کد خبر 315737
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

فيلم سينمايي «50 قدم آخر» اکران رسمي خود را از امروز با 12 سينما در پايتخت اغاز خواهد کرد.

گروه فرهنگی مشرق - در حالي اکران رسمي «50 قدم آخر» به کارگرداني کيومرث پوراحمد از امروز در گروه فرهنگ آغاز مي شود که «زندگي جاي ديگريست» با فروش 470 ميليوني با سينماي سرگروه خداحافظي کرد.

به گفته سعيد سعدي مدير شرکت نسيم صبا پخش کننده «50 قدم آخر» اين فيلم از امروز در 12 سينماي تهران و 5 شهر اصفهان،اهواز،شيراز،رشت و مشهد شروع خواهد شد.

براساس اين گزارش، طبق اعلام حبيب اسماعيلي مدير شرکت رسانه مولود فيلم سينمايي «زندگي جاي ديگري است»، اين فيلم با فروش معادل 470 ميليون در تهران و 150 ميليون در شهرستان و در مجموع 620 ميليون تومان سينماي سرگروه خود را از دست داده است اما همچنان 30 سينما در شهرستانها را در اختيار دارد.

به گفته اسماعيلي همچنين فروش «طبقه حساس» از 6 ميليارد تومان عبور کرد که اين فيلم با وجود از دست دادن سينماي سرگروه همچنان 12 سينما در تهران و 28 سينما در شهرستان در اختيار دارد که تاکنون 3 ميليارد و 350 ميليون در تهران و 2 ميليارد و 700 ميليون تومان در شهرستان فروش کرده است.

همچنين امير قطبي از دفتر فيلميران نيز آمار فروش «متروپل» را تا پايان روز پنجشنبه 340 ميليون تومان اعلام کرد که فيلم مسعود کيميايي 230 ميليون در تهران و 110 ميليون تومان در شهرستان فروش کرده است. براساس اين گزارش، همچنين طبق اعلام احمد مختاري از دفتر هدايت فيلم، «اشباح» به کارگرداني داريوش مهرجويي  با در اختيار داشتن 10 سينما در تهارن و 4 سينما در شهرستان تاکنون 143 ميليون در تهران و 20 ميليون در شهرستان و در مجموع 163 ميليون تومان فروش کرده است که از هفته جاري سينماهاي اين فيلم در تهران و شهرستان اضافه خواهد شد. همچنين محمدرضا صابري مديرعامل شرکت نورتابان مجموع فروش فيلم سينمايي «پنج ستاره» با در اختيار داشتن 74 سينما را 604 ميليون تومان اعلام کرد. اولين فيلم مهشيد افشارزاده تاکنون در تهران 424 ميليون و در شهرستانها 180 ميليون تومان فروش کرده است.

بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس