌هم بعد از دو عمل جراحي سنگين و تلاش‌ها براي نگه‌داشتنش در اين دنيا.

عکس/ اتوبوس صورتی قاتل 7 شهروند

ساعت 10:11 صبح ديروز اس‌ام‌اس سايت شهرداري کوتاه بود؛ «در پي واژگوني اتوبوس بخش خصوصي در بزرگراه آزادگان متاسفانه تعدادي از مجروحان کشته و زخمي شدند.» جاي تامل نبود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات جدید حادثه اتوبان آزادگان

سرهنگ جمال بذرافشان کارشناس عالی تصادفات اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که شرکت واحد اتوبوسرانی تهران باید انجام دهد کنترل اتوبوس های بخش خصوصی است. متاسفانه رانندگان این بخش به دلیل این که می خواهند سرویس های بیشتری بروند تا  پول بیشتری به دست آورند بیش از سرعت مجاز رانندگی می کنند. همین علت باعث می شود احتمال خطر افزایش یابد.

ویترین

وی ادامه داد: رانندگان اتوبوس در خط ویژه با ذهنیتی که دارند فکر می کنند این خطوط کانالیزه شده و می توانند با سرعت بروند. این در حالی است که عابر پیاده و مردم وارد ایستگاه شده و در این خطوط تردد می کنند. متاسفانه میزان تصادفات منجر به فوت عابران و موتور سواران غیرمجاز در خط ویژه کم نیست.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


2کشته بر اثر بی‌احتیاطی راننده پراید

ویترینتوسط مرکز پاسخ‌گویی اضطراری جمعیت هلال احمر استان تهران (112) مطلع شدیم که یک دستگاه پراید و نیسان در محور تهران ـ فیروزکوه لاین شرق به غرب با هم برخورد کردند و احتیاج به آمبولانس و خودروی نجات است.

پس از رسیدن تیم‌های اعزامی مشخص شد که خودروی پراید از سمت شاگرد و جلوی خودرو به شدت با نیسان و همچنین گاردریل کنار جاده برخورد داشته و دو مصدوم بدحال و متاسفانه یک کشته بر جای گذاشته است.

دو مصدومی که بر اثر برخورد شدید خودروی پراید در آن محبوس شده بودند، نجات پیدا کردند. متاسفانه فردی هم که توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال پیدا کرده بود، جان خود را از دست داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان نور

ویترینولی‌الله گنجیان مقدم اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه بنفشه‌ده در پی وقوع درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان به سرعت به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کرده و در بازرسی از محل سکونت این افراد ابزار جرم به همراه 400 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ربودن تراکتور با اسلحه شکاری

ویترینسرهنگ حسین بیدمشکی  رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، در تشریح این عملیات گفت: درپی وصول نیابت قضایی از شهرستان گنبد کاووس، مبنی بر دستگیری دو برادر به نام‌های «عماد» و «میلاد» به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه از سازمان روستایی، پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی، اقدامات همه جانبه‌ای را برای دستگیری متهمان در دستور کار خود قرار دادند.

با دستگیری متهمان، دو برادر 28 ساله در بازجوئی‌های مقدماتی منکر ارتکاب سرقت بودند، گفت: پس از ارائه دلائل و مدارک و مستندات در ادامه بازجویی‌های فنی ناچار به بیان حقیقت شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل در دخمه تاریک
اعتراف به جنايت در دخمه تاريک

دقايق اوليه بامداد بيست و هشتم خرداد سال گذشته، ۳ جوان که سوار بر موتورسيکلت بودند مقابل منزلي که چندين دخمه تاريک در آن وجود داشت، توقف کردند و به داخل يکي از دخمه هاي تاريک رفتند که چند نفر در آن مشغول استعمال مواد مخدر بودند. ساعتي بعد درگيري بين اين افراد آغاز شد و آنان با تبر و چاقو به جان هم افتادند. در اين ميان ۲ نفر مجروح شدند و جوان ديگري به قتل رسيد.

ویترین

موتورسواران به محل نامعلومي گريخته بودند. عمليات پليسي در حالي به روز بعد کشيده شد که هر لحظه حلقه هاي محاصره پليس براي دستگيري متهمان تنگ تر مي شد و نزديکان متهمان مورد بازجويي قرار مي گرفتند. ساعاتي بعد با نصايح قاضي ويژه قتل عمد که از طريق بستگان متهمان به آنان منتقل مي شد، هر ۳ نفر خود را تسليم قانون کردند.


برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس