کد خبر 333986
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه از ضبط تانکرهای سوخت حامل سلاح و مشروب در مرزهای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: هیچ خطری مرزهای این استان را تهدید نمی‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، شهریار حیدری مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: مرزهای استان کرمانشاه با کشور عراق در امنیت کامل هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فعال خود در منطقه، تمام تحرکات را در دو طرف مرز رصد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ خطری مرزهای ما را تهدید نمی‌کند، بیان داشت: در شرایط فعلی مرزهای استان کرمانشاه همچون گذشته امن و آرام هستند.

حیدری در مورد محدودیت ورود تانکرهای سوخت‌رسان از طریق مرزهای استان کرمانشاه نیز گفت: نگرانی از ورود تانکرهای حامل سوخت، دغدغه‌های امنیتی است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه بیان داشت: برخی از تانکرها حامل سلاح و مشروب بودند که توسط نیروهای انتظامی ضبط و عده‌ای نیز شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد اعمال محدودیت ورود این تانکرها به کشور از طریق مقامات و از تهران اعلام می‌شود، افزود: توقف ورود تا اطمینان از ورود تانکرها ادامه دارد.

حیدری به پیگیری این موضوع و برگزاری نشست اواسط هفته آینده در تهران به‌همین دلیل اشاره کرد و ادامه داد: هر زمانی که این اطمینان حاصل شد، ترددها از سرگیری شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول از نصب یک دستگاه ایکس‌ری تا پایان سال‌جاری در مرز پرویزخان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای تهیه این دستگاه که بالغ بر 22 میلیارد تومان است، تا نصب و استقرار آن، بازرسی‌ها توسط دستگاه‌های الکترونیکی دستی و با هزینه کمتر در اختیار نیروهای مرزبانی قرار می‌گیرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    آفرین بر توان و هوش شما
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    الان اونجا آماده باش هستن هم مردم هم مرزبانان..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس