کد خبر 319438
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

افشارزاده كارگردان فيلم سينمايي "پنج ستاره" گفت: سرمایه اولیه فيلم از اکران هنوز به دست نیامده اما فروش امیدوارکننده است.

افشارزاده: در كارگرداني خوش‌شانسم
به گزارش گروه فرهنگی مشرق، مهشید افشارزاده کارگردان فیلم سینمایی "پنج ستاره" در مورد تداوم اکران فیلمش گفت: کف فروش فیلم "پنچ ستاره" همچنان درحد قابل قبول است. اکران فیلم درگروه آفریقا ادامه دارد و قاعدتا اگر سینمایی از گروه نمایش دهنده "پنج ستاره" حذف شود، سینمایی باید باشد که فروشش پائین است. شاید به همین دلیل باشد که فیلم "ردکارپت" ساخته رضا عطاران  برای اکران به گروه قدس اضافه شده است.  

این کارگردان تاکید کرد: خوشبختانه هر چقدر که در این سالها در بازیگری بدشناس بودم، درکارگردانی با توجه به شرایط اکران فیلم در فصل امتحانات و برگزاری جام جهانی فوتبال خوش شانس بودم و از فیلم استقبال خوبی از سوی مردم در تهران و شهرستانها انجام شد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از فیلمهای مستقل که توسط سرمایه بخش خصوصی ساخته می‌شود، ادامه داد: بخش خصوصی نیاز دارد که به فیلمهایش فرصتی برابر برای اکران تعلق گیرد. هر چند که هنوز سرمایه اولیه فیلم در اکران به دست نیامده است اما اميدوارم با استقبال خوب مردم در شهرهایی مثل مشهد، تبریز و سنندج سرمایه تولید فیلم تامین شود.

افشارزاده تأكيد داشت: امیدوارم با فروش بهتر، بتوانم ضمن پرداخت بدهی های مالی مربوط به "پنج ستاره"، فیلم بعدیم را بسازم.

گفتني است؛ شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود جعفری و دیبا زاهدی از بازيگران فيلم "پنج ستاره" هستند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس