نرم افزار اعمال رمضان یک نرم‌افزار جامع پیرامون اعمال ماه پر فیض رمضان است که دارای رابط کاربری بسیار ساده و آسان است که کار با آن را به ساده ترین شکل ممکن می‌رساند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ماه رمضان ماه دارای اعمال مختلفی است که در کتب مختلف به آنها اشاره شده است. اما به همراه داشتن کتاب که در آن این اعمال را ثبت کرده باشد با مشکلاتی همراه است.

در این گزارش به معرفی نرم‌افزار بسیار کارآمد پرداخته ایم که ایم مشکل را برای روزه‌داران هموار می‌کند.

نرم افزار اعمال رمضان یک نرم‌افزار جامع پیرامون اعمال ماه پر فیض رمضان است که دارای رابط کاربری بسیار ساده و آسان است که کار با آن را به ساده ترین شکل ممکن می‌رساند.

با وارد شدن به این نرم افزار به صفحه‌ای به شکل زیر هدایت می‌شوید که سه گزینه "اعمال مشترک" "اعمال روزانه" و "اعمال سحر" را در پیش روی شما قرار داده است.

اعمال رمضان

با انتخاب گزینه اول، یعنی "اعمال مشترک" به صفحه‌ای مطابق شکل زیر هدایت می‌شوید که اعمال و فضایل شب‌های مختلف مانند "دعای شب آخر شعبان و شب اول رمضان"، "دعای بعد از هر فریضه"، "در فضیلت مبارک رمضان" و ... به چشم می‌خورد و با انتخاب هر کدام می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اعمال رمضان

با انتخاب گزینه اعمال روزانه در صفحه اصلی نرم‌افزار، به صفحه‌ای مطابق تصویر زیر هدایت می‌شوید که در آن گزینه‌هایی مانند "دعا و اعمال شب اول ماه رمضان"، "روز ششم ماه مبارک رمضان" و "شروع لیالی بیض در ماه رمضان (شب سیزدهم)" قرار دارد که با انتخاب هر کدام می‌توانید از مطالب مربوط به آن استفاده کنید.

اعمال رمضان

یکی از زمان‌های بسیار عرفانی در هر روز رمضان، سحر است که دارای دعاهای متعدد است. در این نرم‌افزار با تعبیه گزینه "اعمال سحر" برای شما این امکان وجود دارد که از اعمال و دعاهای سحر استفاده کنید. با انتخاب این گزینه به صفحه‌ای مطابق تصویر زیر ارجاع داده می‌شوید که در آن گزینه‌هایی از قبیل "دعای سحر معروف"، "دعای ابو حمزه ثمالی"، "دعای سحر" و ... قرار داده شده است.

اعمال رمضان

برای دانلود این نرم‌افزار بروی لوگوی آن و یا انتخاب گزینه "دانلود" کلیک کنید و یا اگر قصد دانلود با دستگاه اندرویدی خود را دارید می‌توانید با استفاده از بارکدخوان از QR‌ موجود استفاده کنید.



مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس