به گزارش مشرق، حسن تقدسنژاد معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما درباره نامهای که از سوی اداره کل بازرگانی صدا و سیما برای تمام شرکت های تبلیغاتی ارسال شده و از آنها خواسته 6 ماه تبلیغات خود را انحصارا به صدا و سیما و روزنامه جام جم بدهند تا از 30 درصد تبلیغ رایگان در آینده استفاده کنند و این چنین تبلیغات دور زمین فوتبال یا نشریات خصوصی در خصوص توافق شرکت های تبلیغاتی قطع خواهد شد، اظهار کرد: این کار هر ساله ماست و فقط مربوط به امسال نیست.
وی افزود: ما هر سال این کار را انجام می دهیم و کسانی که در ماههایی مثل خرداد و تیر و مرداد کل تبلیغاتی را که تعهد کردهاند به ما بسپارند و ما آنها را پخش کنیم، در ماههای بعد به آنها اضافه پخش آگهی میدهیم. این طبیعی است و جزو آییننامه ما است.
معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما همچنین در پاسخ به اینکه آیا این موضوع را که تبلیغات باید انحصارا در اختیار روزنامه جام جم و صدا و سیما باشد تایید می کند یا خیر؟ تصریح کرد: من این را ندیدم، آنها می توانند در روزنامههای دیگر هم تبلیغ کنند. من این را که میگویید ندیدهام.
یک بخشنامه از سوی مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما به شرکتها و کانونهای تبلیغاتی چالشی را پیش روی آنها قرار داده است.
در این بخشنامه به صاحبان کالا و خدمات پیشنهاد شده است از طرحهای تشویقی سازمان صداوسیما نسبت به سال گذشته بهره بیشتری ببرند و با استفاده بهینه از فرصتهای تبیلغاتی ایجاد شده در نیمه اول سال، در نیمه دوم سال از طرح های تشویقی و پخش رایگان استفاده کنند.
در یکی از بندهای این بخشنامه آمده است: «به منظور حمایت از صاحبان کالا و خدماتی که فرصت حضور در تبلیغات در سایر رسانهها به جز صدا و سیما و روزنامه جام جم از تاریخ 1393/3/1 تا پایان دیماه نداشته باشند، با حفظ تمامی تخفیفات هر قرارداد از 30 درصد اضافه پخش تشویقی رایگان در بهمن ماه بهرهمند خواهند شد.»
وی افزود: ما هر سال این کار را انجام می دهیم و کسانی که در ماههایی مثل خرداد و تیر و مرداد کل تبلیغاتی را که تعهد کردهاند به ما بسپارند و ما آنها را پخش کنیم، در ماههای بعد به آنها اضافه پخش آگهی میدهیم. این طبیعی است و جزو آییننامه ما است.
معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما همچنین در پاسخ به اینکه آیا این موضوع را که تبلیغات باید انحصارا در اختیار روزنامه جام جم و صدا و سیما باشد تایید می کند یا خیر؟ تصریح کرد: من این را ندیدم، آنها می توانند در روزنامههای دیگر هم تبلیغ کنند. من این را که میگویید ندیدهام.
یک بخشنامه از سوی مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما به شرکتها و کانونهای تبلیغاتی چالشی را پیش روی آنها قرار داده است.
در این بخشنامه به صاحبان کالا و خدمات پیشنهاد شده است از طرحهای تشویقی سازمان صداوسیما نسبت به سال گذشته بهره بیشتری ببرند و با استفاده بهینه از فرصتهای تبیلغاتی ایجاد شده در نیمه اول سال، در نیمه دوم سال از طرح های تشویقی و پخش رایگان استفاده کنند.
در یکی از بندهای این بخشنامه آمده است: «به منظور حمایت از صاحبان کالا و خدماتی که فرصت حضور در تبلیغات در سایر رسانهها به جز صدا و سیما و روزنامه جام جم از تاریخ 1393/3/1 تا پایان دیماه نداشته باشند، با حفظ تمامی تخفیفات هر قرارداد از 30 درصد اضافه پخش تشویقی رایگان در بهمن ماه بهرهمند خواهند شد.»