کد خبر 333833
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

حسین بهزاد طی جدیدترین پروژه خود در حوزه دفاع مقدس به سراغ تدوین خاطرات جمعی از فرماندهان و افراد تأثیرگذار در سه عملیات «مسلم‌بن‌عقیل»، «والفجر مقدماتی» و «والفجر یک» رفته است. قرار است هریک از این خاطرات در اثری مجزا به چاپ برسد.

گروه فرهنگی مشرق - حسین بهزاد، نویسنده دفاع مقدس، در جدیدترین پروژه خود به سراغ تعدادی از فرماندهان و فعالان در عملیات‌های «مسلم‌بن‌عقیل»، «والفجر مقدماتی» و «والفجر یک» رفته است. تدوین خاطرات تعدادی از فعالان و فرماندهان در این سه عملیات از جمله پروژه‌های در دست انجام حسین بهزاد است که پس از اتمام به چاپ خواهد رسید.
 
جمع‌آوری خاطرات سردار محمود امینی و سردار مجتبی عسگری از جمله کارهای مقدماتی بهزاد برای نگارش «زمین‌های مسلح» است که قرار است هر یک از این خاطرات به صورت مجزا در قالب کتاب منتشر شود. تاکنون بیش از 100 ساعت از خاطرات فرماندهان و افراد تأثیرگذار در عملیات‌های نامبرده جمع‌آوری شده است.
 
حسین بهزاد یکی از نویسندگان فعال و تأثیرگذار در حوزه ادبیات مستندنگاری دفاع مقدس است که تاکنون آثار متعددی از وی به چاپ رسیده است. از جمله این آثار می‌توان به «همپای صاعقه» و «کالک‌های خاکی» اشاره کرد. بهزاد در جدیدترین اثر در دست نگارش خود با همکاری گلعلی بابایی قرار است اثری پژوهشی و تحقیقاتی با محوریت سه عملیات «مسلم‌بن‌عقیل»، «والفجر مقدماتی» و «والفجر یک» بنویسد که در آن شرح مستندی از عملیات‌های انجام شده در مهر و بهمن 1361 و فروردین 1362 در جبهه‌های جنوب روایت می‌شود. این اثر قرار است با نام «زمین‌های مسلح» به چاپ برسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس